Başı Bozuklar ~giriş

737 29 14
                                    

Zeytin yeşili gözleri siyah kavisli kaşları hafif kalkık kısa saçları ile bütün endamı ile orada duruyordu. Yüzbaşı Dağhan Yalaz namı diğer Yalaz ve yeşil gözlerinin girdabındaki ateşte fark etmeden beni de kavuruyordu.

Yine o bariton sesi yankılandı kulaklarında "karşı dağdan duyulmazsa sesiniz ipe dizerim hepinizi!"Delik deşik edilen evimde canım da feda olsun sana yüzbaşı iyi ki hep yürüyorum Batman'ın o ıssız sokaklarında sana ne kadar gıcık olsam da hakkım sana helal olsun hakkım sana helal olsun.

Kehribar rengi gözlerim sarıyla kahverenginin birleşimi saçlarım beyaz tenim annemin mirasıydı bana şehit bir öğretmen ile subayın kızı olarak polis özel harekatta görev yapmaktan gurur duyarım ben Arca Zorlu 23 yaşında bir komiser olarak burayı o akbabaların başına yıkmaya geldim.

Yaslandığım duvardan doğrularak gözlerime diktiği yeşil gözlerine baktım yüzbaşının "Tehlikeli sularda yüzüyorsun kız çocuğu yüzme,orası Karadeniz,Karadeniz'in akıntısı çok olur burası sığ kız çocuğu burası sığ!"

"Boğulmaktan korkmam o tehlikeli su sensen emin ol sularına dalacağım son insan bile değilsin ayrıca Karadeniz bir tek Trabzon'dan ibaret sanma bir tek sen mi delisin?"

"Sen benim sularım da yüzüyorsun Zorlu ve inan bana çıkarmam seni o sulardan senle boğulur senle yanarım ta ki öfkemden taşana kadar,ben vazgeçmem zorlu bana sonuna kadar savaşmayı öğrettiler senden vazgeçmem."

"Bana bak Yalaz iyi bak Arca Zorlu'yum ben şehit bir öğretmenle üsteğmenin kızı babamın namı hala dağdaki it sürüsünü korkuturken senden korkacağımı mı sanıyorsun?İyi bak gözlerimde tek bir korku parıltısı görüyor musun?Benim gemim bir tek benim limanıma atar demirini eğer başka bir limana atarsa o gemiyi batırmaktan asla çekinmem!"

"Ona şüphem yok Zorlu!"

O,Yüzbaşı Dağhan Yalaz Trabzonlunun manevi oğlu Korkut Albayın biricik askeri deli yüzbaşı gittiği yeri yakan Yalaz komutan.

Ben Arca Zorlu Şehit bir üsteğmen ile öğretmenin kızı dedemle erkek kardeşimin prensesi manyak komiser Korkut Albayın emaneti.

Aslında her şey o gece oldu sıradan bir gece de sıradan bir şekilde o ıssız sokakları arşınlarken yıldızlar daha parlak olmadı gece gündüze gebe kalmadı şafak ya da tan vakti yerini bulmadı sıradan bir gecede sıradan olmayan bir insanla tanıştım.
Başlangıç tarihi :19.05.2020 sizinde başlangıç tarihinizi alırsam sevinirim. 19 mayıs Atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramınız kutlu olsun...

Başı Bozuklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin