3

12.3K 396 213
                                    

Multide hoşuma giden bir şarkı var

"Okul nasıldı kızım."

"İdare eder baba ya. Nolsun işte ilk gün." Dediğimde babam beni başıyla onayladı ve odama çıktım. Buraya geleli iki gün olduğu için odam da pek bir şey yoktu. Alış verişi sonra yapıcaktık.

Yapıcak hiçbir şeyim olmadığı için Yağmuru aradım ve beşinci çalışta açtı.
"Alo"

"Efendim."

"Sen aradın ya salak niye efendim diyosun." Dediğinde gülerek "Birimizin demesi gerek diye düşündüm  saygısız." Dedim. Her arayışımda alo diyerek açıyordu ve ben buna deli oluyordum.

"Ya boşver onu okul nasıldı." Diye sorunca biraz düşünüp anlatmaya başladım.

"Kaan diye bi çocuk var. Baya yakışıklı ama ne bileyim böyle bi garip. Ters ters davranıyor kitaplardaki kötü çocuklara mı özeniyor anlamadım. Ona yürüyen bir kız var Pelin. Şimdilik bişey demiyim boşuna günaha giremem valla. Birde Kutay var tatlı bi çocuk bana da iyi davrandı. Öyle yani. Orda durumlar nasıl."

"Enes bugün iki kez yanıma gelip seni sordu." dediğinde bıkkınlıkla nefesimi verdim. Enes eski sevgilimdi ve bana hala ilgi duyuyordu. "Ya onu hiç anlatma boşver." dediğimde devam etti. "Bende işte Haticeyle falan takıldım. Kanka çok özledim seni biliyor musun." dediğinde gözlerim dolmuştu. Titrekçe bir nefes aldım ve sesimden ağladığımın belli olmaması için gayret gösterdim.

"Bende lan. Ağlıcam oğlum konuşma böyle." dediğimde burnunu çektiğini duydum. "Bak sömestr da gelirim zaten hatta sende gelirsin belki." Dediğimde "Aynen kankam ya bakarız." Diye cevap verdi.

Yağmurla biraz daha konuştuk ve sonrada annemle konuştum. Telefonu kapatınca şarja koydum ve babama iyi geceler diyip uyudum.


. . . . .

Sıramda otururken yanıma sınıftan bir kız geldi ve "Leilaydı değil mi." dedi gülümseyerek.

"Ekini tercih ediyorum. Senin adın neydi." Diye sordum.

"Ceyda ben memnun oldum. Nasılsın alışabildin mi biraz." diye sordu sıcak bir şekilde. Bu kıza kanım ısınmıştı. "Alıştım gibi ya normal okul işte." Dediğimde "Yanıma gelebilirsin istediğin zaman. Sorun olmaz benim için, yalnız kalmazsın sende." Dedi. Ona kısaca cevap verdim ve sırasına geri gitti. Telefonuma bakarken sınıfa Kaan, Kutay ve başka bir çocuğun girdiğini gördüm.

Kaan yanıma diğerleriyse ön sıraya oturdular ve aralarında konuşmaya devam ettiler.

"Akşam Mertin mekanının açılışı var gideriz dimi." diye sordu adını bilmediğim çocuk.

Kafamı kaldırıp Kutaya baktığımda sessizce onları dinlediğini gördüm. Karnım her zamanki gibi aç olduğu için kantine gitmek üzere ayağa kalktım.

"Nereye gidiyosun sarışın." Diye hevesle sorunca Kutaya döndüm. "Kantine, gelsene benimle." dediğimde bunu sormamı bekliyormuş gibi yanıma geldi. Ve beraber sınıftan çıktık.

"Ne zaman geldin buraya. Yani Antalyaya." diye sorduğunda "3-4 gün önce." Diye cevap verdim.

"Hiç arkadaşın falan var mı. Yada neden geldin ki buraya." diye peş peşe sordu.

"Hiç arkadaşım yok burda ve kısaca babam burda oturduğu için geldim." Dediğimde anladığını belirten mırıltılar çıkardı.

"Siz ne zamandan beri arkadaşsınız yada çok yakın mısınız Kaanlarla." dediğimde gülümsedi

"Çocukluk arkadaşıyız. Neden sordun."

