Z pohledu Týny:
Došly jsme před penzion. Kluci už tam byli. Když došli všichni, vyrazili jsme k jezeru. Byla to pěkná cesta. Asi po patnácti minutách jsem došli k většímu jezeru s písečnou pláži.
Učitelka: „Máte volno, chovejte se slušně, buďte opatrní a nedělejte žádné hlouposti. Můžete tu být až do šesti, ale kdo bude chtít, může se po půl páté vrátit zpátky do penzionu, cestu znáte"
Polovina lidí hned odhodila věci na pláži a rozběhla se k vodě. Já jsem si rozložila větší osušku, kterou jsem si vzala, sundala jsem si top a lehla jsem si.
Julča+Sylva: „Jak tě známe, tak ty asi do vody nejdeš, že?"
Zakroutila jsem hlavou a nasadila si sluneční brýle. Sledovala jsem Janka ve vodě, jak si s ostatníma pinká s míčem. Najednou mu Denisa skočila na záda, ale on jí schodil zpátky do vody. Neřešila jsem to a spokojeně se opalovala. Na pláži zůstaly jen učitelky a pár dalších lidí. Za pár minut jsem nad sebou ucítila stín.Z pohledu Janka:
Hledal jsem Týnu ve vodě, pak jsem si ale všiml, že Týna leží na pláži. Proč není ve vodě? Zamyslel jsem se. Došel jsem k ní. Všimla si mě a sundala si brýle. Sedl jsem si vedle ní. „Proč nejsi ve vodě?", zeptal jsem se.
Týna: „Nevím, nesnáším to a nebaví mě to. Nerada se ukazuju v plavkách"
„Ani se mnou?"
Týna: „Asi ne, promiň"
„A co třeba později, stejně pak většina lidí půjde zpátky do penzionu"
Týna: „Hm, možná"Z pohledu Týny:
A měl pravdu. Kolem páté hodiny se většina lidí sebrala a odešla do penzionu. Včetně zbytku našeho týmu. Zůstala jsem tu jen já s Jankem a asi čtyři další lidi. Sundala jsem si kraťasy, chytla jsem Janka za ruku a vyrazili jsme do vody. Blbli jsme a cákali po sobě. Najednou mě Janek vzal do náručí. „Ihned mě pusť", začala jsem cákat okolo sebe. On se jen usmál. Hluboce se mi zahleděl do očí. Zase. Políbil mě. Zase jsem v sobě měla ten pocit. Nemohla jsem se pohnout, ale pak jsem se odtrhla. Podívala jsem se mu do očí.
Janek: „Máš pro mě slabost, že?", usmál se.
„Si nějak věříš", začala jsem se smát a plavala pryč.
Vylezla jsem z vody a šla se osušit. Začala jsem si svlékat podprsenku. Janek stál kousek vedle mě a upřeně mě sledoval.
„Hej, nedívej se a otoč se", oba jsme se otočili zády.
Oblékala jsem tričko, když v tu chvíli mě Janek objal ze zadu. Přejížděl mi rukama od krku směrem dolů a vyhrnoval mi tričko nahoru. Dala jsem mu ruce dolů a otočila jsem se na něj.
„Nemám pro tebe slabost", vítězně jsem se zasmála a vyrazila jsem napřed.
Janek se převlékl a doběhl mě. Večeři jsme stihli jen tak tak.Z pohledu Janka:
Po večeři jsem si šel na chvíli sednout na balkon. Přišla za mnou Denisa. Sedla si vedle mě.
Denisa: „Tak co, máš na mě dneska náladu?"
„Nemám Deny"
Denisa: „A nepřesvědčilo by tě tohle?", řekla a začala mě líbat.
Nebránil jsem se, naopak, spolupracoval jsem. Denisu mám rád, ale jak to říct, je jen jedna z dalších. Líbali jsme se, držel jsem Denisu za zadek, když jsem uslyšel kroky z druhé strany balkonu. Odtrhl jsem se. „Měla bys jít Deny, nikdo nás nesmí vidět"
Denisa: „Nikdy ti to nevadilo"
„No, tak teď mi to vadí"
Asi se naštvala a rychle zmizela druhým vchodem. Přesně načas, za rohem se zrovna objevila Týna.Z pohledu Týny:
Přišla jsem na balkon, byl tam Janek. Sedla jsem si k němu. Objal mě. Přiblížila jsem se k němu.
Janek: „Týno, já.."
„Nic neříkej, než si to rozmyslím" a políbila jsem ho. Spolupracoval. Jo, fakt jsem to udělala. Líbali jsme se, nějaká jiskra mezi náma asi je. Když jsme se odtáhli, Janek se na mě podíval.
Janek: „Proč?", zeptal se.
„Já ani nevím, nejsem si pořádně jistá tím, co cítím, mám tě ráda a je mi s tebou dobře, ale.."
Janek: „Ale..?"
„Ale nevím, jestli to máš stejně a asi nejsem na vztah připravená"
Janek: „Úplně v pohodě, chápu to, tak počkám, až připravená budeš. A teď pojď, měli bysme už jít spát"
Šli jsme zpátky do svých pokojů a za chvíli jsem usnulaZ pohledu Janka:
Lehnul jsem si do postele a ještě chvíli přemýšlel. Mám teď Týnu přesně tam, kde jsem chtěl. Každá má pro mě slabost. Je pravda, že Týna je taková jiná. Možná jí mám rád trochu víc, ale zároveň potřebuju i Denisu a Kláru. Nejsem děvkař, jen mám prostě rád hezký holky a rád si sem tam užiju, ale vztahy nejsou nic pro mě. Ze samého přemýšlení jsem usnul.
ČTEŠ
„Chceš mě?" „Nechci tě" |Slunečná fanfikce|
FanfictionJanek a Týna ze Slunečné. Tento příběh je pouze vymyšlená fikce a můžete ho najít také na mé instagramové stránce o Slunečné. Doufám, že se vám bude líbit.❤️ 📍2020