Kaan'danArabaya geldiğimizde önümde yürüyen ekin içerye girmek yerine kaputun üstüne oturunca "Napıyorsun güzelim." Diye sordum. Kıkırdayarak "Napıyorum?" Diye sorunca ellerimi iki yanından arabaya dayadım ve biraz eğik bir şekilde durdum.
Sarhoş olmasını fırsat bilip yüzünü incelerken bir elini omzuma koyduğunda gözlerine baktım. Diğer elini yanağıma çıkarıp okşamaya başladığında tepki vermeden onu izliyordum. Parmaklarıyla nazikçe burnumun üstünden geçerek "Piercingin yakıştığını söylemiş miydim?" Diyince gülerek "Söylemiştin güzelim." Diye cevap verdim. "Unutmuşum." Diyip başını geriye atarak kıkırdamaya başladığınında gülerek onu izliyordum.
Gülmeyi bırakıp ciddileşerek bana bakınca bende ona baktım. "Beni seviyor musun Kaan?" Diye sorduğunda afallamıştım. "Sen beni seviyor musun Ekin?" Diye karşılık verdiğimde yanağımı okşayarak konuşmaya başladı.
"Seviyorum." Dediğinde kalbimin bir anlık atmayı bıraktığını hissettim ve hemen kendimi toparladım.
O sarhoştu ve yarın bu söylediklerini hatırlamayacaktı.
Konuşmaya devam ettiğinde dikkatimi ona verdim. "Sen yakışıklısın hem piercinginde var ama pleyboysun." Dediğinde kafamı arkaya atarak kahkaha attım. Ona döndüğümde hayran hayran beni izlediğini gördüm.
"Acaba şu an onu öpsem ne tepki verir." Dediğinde şaşkınca "Beni öpmek mi istiyorsun?" Diye sordum. "Aa ben onu dışımdan mı söylemişim." Diyip kıkırdadığında haline gülmüştüm.
Aniden ciddileşip "Evet." Dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım "Neye evet?" Diye sorduğumda "Seni öpmek istiyorum." Diye cevap verdi.
Gülerek "Beni istediğin zaman öpebilirsin güzelim." Dediğimde kıkırdamıştı. Gözlerini kapatıp bana yaklaştı, bense sadece onu izliyordum. Aramızda bir santim kala kafamı sağa çevirdim.
Böyle olmamalıydı. Sarhoşken bunu yapmasına izin veremezdim.
Geri çekildiğinde gözleri dolmuş bir şekilde "Beni öpmek istemiyor musun?" Diye sordu. Ona ne kadar gülmek istesem de kendimi tutup. "Hayır güzelim istiyorum." Diye cevap verdim. "Neden öpmüyorsun o zamam." Dediğinde elimi yanağına koyup okşamaya başladım. "Çok sarhoşsun." Dediğimde kıkırdayarak "Sarhoş değiliim." Diye cevap verdi.
Aniden ciddileşip "Kaan, beni seviyor musun?" Diye sorduğunda "Bunu zaten sormuştun kedicik." Diye cevap verdim.
"Ne cevap vermiştin peki?"
"Cevap vermemiştim güzelim." Dediğimde dudaklarını büzmüştü. Şu an onu öpmeyi her şeyden çok istiyordum.
"O zaman cevap versene." Dediğinde bakışlarımı gözlerine çıkardım. "Ne dememi istiyorsun." Diye sorduğumda gülümseyerek "Beni sevdiğini söyle." Diyince onu kendime çekerek sarıldım. Saçlarına bir öpücük bıraktığımda burnuma çilek kokusu gelmişti.
Ondan ayrıldığım zaman "Parfümün çok güzel." Dediğinde "Biliyorum güzelim." Diye cevap verdim. Burun kıvırıp "Kendini beğenmiş salak." Dediğinde ani ruh hali değişimlerine gülmüştüm. "Ama gülüşü çok güzel." Diye eklediğinde "Gülüşümü beğeniyor musun bebeğim." Diye sordum.
"Dışımdan mı söylemişim? Pardon ya. Sırdı bu, aramızda kalsın olur mu?" Diye sorduğunda gülerek "Tamam söz kimseye söylemem." Diye cevap verdim.
Bacaklarını kaputun üstüne kaldırıp dizlerinin üstünde durdu ve ellerini omuzlarım koydu. Bir eliyle yanağımı okşarken yüzümü inceliyordu. "Benim kirpiklerim neden bu kadar uzun değil ki." Diyip üzgünce kaşlarını kaldırdığında kıkırdadım. "Sende çok güzelsin kedicik." Dediğimde hevesle "Kedicik miyim gerçekten." Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİCİK
Novela Juvenil"Öpsene oğlum neyi bekliyorsun." "Demek seni öpmemi istiyorsun kedicik." Dediğinde kendimi öldürmek istedim, nasıl oyununa gelmiştim?