[4]

644 68 5
                                    

Jungkook pov. 

A szokásos reggeli rutinom után, ami annyira nem is reggeli minekután dél körül járhat az idő, felhívom barátom.
Sokadik csörgésre veszi csak fel.

- Yoongi? – szólok bele.

- Itt Taehyung, ő még alszik.

- Oh, bocsi én nem akartam zavarni. – kezdek zavarba jönni.

- Semmi gond, átadjak neki valamit? – kérdezi.

- Csak annyit, hogy később jöjjön át.

- Rendben.

- Akkor szia. –mondom.

- Szia.

Miután bontottam a vonalat kicsit rendbe szedtem magam és elmentem sétálni a közeli parkba. Régen sokat jártam oda, erre emlékszem, mindig ugyan azon a padon szoktam ülni. Most is oda vezetett volna utam, csak hogy foglalt volt a pad. A szőke hajú ült rajta egy könyvet olvasva, lassan odasétáltam és leültem mellé nem zavartatva magam azon, hogy számtalan pad van még ebben a parkban. Hátrahajtottam fejem és élveztem a napsütést, egy picit oldalra pillantva láttam ahogyan engem néz.

- Szia Jungkook. – kezdi halkan.

- Szia. – tartom továbbra is csukva szemeim. Nem terveztem vele beszélgetni, de ő nem így gondolta.

- Sajnálom, hogy múltkor csak úgy elmentem, közbejött valami.

- Semmi gond. – jegyzem meg.
Pár perc után mikor nem szólt, úgy döntöttem elég a sütkérezésből és hazaindulok.

- Hova mész? – kérdezi ahogy felálltam.
- Úgy értem, máris mész? – javítja ki magát.

- Haza, dolgom van. – majd faképnél hagytam. Ha neki lehet, nekem is.
Szinte egyszerre értem haza Yoongival, mert akkor parkolt le a házam előtt.

- Mesélned kell most! – jelentem ki barátomnak.

- Előbb menjünk be. – mosolyodik el.

- Kérsz valamit? – kérdezem.

- Nem, köszi.

- Remek, akkor kezdheted is. – ülök le vele szembe.

- Miután elmentetek az étteremből jól elbeszélgettünk és felajánlotta, hogy menjek fel hozzá meginni valamit. – vigyorogva hallgatom beszámolóját.
- Aztán pedig, lekaptam.

- Úgy tudtam, ezaz, végre. – ugrok rá örömömben.
- És aztán? – ülök mellé, tovább érdeklődve.

- Nem volt semmi komoly, nem akarom elsietni.

- Helyes! – mondom.

- Na és veled mi a helyzet? – kérdezi.

- Mi lenne? Semmi.

- Sajnálom a tegnapot én sem tudtam, hogy Jimin lesz a meglepi randi társad. – húzza el fintorogva száját.

- Honnan ismered? – ez már nagyon böki a csőröm.

- Mondtam, hogy nem szeretnék róla beszélni, legyen elég annyi, hogy nem szeretném, ha a közeledbe lenne.

- Hát jó. – úgy is ki fogom deríteni.

- Elmegyek mosdóba. – áll fel.

Mikor hallom ahogy becsukta az ajtót telefonja után kutatok, és Taehyung számát kezdem keresni egyből. Fel is írtam magamnak majd törölve az előzményeket vissza teszem oda a készüléket, ahol volt.
Még egy kicsit beszélgettünk Yoongival, majd haza kellett mennie, amit most őszintén nem igazán bántam. Fel akartam hívni Taet, ő biztosan többet tud Jiminről mint én. Ahogy barátom elhajtott már tárcsáztam is a számot, és reménykedtem, hogy nem valami másik Taehyung számát írtam ki, magamat ismerve.

Touch (Jikook FF)Where stories live. Discover now