"Bilmem. Garip geldi biraz. Sen neşeli biri gibisin Kaansa ters. Gerçi yanlış anlamış olabilirim." Dediğimde "Kaan iyidir ya. Diğeri de Hakan. Oda iyi çocuktur." dedi. "Anladım." Diye cevap verdiğimde kantine gelmiştik zaten. İkimizde bir şeyler alıp bir masaya oturduk. O sırada Kutay Kaan hakkında konuşuyordu.

"Kaslı falan olduğuna bakma. Benden çok korkar. Laflarımı ikiletmez. Tabi okuldayız diye karizmasını çizmiyorum ama evde bana "Kutay efendim" der." dediğinde kıkırdamıştım.

Biri "Kimmiş sana efendim diyen." Dediğinde sola doğru döndüm ve bize doğru gelen Kaan ve Hakanı gördüm. Kaan Kutayla aramıza bir sandalye çekip oturduğunda Kutay "Hiiiç canım Ekine bişeyler anlatıyodum öylesine." dedi ve Kaan bana döndü.

"Beni mi merak ettin yeni kız."

"Adım Ekin." diye düzelttim ve sorusuna cevap vermedim.

"Beni mi merak ettin Ekin." diye sorduğunda "Ne alaka be niye seni merak edeyim." Diye cevap verdim. Kaan "E yakışıklı çocuğum şimdi çok normal merak etmen." Diyince burun kıvırıp "Kıçımın yakışıklısı." dedim. Kutay kahkaha atarken Hakanda gülümsemesini kapatmaya çalışıyordu.

"Sen bu yakışıklıya kurban ol." dediğinde cevap vermedim, Kutay da konuyu değiştirdi zaten. "Dün akşam ki maçı izlediniz mi lan. Yenilmek nasıl Hakocum."

"Emrenin attığı o gol çok iyi değil miydi ya. Ağzım açık izledim resmen. Ama asist de iyiydi baya" dediğimde bana döndüler. Ağızları açık bir şekilde bakıyorlardı. "Futboldan anlayan bir kız. Kurşun atar kurşun yerim senin için." diyen Kutaya gülümsedim.

"Fenerlisin demek."

"Evet Fenerbahçeliyim." diye onayladım Kaanı. Kafasını sallayıp önüne döndü.

Zil çalınca sınıfa çıktık. Daha doğrusu Kaan önden ben arkasından sınıfa gittik. Ders biyoloji olduğu için onuncu dakikadan sonra kafamı sıraya koyup uyudum.

"Ekin. Uyansana kızım. Kutay sen uyandırsana."

"İnsan dediğin böyle uyandırır." diyip beni dürtmeye başladı. "Ekin kankam öldün mü acaba neden kalkmıyorsun." Dediğinde yavaşça kafamı kaldırıp onlara baktım. "Noldu." Diyip gerindim.

"Okul bitti uyuyosun hala." Diyip homurdanarak sınıftan çıkan Kaana göz devirip "Domuz." Dediğimde Kutay kıkırdayıp sıranın üstünde duran eşyalarımı çantamın içine attı. "Teşekkür ederim." Diyip çantamı sırtıma geçirdim ve sınıftan çıktık.

Bahçe kapısına geldiğimizde etrafıma baktım. Arabaya yaslanmış bana bakan babamı görünce Kutaya dönüp konuştum. "Görüşürüz Kutay."
"Neyle gideceksin." Diye sorunca arkamda duran babamı işaret edip "Babam geldi." dedim.

"Taner amca senin baban mı?" diye şaşkınca sorunca bende ona şaşkınca "Sen nerden tanıyorsun?" Diye sordum. "Yarın konuşuruz bekletme sen. Görüşürüzz." diyip yanımdan ayrılınca bende babamın yanına gittim.

Acaba nerden tanışıyorlardı.









Selamm! Nasılsınız. 3 gündür falan oruç tutuyorum garip bi hismiş... (hayatımda ikinci defa tutuyorum da)
Siz napıyorsunuz karantina günlerinde.
Umarım kitabı beğeniyorsunuzdur. Kendinize iyi bakınn💙

KEDİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin