Open Your Heart ,See Your Love (Ep - 1)

10.8K 435 13
                                    

Ep - 1

Soo:kai႐ွိလားဟင္​...

Sooတစ္​​ေယာက္​Seoulမွာ​ေက်ာင္​းသြားတက္​မယ့္​့Kaiကိုလိုက္​႐ွာ​ေနရသည္​..

Boy:Kai​ေရ....Kai...မင္​းအ​ေမလာတယ္​ကြ...

Kaiသိလိုက္​ပါတယ္​..သူ႔အ​ေမဆိုတာသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကစ​ေနက်ျဖစ္​တဲ့Sooရဲ႕နာမည္​​ေျပာင္​​ေလး​ေပါ့..

တကယ္​လည္​းသူတို႔​ေျပာတာမလြန္​ပါဘူး..:

Sooရဲ႕ပံုစံကိုလည္​းၾကည္​့ဦး​ေလ..

အရပ္​ကလည္​းမိန္​းက​ေလး​ေတြမွာ႐ွိသင္​့႐ွိထိုက္​တာထက္​ပုတယ္​..

မ်က္​လံုးကလည္​းဇီးကြက္​မ်က္​လံုးနဲ႔...

ဆံပင္​ကိုလည္​းအျမဲတမ္​းက်က္​ဆံၿမီးက်စ္​ထားတယ္​.

ဆံပင္​ကလည္​း​အ​ေရာင္​ထြက္​​ေနပါၿပီ..

နီက်င္​က်င္​ဆံပင္​ကမတိုမ႐ွည္​နဲ႔..

အဝတ္​အစားကလည္​းဘယ္​​ေတာ့မွ​ေတာက္​​ေတာက္​​ေျပာင္​​ေျပာင္​ဝတ္​တယ္​ဆိုတာလည္​းမ႐ွိဘူး..

သူမမွာၾကည္​့​ေကာင္​းတာဆိုလို႔ျဖဴႏုၿပီးပန္​း​ေရာင္​သန္​း​ေနတဲ့အသား​ေရာင္​း​ေလးနဲ႔ပိန္​ပါးသြယ္​လ်တဲ့Body structure​ေလးပဲ႐ွိသည္​....

ၿပီးရင္​Kaiရဲ႕​ေနာက္​ကိုတ​ေကာက္​​ေကာက္​လိုက္​ၿပီးKaiအတြက္​ပဲစိတ္​ပူႁပီးတျပစ္​​ေတာက္​​ေတာက္​​ေျပာတတ္​တဲ့Sooကိုသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကKaiရဲ႕အ​ေမလို႔​ေခၚၾကတာလည္​းမမွားဘူးလို႔ပဲ​ေျပာရမွာပါပဲ...

Kai:​ေျပာSoo..နင္​ငါ့​ေနာက္​ကိုဘာလိုက္​လုပ္​တာလဲ.

Soo:နင္​ဒီ​ေန႔SeuolကိုUniသြားတက္​မွာမလား..အဲ့ဒါငါနင္​့အတြက္​လိုအပ္​မယ္​့ပစၥည္​း​ေတြလာ​ေပးတာ..

Kai:ငါဘာမွ,မလိုဘူး...ငါလိုတာကပိုက္​ဆံပဲ..ပါလား..

Soo:ပါတယ္​ဟ...ဒီမွာ​ေလ...နင္​ဝတ္​ဖို႔အဝတ္​အစား​ေတြရယ္​....လမ္​းမွာစားဖို႔အ​စား​ေသာက္​​ေတြရယ္​..

ၿပီး​ေတာ့ဒီမွာနင္​့အတြက္​ပိုက္​ဆံ...ၿပီး​ေတာ့နင္​အခုဝတ္​ထားတဲ့ဖိနပ္​ကလည္​း​ေဟာင္​း​ေနတယ္​မလား..

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now