°2020°
Öncelikle herkesin 19 Mayıs Bayramı kutlu olsun bugün benim için çok önemli hem bayram ve kadir gecesi hemde en yakın arkadaşımın doğum günü bu bölüm ona gelsin
iyi ki doğdun kardeşimmcarmyy7
Herkesin kadir gecesi kutlu olsun bu aradaOturmuş bir kaç otele bakıyordum . Dün geceyi hatırladığım da çok utanıyor ve bir yandan da iyi hissediyorum niye ama hiç bilmiyorum dün akşam Kenan balayına gideceğiz dediğinde elimdeki kahveyi üstüme dökmüş ve acayip saçmalamıştım, sonrada koşarak odaya gelmiştim ama gülme seslerini duymuştum bana gülmüşlerdi.
Sabah Kenan'la kavga etmiştim 'ne balayısı balayına birbirini seven insanlar gidiyor biz sevmiyoruz birbimizi' demiştim oda yüzüme 'ben seviyorum' diye bağırıp şirkete gitti anlayacağınız kavgalı bir balayına gideceğiz.
" Yenge ne düşünüyorsun , yoksa abimle yapacağınız ve senin büyük ihtimalle uykusuz kalacağın geceleri mi düşünüyorsun " diye gülen İrem'e kaşlarımı çarparak baktım. Koluna vurarak " ya İrem ne kadar edepsizsin böyle konuşmaya utanmıyor musun ha " kızdım annem ayağında ki terliği İrem'e fırlatıp " sus kız konuşulur mu öyle karı koca arasında olan şeyler " dedi .
Annemin yanına oturup sinsi bir şekilde güldüm ve " anne sence de İrem büyümedi mi ya bunu evlendirelim sonra görür uykusuz geceleri " dedim , annem de bana uyup " doğru diyorsun kızım verelim biz bunu ne bekleyecek ama Kenan ne der " dedi. Tabi bu sırada bize ağzını bir karış açmış İrem şaşkın şaşkın bakıyordu. Onun bu haline güldüm ve " ben Kenan'ı ikna ederim anne sen merak etme " dedim ve İrem'e dil çıkardım. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Sonra arkamda bir noktaya baktı ve kafasını eğdi bir şeyler düşünürken genellikle bunu yapardı.
Büyük bir gülümsemeyle bana baktı ve " aaa yenge sen o konuyu hiç dert etme merak etme abim seni kıllı bile sever .. ama sen yinede kıllı olmaz dersen gel biz seninle ağda yapalım seni bir güzel yolarım- yani alırım canım yengem " dedi ve kahkaha attı. Ne olduğunu anlamamıştım . Annemle birlikte birbirimize 'bu manyak mı' bakışı atarken birisi yanağımdan öptü " ben kıllı olsan bile severim seni " diye fısıldadı. Gözlerimi kocaman açtım. Gelen Kenan dı.
Kafamı çevirdiğimde parlayan adeta ışık gibi gözleriyle karşılaştım. Önüme dönüp İrem'e öldürücü kötü bir bakış attım karşılığında ise dil çıkardı
" Hadi gel biz seninle hazırlık yapmaya gidelim " diye yerinden kalkıp elimi çekiştiren İrem'e baktım ve sonrasında yardım istercesine anneme baktım ama annemden çok bir adet sırıtan Kenan gördüm.Hayır bu kız hiç mi utanmıyor. Beni abisinin yanında rezil etti buda yetmemiş gibi kendi de rezil oluyor. Abisinin yanında nasıl böyle konuşuyor. Bu genişlik bu rahatlık bende yok be.
İrem'in odasına girdiğimizde elimi bırakıp hemen karşıdaki dolaba gitti. Çok güzel bir odası vardı tam bir kız odasıydı, benim hayalimdeki odaydı. Büyük bir yatağı boydan boya camın yanına koymuştu duvarları lila renkteydi. Aynalı dolabı ve çalışma masası beyaz renkteydi. Bir duvarı boydan boya resimlerle kaplıydı. Yanında hemen bir kitaplık vardı. İreme döndüm, dolabın içinden çıkardığı ağdayla yanıma geldi. Yandım Allah kız gerçekten yapacak .En son 17 yaşında yapmıştım ve 1 yıl boyunca bıyık bölgemde kızarıklıklar ve sivilce gibi şeyler çıkmıştı.Tamam ya itiraf ediyorum ilk kez yapmıştım ve bilmiyordum ve derimi tahriş etmişim tabi ki kuzenlerim ve arkadaşlarım dalga geçmişti. Ne yapayım böyle kızsal mevzularda hiç bilgim yoktu.
" Yenge aşağıdan sıcak su getirebilir misin? Ben burayı hazırlayım " ona kafa sallayıp aşağı indim. Mutfağa girdiğimde ocakta altını yarım saat önce kapattığım çaydanlığın içine su koydum ve kaynamasını beklemeye başladım.
Ben çaydanlığa dalmış bakarken karnımın üstünde bir kol hissettim ve iç güdüsel olarak arkamı döndüm. Kenan bana bakarak sırıtıyordu. Karnına vurup geri çekilmesini bekledim. Geri çekilince gülümseyerek " sen ağda mı yaptıracaksın oyy " diye yanaklarımı sıkıştırdı. Tuhaf bir sesle - sanki çocukmuş gibi - söylediği cümleye şaşırarak baktım onu en son 17 - 18 yaşlarında iken böyle sevimli görmüştüm. Bana güldü ve öne çıkan dudaklarıma saniyelik bir öpücük koyup bir şey dememe kalmadan geri çekildi " İrem'e söyle canını yakmasını eğer tenin kızarık bir şekilde yanıma gelirsen elimden çekeceği var söylersin " dedi ve yanağımı öpüp gitti. Arkasında şaşkın bir balık bırakarak.
Herkese merhaba arkadaşlar tekrardan bazı yerlerde yazım yanlışları veya mantık hataları var kitabı final yapınca bölümleri düzenleyeceğim bilginize
Umarım beğenmişsinizdir bölüm hakkında ki düşüncelerinizi alalım bakalım herkes yorumlara herkese iyi okumalar sağlıcakla kalın ....💋💋💋💋♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
Chick-LitKİTABIN İSMİ DEĞİŞMİŞTİR ESKİ ADI BENİM KÜÇÜK KARIM'DIR Bazı hatalar vardır bizi çıkmaza sürükleyen. Ve ya bazı hatalar yapılır size zarar veren. Belki ben bir hata yapmamıştım ama abimin zamanında yaptığı hata bana zarar vermişti. Yıllarca sizden...