10.část [BONUS] - STŘEDA - KONEC ČÁSTI 15+

1.5K 29 1
                                    

Z pohledu Týny:
Zůstali jsme u Janka v pokoji a zamkli se. Chvíli jsem se mazlili, pak mě Janek začal líbat na krku. Vyhnul mi triko a líbal mě na břiše. Sundal mi tričko a já jemu. Sjížděl pořád níž, rozepl mi džíny a začal je sundavat. Líbilo se mi to, ale začínala jsem být nervózní. Janek si toho asi všiml.

Z pohledu Janka:
Týna začala být nervózní, zarazil jsem se a podíval se jí do očí.
Týna: „Víš já.."
„Ty jsi..?"
Týna: „Panna", přerušila mě a řekla rozklepaným hlasem.
Nemusíme spěchat, můžeme to nechat na jindy"
Týna: „Ne, pokračuj", řekla a usmála se.
„Dobře, budu opatrnej neboj"
Nebyla to moje první holka, vlastně ani pátá a nebyla to ani první holka, kterou jsem odpanil.

Z pohledu Týny:
Ulevilo se mi, když jsem mu to řekla. Pokračovali jsme tam, kde jsme skončili. Janek mi stáhl džíny a já jemu. Snažil se mi rozepnout podprsenku, moc mu to nešlo, ale nakonec se mu to povedlo. Styděla jsem se a zakryla si prsa dlaněmi.
Janek: „Přede mnou se nemusíš stydět", flirtovně se usmál. Měla jsem strach. Lehl si ke mně a hladil mě.
Janek: „Jsi krásná, víš to?", zašeptal mi do ucha.
Prstem obkresloval každou křivku mého těla. Sundala jsem mu boxerky a on mě kalhotky. Pomalu si mě přitáhl k sobě a políbil mě. Opětovala jsem mu polibky a rukama přejížděla po jeho těle. Mezitím si Týna prohlížela jeho tělo. Líbal mě čím dál tím vášnivěji, nejdříve na krku, ale pak šel níž. Položil mě na postel a dostal se do pozice nad nade mnou. Asi je rád dominantní, zasmála jsem se v duchu. Byla jsem nervózní a měla jsem strach, ale po chvíli strach odpadl a já si to začala užívat. Spolupracovala jsem s Jankovým tělem. Naše těla byla jako jedno. Cítila jsem tu jiskru, tu vášeň mezi námi.
Janek: „Jseš si opravdu jistá?"
„Ano, ale buď opatrnej..", řekla jsem tiše. Líbal mě postupně po celém těle, chvěla jsme se vášní. Byl to pocit, který jsem neznala, úžasný pocit. Janek se ode mě odtrhl a podíval se mi do očí. Díval se na mě jako na obrázek. Usmála jsme se a on taky. Pokračovali jsme. Jejich polibky jsou čím dál tím hlubší. Po chvíli se na mě Janek podíval a ja přikývla. Nasadil si ochranu, chytl mě za boky a opatrně do mě vnikl. Ze začátku to bylo nepříjemné a bolestivé. Vzdychla jsem bolestí a chytla se prostěradla.
Janek: „V pohodě, nebo mám přestat?", zeptal se starostlivě.
„Dobrý, pokračuj, ale pomalu prosím"
Janek začal pomalu pohupovat boky a pronikat to mě hlouběji. Moje tělo se začalo přizpůsobovat a po pár minutách jsem si zvykla. Začala jsem vzdychat do Jankova tempa, líbilo se mi to. Janek se pousmál a pokračoval.

Z pohledu Janka:
Byla nádherná, trošku stydlivá. Šel jsem na ní pomalu, byla panna. Věděl jsem jak na to. Bolelo jí to, ale užívali jsme si to. Chtěl jsem jí chvíli nechat, aby si udávala tempo sama. Přetočil jsem jí, teď je v dominantní pozici ona. Její konečky vlasů mě šimrají na mojí hrudi. To mě začalo vzrušovat ještě víc. Z Týny začala opadat stydlivost a začala mě líbat na krku. Přejížděj jsem jí rukama po přes prsa, přes břicho, až dolů k bokům a se snažil se zapamatovat každou křivku na jejím těle. Na chvíli jsem přestal. Pomalu, ale jistě jsme se blížili k vrcholu vášně. Chytil jsem ji za vlasy a něžně je svázal do culiku. Pak se naše pohledy opět střetly, začal jsem z ní cítit nervozitu a přiložil jsem ruku na její tvář. Druhou rukou jí chytí její dlaň a přitiskl jí na postel. Vzrušeně jsme oddychovali, ale pokračují v líbání. Týna začínála být nervózní. Rajcuje mě její stydlivost. Musel jsem se usmát mezi polibky.

Z pohledu Týny:
Po těle mi vyskákala husí kůže. Janek se pousmál a pohladil mě po břiše. Chytila jsem ho okolo krku a pak jsem mu dala ruku do vlasů a prohrábla mu je. Začal mi sjíždět rukou po těle stále níž a níž.

Z pohledu Janka:
Byl jsem překvapený, jak rychle ze slušňačky Týny odpadla stydlivost a stala se z ní dračice. Doslova. Jednou rukou mě hladla po zádech a druhou rukou si hrála s mými vlasy a natáčela si je mezi prsty. Přidal jsem na tempu a její tělo zachvělo. Pokračoval jsem. Během chvilky dosáhla vrcholu a vykřikla. Zakrym jsem jí pusu rukou a zasmál se. Neměl by nás nikdo slyšet. Po chvíli jsem dosáhl vrcholu i já.

Z pohledu Týny:
Janek mě položil na postel. Vyčerpaně jsem oddychovala. On vstal, sundal si ochranu a hodil ji do koše. Pak si lehl vedle mě, dal mi pusu do vlasů a objal mě. Leželi jsme v objetí tělo na tělo. Byla jsem šťastná, myslím, že to bylo nejlepší poprvé, které jsem mohla mít. Janek pomalu usínal.
Janek: „Miluju tě", zašeptal těsně před tím, než usnul.
Pousmála jdem se a za chvíli usnula taky.

„Chceš mě?" „Nechci tě" |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat