7.část - TĚŠÍŠ SE?

949 29 1
                                    

Z pohledu Týny:
Přes víkend se nic zvláštního nedělo. Je nedělní večer a já si jdu sbalit. Zítra odjíždíme na ten adapťák. Že by se mi chtělo, to se teda říct nedá, ale co se dá dělat. Sbalila jsem si sportovní oblečení, nějaký jídlo, plavky a ostatní důležitý věci. No super, úplně se těším, až se půjdeme koupat, pomyslela jsem si a při tý představě mi přejel mráz po zádech. To jsem vám asi ještě neřekla, ale nesnáším koupání a ještě víc nesnáším před někým chodit v plavkách. No nic, rychle jsem to všechno naskládala do kufru a šla na večeři. Cinkla mi zpráva, podívala jsem se na mobil. Psala mi Julča.
Julča: „Tak co, jak se těšíš?"
„No nadšená zrovna nejsem, ale jde to"
Julča: „Ale notak, nedělej, třeba to bude super"
Super, zasmála jsem se. Bylo 19:12, tak jsem si šla dát vanu. Bylo to uklidňující. Strávila jsem tam skoro hodinu. Když jsem vyšla z koupelny, bylo 20:07. Šla jsem rovnou do postele a zapla si youtube. Zkoukla jsem pár videí a kolem desáté šla spát. Sraz máme zítra v devět na hlavním nádraží v Praze. Veze mě tam Julči taťka, takže vlastně náš starosta. Věděla jsem, že potřebuju být zítra fresh a doufala jsem, že budu mít klidný sny. Což se bohužel nestalo. Měla jsem zas ty hnusný noční můry. Zdálo se mi o tom adapťáku a byl tam Janek a líbal se..s Denisou? Probudila jsem se celá zpocená. Podívala jsem se na mobil 4:46, no super. Otočila jsem se a snažila se usnout. Nakonec se mi to povedlo.

„Chceš mě?" „Nechci tě" |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat