[8]

652 62 4
                                    

Jungkook pov.

Miután Yoongi elment délután, azóta homályos minden. Hajnalban mintha valaki megsimogatta volna az arcom, ami lehetetlen mert ugye az ajtó zárva. Mégis olyan igazinak tűnt, talán csak nem ment még ki belőlem az alkohol. Reggel fejfájással keltem ezért a szokásos gyógyszer és zöld tea mellé egy fájdalomcsillapító is társult. Nyugodtan nézelődtem az ablakon, amikor a fekete autó leparkolt a házam előtt. Tudtam, hogy Jimin az hisz láttam és mondta, övé az autó. Kortyoltam egyet teámból és már is dörömbölt az ajtón, ami fejemnek elviselhetetlen fájdalmat jelentett.

- Jövök már. – tettem le a bögrém. Az ajtó ütését akkor sem hagyta abba amikor már szinte ki is nyitottam.

- Mond, normális vagy? – akad ki.

- Neked is jó reggelt, mi szél hozott? - állok arréb.

- Legalább hetvenszer hívtalak, ha nem többször.

- Nem néztem a telefonom.

- Ennyi? Nem nézted a telefonod? – lesz dühösebb.

- Most mi bajod van? – masszírozom  halántékom. 

- Végülis semmi, a telefont felvenni luxus. Ráadásul minek írsz rám részegen, ha utána nem válaszolsz? Tudod mennyire aggódtam? – megy a konyhába. Döbbenten hallgatom nem tudtam, hogy ennyire rosszul viseli, ha nem válaszolok.

- Sajnálom nem volt szándékos. Tudod tegnap kicsit többet ittam mint kellett volna. – erre rám kapja tekintetét.

- Régen nem is ittál! – jelenti ki.

- Tessék? – akadnak fent szemöldökeim.

- M-mármint..úgy értem, hogy az étteremben sem ittál alkoholt. – magyarázkodik.

- Hát tegnap viszont igen. – emelem fel kezem tehetetlenségemben.

- Akkor ezek szerint minden rendben. Én megyek is. – kezére fogok amikor elmenne mellettem ezzel megakadályozva őt.

- Ne menj még. Reggelizz velem. – simítok végig alkarján, amit tekintete követ.

- J-jólvan. – nyel egyet.

- Remek, akkor mit kérsz enni?

- Rántotta is megfelel. – mondja miközben leül az asztalhoz.

- Már csinálom is. Egy zöld teát mellé? – tartom tenyerem a csésze alá, mint mikor felszolgálnak valamit.

- Természetesen elfogadom. – mosolyodik el.

Amig nekiállok a reggelinknek, eszembe jut, hogy tölthetnénk együtt a mai napot.

- Jimin? – kezdek bele.

- Igen?

- Mit csinálsz ma?

- Semmi különöset, miért?

- Nem pótoljuk be a randit ma? – nézek végre rá, mert eddig a tojások érdekesebbek voltak.

- De, bepótolhatjuk. – mondja mire elmosolyodok.

Mikor kész vagyok, elé teszem reggelijét, majd enni kezdünk.

- Finom? – kérdezem.

- Aha..

- Csak? – érdeklődök.

- Ne nézz hülyének de én ezt otthon tejföllel eszem, de tényleg nagyon jó lett.

- Ezen ne múljon, én is azzal szoktam. – veszem elő azt is, de mikor megfogom megint eszembe jut valami.

Touch (Jikook FF)Where stories live. Discover now