yerimden kalktığım gibi isminin ecem oldugu kıza dogru yurumeme kalmadı ayçanin kolumu tutup beni yerime oturtmasiyla ona ne var? Gibisinden bakış attim,çünkü cidden sinirlenmiştim,üzerime kusan kız simdi hic birşey yapmamis gibi birde ne yakin arkadasimin yaninda oturuyor,varmi öyle?
"Sakin ol!"
Dedi ayça rahat bi şekilde,ne yani? O kizla konusuyormuydu? Onun yüzünden benim kusmugumu temizledi ne çabuk unuttu!"Knk farkindamisin ama sen onun yüzünden,kusmugumu temizledin ayrica güzel bir günümüzü pis kokulu kusmuguyla böldü hatirlatirim! Ve hem benim oturmam gereken yere oturmuş,hemen sattın beni saol ya!"
Dedim sitem ederek!
O bana yuzunu tebessum edip,yerinden kalkmış oldugunu simdi farkettigim furkan'ın yerine yani yanıma oturdu.
Ve konusmaya başladı."Knk sabahtan beri seni ariyorum,e açmayinca bende okula geldim,geldiğim gibi kantine su almaya gittim,sırada o kizla yani ecemle tanıştım,o da beni gorunce şaşırdı ve yanima dogru geldi,birşey demesini beklemiyordum ama bana tebessum ederek o gün için benden,ozelliklede senden, üstüne yanlışlıkla kustugum arkadasinda kusuruma bakmayin dedi,o gün midesi zaten bulaniomuş gondolada binince tam olmuş yani anlayacağın!"
Ya ey Insanoglu madem miden bulanio ne diye sallanan şeye binion akıl yoksunu he?
"Peki knk herseyi anladim ama gördüğün gibi bende furkanla oturuyorum,beni neden buna zorladın?,o kızla neden oturuyorsun,benimle oturacaksin sanmistim😠"
Dedim hafif kırgınlık ve kızgınlıkla.
"Ya knk vallahi bilerek olmadı!,biz bunla kantinde karsilansinca konusmaya felan başladık,sonra iyi bir kız oldugunu anladim,defalarca özür diledi,bende tamam ya sorun yok hem nehir bu kadar sinirlenmedi dedim"
Bende yalandan o kadar çok haykirdimki siniftaki bi kaç kisinin bize baktigini hissedebiliyodum
"Ne yani hiç sinirlenirmiyim a-a,yok canım sinirlenicek bisi yok,ben ayıp ettim zaten,hatta gidip özür dileyim dur bekle!"
Diyerek direk kalktım ve yine o çam şeytanının yanina ilerliyodumki ikinci kere ayçanin kolumu tutmasiyla yerime hüzünle tekrar oturdum.
"Ya saçmalama nehir,napiyosun?,"
Dedi gülerek,aklima gelen şeyle ona tekrar dönüp konusmaya başladım
"Hayla neden onun yaninda oturdugunu söylemedin farkindaysan!"
"Knk benim yanimin bos oldugunu görünce,yanina oturabilirmiyim diye sordu,bende yanim dolu dedim,ama o arkada oturmayi sevimiyomus,bana yanina gelecek arkadasinin arkadasi yokmu dedi? Bende ne alaka dedim!,bu sinifta hic tanistigim yok,bi tek sen varsin dedi,eeee dedim? Yani diyorumki o arkadaşın öbür arkadasiyla otursa simdilik ama bende senle otursam arkdas cevrem cogalinca baska yere otururum lütfen dedi"
Daha fazla bisey soylemesini beklemeden lafini böldüm.
"Sende tamam otur dedin öylemi?"
"Aslinda ben onu istemiyordum,ama kızın dedigi şey yani senin furkan'la oturma fikri daha cazip geldi,anlarsınya! Ahahahah"
Dedi ve yüzüme karsi anırdı.
Ama cidden bu son dedigiyle sinirlendim çünkü ben furkanla oturmak istemiyordum.
Ayçaya dönüp fısıltılı bir şekilde haykirdim."Ama bak ben fu-"
"Selam!"
Diyeceğim lafı birinin bölmesiyle sesin geldiği tarafa baktım,bu o kızdı ecemdi!
Birşey demeden ona baktım ve hemen ben izin vermeden önümdeki boş sandalyeye oturup yüzünü bana çevirdi.
Ben tekrar ayçaya dönüp konusmaya baslayacaktimki ecem'in birsey demesiyle ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş