Canım o kadar sıkkındıki nedenini bilmiyorum ama furkan yüzünden vicdan azabı cekiyorsundur dediginizi duyabiliyorum ama hayır onunla ilgisi yok herhalde annemlere ihtiyacım var,direk sarjdaki telefonumu elime aldim annemleri görüntülü aramaya başladım,ilkini mesgule atsalarda ikinci calisinda telefonu açtılar ve 4 çift göz gördüm 💕 olm nasil ozlemisim,(ulan daha gideli 1 gün oldu nehir daha yeni vardilar ne bu özlem?) (Ozledim işte sanane!),(e tabi bütün işler sana kaldigi icin ozlersin tabi!) Içsesimi siktir edip,telefonu açan ve bana bakan annemlerle uzun uzun hasret giderdim,ama nasil özlemişim!,tam 'burağada veriyorum konusun' deyince,'aksam biz onu arariz simdi daha yeni geldik dolaplarimizi duzenleyelim'dedi 'tamam anne gorusuruz optum' diyerek telefonu kapattim içimdeki sıkkınlık birazda olsun gecmisti sanki,evet simdi daha iyiyim,bak demistim ben size furkanla alakasi yok die yani neden onun için sıkılayimki deilmi? Tamam agir konustum ona yavsak dedim,ama öyle!,ne o ikidebir kolumu tutup kendine çekio tanimasam hoslandigini sancam ama hayır benden birisi hoslanmaz yani hoslanirda ne bilim,benimde hoslanmam gerek
Amannn ne diyorum ben be gene hayal alemine daldim salakca konusmaya başladım evet size bir söz vereyim
18 yaşına kadar kimseden hoşlanmayacağım!!
(Sanki bu senin elinde salak nehir!)
Içsesim her zmanki gibi haklı evet bu benim elimde deil ama kalbimin deilde aklımın daha çok çalışmasinı istiyorum,ve bende Nehir Su'ysam dedigim dediktir!Aşağı inip aksam yemegi yapmak üzere önce ellerimi guzelce yıkayıp mutfaga girdim,evvvet simdi geldik zurnanın ne yemegı yapcan? dedigi yereee harbi simdi ne yapcam ben aq?
Dolabı açıp icindekilere baktim,aslinda ben dolabi gece aciktigimda atıştırmalık icin açanlardanim ama simdi geldigim hale bak!,ev hanimi!
Hani derler ya; evin küçük kızı=köle
Işte ben tamda o oluyorum şuan:(((
Hızlıca çıkardığım yumurta,domates,soğan(kesinlikle),yeşil biber ve sonradan alirim dedigim hafif yakan acı biberi aldikmi tamamdir jaja
Evet soruyorum ne yapicam sizce?
Çok zorrrr bi soru jajaj,evet bilenlere aferin yapacagim şey namıdeğer menemen:))) her genç kızın yemek hayali felan,e izledigim tüm filmlerde bunu yapiyolar hem ben o kadar beceriksiz biri deilimki(hehe) tabi olm elimden her iş gelir😈(kötülük demek istedin herhalde?) Şu içses bi sussa bende rihatlasam!(burdan gidicek biri varsa o da sensin nehir!) Hobaa beni benim kelimlerimle vuruyon ama!(sen acıma biricik furkancıgıma bende sana boyle davrancam artik!) Olm sen benim içsesimsin benim,furkancigim felan?ne o furkanın içsesine mi ,aşık oldun salak! Dememle içsesim sustu var bunda bisi ama hayırlısı,evet bana salak diyenler vardir kendi içsesiyle kavga ediyo mal felan diyosunuzdur ama biz böyleyik aga begenirseeeeenn?Önce üzerime annemin bi gün lazim olur dedigi ,hakli çıktığı ve benim için aldigi önlüğü giydim,yiaa çok tatli ama uzerinde pembe ayıcık ve elinde çilek reçeli var en sevdiğim yaaa,ay çilek reçeli deyince furkana acidigim taraf gerci oyle hi taraf yokta işte kayboldu!,hatirlarsaniz furkan uzerime döktüğün receli silim bahanesiyle elindeki yağı bana sürmüştü pis boklu bak gene dellendim haa!!
Kafamdaki düşüncelerimi silip elime ilk soğanı aldim ve dograma tahtasinin uzerine koydum,kabuklarini soyduktan sonra yavaş yavaş dogramaya başladım,okuduğum şeye gore sogan dograrken ağlamak istemiyorsaniz burnunuzdan nefes almamamız gerekiyormus ve bende bunun dogru olup olmadigini aciklamak icin suan burnumdan deilde baska yerimden nefes alma ihtiyacı duyuyorum,lan baska yer dediysek hemen yanlış anlamayın ağız yani!:)) jajaj fesatlar sizi jajCidden de burundan deilde ağızdan nefes alirsak gozumuzden yaş akmiyomus bunu öğrenmiş oldum :))sizde deneyebilirsiniz(dahada reklam yapcanmı?,çünkü daha bekleyen yemek var!)
Içsesime kulak verip dogradigim soganlari yağ koyduğum tavaya boşalttim,sirada biberlerrr,güzelce yikadigim biberleride incecik doğrayarak soganlarin uzerine bosalttim,yikadigim domateslerinde kabuklarini soyarak dilimledim ve tavaya kattım artik sadece yumurta ve hafif acı biberimi koyma vakti,bagzi insanlar menemeni soğanlı sevmez onlara hayret ediyorum doğrusu menemen nasıl soğansız olur Allah aşkına? Yani tat veren aslinda sogan deilmidirki? Yada ben bu insanlari anlamıyorum.
Bu dusuncelerden sıyrılıp içi hazır olan menemene elime aldığım 5 yumurtayi tek tek kırdım(5 ne la evde ayımı beslion?,nettin öyle jaja) içsesim bu sefer haklı evde 2 ayı besliyorum,insan ayıya karşı jajaj
Bear grliiss izleyenler bilir(ismi öyle yazilmio malak,senin ingilizce hocana..)
Hişt ingilizce hocama laf yok,hem benim ingilizcem derdimi anlatacak kaar iyi yetio yani bana sen sus!,malak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş