Z pohledu Janka:
Po obědě jsem řekl Týně, že si musím něco zařídit. Šel jsem za Klárou, abych jí vysvětlil, že je mezi náma konec. Bohužel se mi to nepodařilo a zase jsem se nechal svést. Vyspal jsem se s ní, zase. Vyspal jsem se s ní už tolikrát, stejně jako s Denisou. Bože, já jsem takovej debil.
„Jen jsem ti chtěl říct, že tohle se nestalo a před Týnou drž prosím hubu. Nechci zbytečný problémy" a odešel jsem.Z pohledu Týny:
Hned po obědě jsem šla za Julčou a Sylvou. Potřebovala jsme jim to všechno říct. Začala jsem vyprávět. „No a teď jsme asi spolu", domluvila jsem.
Julča se Sylvou chvilku překvapeně koukaly a pak mě objaly. Byla jsem šťastná. Bylo 13:40 a holky už vyrazily před penzion a já si šla ještě do pokoje pro mikinu. Na chodbě jsem potkala Kláru.
Klára: „Ahoj Týno"
„Ahoj Klári, potřebuješ něco?", zeptala jsem se otráveně.
Klára: „Takže vy jste s Jankem teď opravdu spolu jo?"
„Jsme no, a vůbec, co ti je do toho?"
Klára: „No, to by ses divila. Ale nic, užijte si to spolu vy hrdličky", řekla ironicky.
Co tím sakra myslela? Nebudu nad tím přemýšlet, Klára je kráva. Vzala jsem si z pokoje mikinu a vyrazila před penzion. Všichni už tam byli, včetně Kláry. Přišla jsem k Jankovi a chytla ho za ruku. Klára nás znechuceně pozorovala. Celé odpoledne probíhalo přesně podle plánu a my se přemísťovali mezi prvním a druhým místem, ale drželi jsme se. Čas utekl jako voda a začali se smívat. Po večeři jsme mělo stezku odvahy. Šla jsem ve dvojici s Jankem a doufala, že se nebudu bát. Naneštěstí to byla lekací stezka odvahy, takže jsem každou chvíli zapištěla a skončila téměř u Janka v náručí. Bylo mi s ním hrozně hezky, avšak někde v hloubi duše mě stále trápila slova Kláry, i když jsem se snažila na to nemyslet. Stezku odvahy nás tým zvládl na jedničku a my dostali další body. Potom jsme se všichni vrátili do penzionu a já si šla dát sprchu. Bylo něco okolo půl desáté. Na pokoji u Denisy a Kláry se hrála flaška a další podobné hry. Julča se Sylvou tam chtěly jít. Nechala jsme je. Tony s Vildou tam také šli.
ČTEŠ
„Chceš mě?" „Nechci tě" |Slunečná fanfikce|
FanficJanek a Týna ze Slunečné. Tento příběh je pouze vymyšlená fikce a můžete ho najít také na mé instagramové stránce o Slunečné. Doufám, že se vám bude líbit.❤️ 📍2020