"Knk hadi gondola binek!"
Ayçaya dedigim şeyle,bana kafasini sallayark "hadi!"
Demesiyle koşarak gondol için bilet aldik, ve bindik, iyiki hödüğu birakmistik,ayak bağı oluyordu bize.
Ileri geri yavaş yavaş hizlanirken,yanımızdaki tanımadığımız birinin çığlık atmasıyla ne olduğuna bakmak icin ona döndük,ne dese beğenirsiniz
"Durdurun inicem,durdrun dedim size!"Harbi ciyak ciyak bagiriyordu,nedir yani madem inicen,korkuon nie bindin kardeşim,Allahim bide o kdr cilız sesli bi kızki ,görseniz azina yapistirasiniz gelir!
"durdursaniza,kime diyorum"
Demeye kalmadi üzerime midesini bosaltti bile,Simdi varya saçını yolsam yeridir,yelloz
"LAN SEN NAPTIN!,ALLAH BELANI VERSIN,NAPTIN SEN LAN,ÜZERIME SIÇTIN RESMEN,"
Diye bagirdigimda gondolu yavas yavas durdurmaya bu sfer basladilar.
"Kusura bakma cidden,bilerek olmadı,özür dilerim!"
"LAN BIDE BILEREK OLMADI DIYO,BELAMISIN KIZIM SEN?,"
dememle ayçanın 'knk sakin ol demesi bir oldu'
"Lan knk nasil sakin olim şu üstümün haline baksana,sıçıldı resmen,hep kusmuk kokuyorum.Allahim neden hep ben?,neden neden?,"
Diye yakındım.
"Tamam eve gidelim uzerini deistir zaten aksam oluyor hadi knk!"
Ulan kusmukçu kız seni varya,Allahim çıldırıcam!!!!!
"Tekrar çok özür dilerim"
Diyerek yanimizdan kalkti ve koşarak parktan çıktı,Simdi napim ben ey dostlar??
"Anca kaçar zaten korkak bok,neyse knk gidelim,bi eglence yapcaktik onuda neyse anladin işte icine ediolar!"
Ayça bana hafif kikirdemesiyle cebinden çıkardığı mendille kusmuk olan uzerimi temizlemeye basladi canım ayçam yaaa muahh😘
Allahtan beyaz giyinmiştim,siyah giyinsem daha çok belli olurdu."Iyş ne yemiş bu kız lan,çok kötü kokouyo knk! sanki pizzayla-etli pilavı yemişte üzerine de rakı içmiş gibi kokuyo aq"
Ayça bana bu sfer büyükce gülerek;
"Olm ne burun varmis sendede aq,K9 lardan daha iyisin la""Aahahahh komik,ama öyle knk ayni öyle kokuo"
"Neyse temizledim hadi kalk,daha çok kokmadan eve gidek,"
"Sonra bugünün telafisini yapcaz merak etme,hem saol bal küpüm temizledigin icin muahh😘😘"
"Lan sen benim kardesimsin ne iğrenicem senden la!,ama gidince guzel bi yıkan kokma ha sonra enişte beğenmez seni jajaj"
Gülen yüzüm birden dedigi seyle neyapti sizce??
Evet tabiki düştü,ona😒 bakisi attim ve;"Enişten yok senin,anla artik bunu!"
"Istesende istemesende bak görürsün!"
"Allah korusun,Allah baska dert vermesin,ve sende bidaha enişte deme ona,onun ismi hödük tamammi?"
"Ahahah knk ya ona hödük demekten hiçbirzaman vazgeçmiceksin demi?"
"Hiçbirzaman😈"
Gülerek eve gitmeye yol aldik,ayçayi kendi evine bıraktığımda bende kendi evime gittim,doğruca uzun bir banyo yaparak,uzerimi deistirdim,en azindan kusmuk kokusu çıkmıştı,ıyş o neydi oyle ya leş leş,
Aksam yemegine inmek uzere annem tarafindan çağrıldım,kosarak asagi indim,ellerimi yikadiktan sonra familyamın yanina oturdum,
"Afiyet olsun"
"Sanada güzel kızım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş