"Tanıştığıma memnun oldum,Nehir SU!"
Dedi ve hayla elimi sıkan elini geri çekmeden bende ayni sözleri söyledim.
"Tanıştığıma memnun oldum Furkan ATEŞ"
Ikimizde birbirimize gülümserken,gözüm sinif listesinin makinada bir'den fazla çikmasiyla kocaman açıldı,dur bi dk ne? Bir'den fazlami??
Elini birakmadan şaşkın gözlerimle, bana bakan furkan'a baktım,"Makina!"
Hicbirseyden haberi olmayan hödüğe bir kez daha bağırdım.
"Lan makina!"
"Ha?"
Elini bırakıp hızla listeyi bir'den fazla çıkartan makinaya döndüm. Ve durmasi icin dugmelerine basmaya başladım.
"Nasil duruyo bu?"
Diye bağırdım tedirgin bir şekilde.Yanima gelen furkan'a bakinca o da ayni sekilde tüm dugmelere basmaya başladı.
"Bilmiyorum,durdur şunu!"
Lan gerizekalı aynisini bende sana diom,malak derdimde,kırmim bu sefer onu!,hem daha onu fake'ten işleticem😈
Oğohh soyisminide ögrendim ahahahHayla dugmelere basan biz,makina'nın durmadığını görünce geri çekilip,Allah yoluyla kapanmasini bekledik. Yani buna bahtımız varsa demeliyim.
"Off hep kağıtlar mahvoldu ya!"
Makinaya bakan hödüğün dedigim şey uzerine sanki aklina birşey gelmiş gibi bana bakmasiyla bende ona baktim.
"Ne dedin sen?"
"Kagitlar diyorum,hep mahvoldu,israf!"
"Heh işte,kagitlar bitince makina durur zaten!,kac tane kağıt vardi peki?"
"Off nerden bilim benmi koydum sanki?"
Dememle makina durdu. Ve bizde sevincle tekrar yanina gittik ve çıkan israf kaynağı olan sinif listelerine tekrardan baktık. Hepsini elime aldım ve usenmadan saymaya başladım. Tam tamına 33 tane sinif listesi çıkmıştı.
"33 tane!,eee napicaz simdi biz bunlari?"
"Odana asarsın artik yapcak bisi yok!"
"Of salakmısın be!,napcak bunlar odamda?"
"Bilmem!,demekki bu kadar çok seviyosunki,bu kadar dert açtın başımıza he?"
Ne demek istiyodu bu?
"O ne demek?,açık konuş!"
"Anlamadımmı saniyosun!"
Ahaaaa ne dioduk?
Şimdi sıçtık.
Bilmemezlikten gelerek kafamı neyi anlaminda saga sola salladim."Neyi?"
Bana gülüp tekrardan,dibime kadar girdi. Ve o herzmnki yaptığı gibi yüzüme doğru egilip konusmaya başladı.
(Öp! öp! öp!öp!öp!ö-)
Kes lan ne öpmesi aq.
"O listeye neden baktığını bilmiyomuyum saniyosun?"
"Neden bakiyomuşum?"
Yüzüme eğilen yüzünü uzaklaştırarak konusmaya başladı.
"Biricik oğuz'cuğun için,kim için olacak!,ona olan boş hislerinden,boş taķıntından dolayı onun numarasini öğrenip,her ergen gibi herşeyini ezberlicen sonr-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş