-Bölüm 5- (SÜRPRİZ)

214 83 26
                                    

(Bölümdeki kelime sayısı: 3476.)
Emeğe saygı, lütfen vote'ları eksik etmeyelim.)😊

Cesaret nedir? Sözlük anlamı hiçbir şey ya da hiçbir kimseden korkusu olmayanmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cesaret nedir? Sözlük anlamı hiçbir şey ya da hiçbir kimseden korkusu olmayanmış. Aptallık mıdır cesaret? Bence sonunun boka çıkacağına adın gibi emin olduğun bir yolda,hiçbir söylenene kulak asmayarak o kötü sonu, kendi gözlerinle görmendir cesaret.Kendi ayaklarınla eceline yürüyüp kendi ağzınla celladını çağırmaktır. Cesaret şu söylediklerimin hepsi olabilir. Lakin yalnızca tek bir şey olamaz.Korkusuzluk...

Cesur olmak...Benden hep cesur olmam beklenmiştir.Her zaman. Küçüklüğümden beri babamın benden hep beklediği şey. "Korkma çünkü sen Fatih Üner'in kızısın!" derdi. Korkma...Söylemesi gayet kolay öyle değil mi? Korkmak ya da korkmamak senin elinde olan bir şey değil aslında. Korku duygusu beyninde aktif hale geldiğinde bedenin sana ihanet etmeye başlar. Göz kapakların seğirir,ellerin ve bacakların titrer,terlemeye başlarsın,çenen kilitlenebilir,dilini ısırabilirsin. Bunların hiçbirine engel olamazsın çünkü elinde olan bir şey değildir. Beynindeki mekanizma yaşadığın olaya göre hareket eder,olası duygu değişimini belirler ve sinyali gönderir.Daha sonra her şey göz açıp kapayıncaya kadar oluverir. Yani korkmamak,korkusuzluk diye bir şey yoktur. Cesaret ise asla korkusuzluk değildir. Bu başlı başına yanlış dayatılmış bir olgudur. Cesaret aslında korkmaktır. İliklerine kadar korkuyu hissetmek ve korktuğunu karşındaki kişiye belli etmeyerek soğukkanlı davranabilmektir cesaret.

Ve benim şimdi,belki de hayatımda hiç olmadığım kadar cesur olmam lazım. Bomboş,karanlık bir bodrum katında tek başıma tahta bir sandalyeye oturtulmuş,gözlerim bir bezle kapatılmış,sandalyeye demir zincirlerle bağlanmış olan el ve ayak bileklerimdeki tenim kurtulmak için çırpındıkça git gide daha fazla aşınırken,cesur olmam lazım. Şakağımdan akan kanın,ağzımın kenarına kadar ulaştığını hissediyorum. Kanın tadını alıyorum,vücudumdaki fiziksel hasarın acısını ruhumda hissediyorum,korkuyorum çok korkuyorum ve ayık kalabilmek için kendi kendime tekrar ediyorum...

"Cesur ol...Çünkü sen...Gece'sin..."

~20 saat önce~

"Ya bi' siktirin gidin abi hadi ya!"

Ali aniden yerinden kalktı ve Kubilay'a doğru döndü. Kollarını iki yana açmış şaşkın ve aynı zamanda sinirli bir ifadeyle

"Lan kafayı mı yediniz siz? Ateşle barut BUM! Bunu bilmeyen mi var?Olmaz öyle şey hadi başka kapıya."

Tam Ali kapattığını ağzını açmış bir şey daha söyleyecekti ki Toprak aniden araya girdi.

"İstersen olup olmayacağına Leyal karar versin Ali. Ortak olacağım kişi o çünkü."

Ali gözlerini devirip burnundan derin bir nefes aldı. Sağ elini yumruk yapmış bir şekilde Kuzgun'a doğru gelmeye başlamıştı.

"Lan başlatma şimdi ortağına..."

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin