Minden olyan jó volt, de egy nap minden megváltozott egy másodperc alatt. Többé már senki nem védett meg, és egyedül kellett boldogulnom. Csak magamra számíthattam. Hirtelen minden eltűnt és csak két világító fényszórót láttam a szemeim előtt. Félrerántottam a kormányt de túl későn. Attól a naptól kezdve, kaptam egy új életet. Egy tiszta lapot, amiről tudtam, hogy hiányzik az a bizonyos pont a mondat végéről. Azthittem már túl vagyok a nehezén, de még csak most kezdődik igazán a java. A balesetem óta, minden olyan idegen. Az új életem arról szól, hogy nap mint nap a régiből köszön vissza rám egy rossz emlék. Érzem, hogy nem vagyok teljes, mintha azóta az este óta eltűnt volna a másik felem. Magamat fedezem fel, talán végre pontot tudok tenni az életem hiányzó részéhez.
A mindennapos rémálmok már az esti rutinjaim részévé vált. Csak bolyongok, olyan vagyok mint egy kisiklott vágány. Nehezen, de biztosan kell rendbe hoznom mindent, és végül az, az egy akit keresek, miatta fogok visszakerülni a megszokott mindennapjaimba.
- Jungkook! - riadok fel az éjszaka közepén. Megint egy álom, mindig csak a nevemet hallom de nem tudom kitől, ugyanaz a hang minden este.
Nem tudom mihez kezdjek, már a gyógyszerek sem használnak, arról nem is beszélve, hogy olyan szokásaim lettek amik ezelőtt soha. Mintha hirtelen két személyiség költözött volna belém és átvettem volna a szokásait a másiknak, miközben a belsőm azt ordítja, nem felejtheted el. Emlékezned kell rá! Mielőtt teljesen bekattannék inkább kimegyek a konyhába inni egy pohár vizet. Miközben szürcsölöm a vizet, megint eszembe jut, hogy talán jót tenne ha elköltöznék. Az orvosom is javasolta, de valamiért elfog a bűntudat ha erre gondolok, ezért el is hesegetem a gondolatát ennek. Komótosan indulok vissza a szobámba, majd a hátamra fekszek és a korom sötétben a plafont bámulom.
- Ki vagy te idegen? - suttogom.
YOU ARE READING
Touch (Jikook FF)
Fanfiction"Hozzáért a kezemhez és beugrott, hogy ez a kéz már érintett engem korábban. Nem tudom ki vagy és miért kereszteződött a sorsunk, de megszerezlek, megint." Vajon Jungkook képes lesz feldolgozni az őt érő ezernyi múltból felbukkanó, felkavaró érzelmi...