41

6.1K 292 246
                                    

Multide hiç sevmediğim kedi mari ve sevgilisi var :/ Fotoğraf çok hoş napim


"Ekinaşkım. Bu ırz düşmanı seni zorla mı tutuyor."

Kutayın sesini duymamla hızla Kaanın kollarından ayrıldım. Kaan "Kutay yılın son dayağını yemek mi istiyosun." Diyince kıkırdadım ve "Sen bizi mi izliyosun it." Diye sordum.

Kutay "Belki biraz." Diye cevap verirken Kaan elimden tutup Kutayın yanına doğru ilerlemeye başladı. Birlikte aşağıya indiğimizde babamların ayaklandığını fark ettim. Kaanın elini bırakıp ona baktığımda babamdan dolayı bıraktığımı anlamış olacak ki kafasını hafifçe salladı.

"Ekin, kızım nerdesiniz yeni yıl geldi nerdeyse." Diyince telefonumdan saatte baktım 5-6 dakika falan vardı. Tüm masa ayaklanıp olduğumuz kattaki terasa çıktık. Bizim gibi çoğu insanda buraya geliyordu.

Bi süre herkesin birbiriyle konuşmasından sonra içerden sunucu "Geri sayıma başlıyoruz! 10-9.." Diye anons yaptı ve hepimiz bağırarak devamını getirmeye başladık.

Üç... kafamı Kaana çevirdim ve bana bakan gözleriyle karşılaştım.
İki... içimden Allaha beni onunla karşılaştırdığı için şükür ettim
Bir... Kaanın elini tuttum ve o sırada birinin daha elimi tutmasıyla oraya döndüm. Kutaydı. Grupça elele tutuşmuştuk.
Ve sıfır...

İnsanlar çığlık atarken bir sürü havai fişek patlamaya başladı, gerçekten çok güzel görünüyordu. İçimden vay amınakoyim paraya kıymışlar diye geçirdim. Ve elele tutuşmayı bırakıp bizim gruba döndüm. "Olum seviyorum lan sizi. Bak gerçekten ne bileyim böyle.. ekmeğe bal sürer gibi, tuza erik batırır gibi. Cidden seviyorum yani. İyi ki sizle tanışmışım." Dediğimde Ceyda ve Kutaydan "Yiaaağğğğ" Diye bir ses çıktı ve gelip bana sarıldılar.

Arkada odun gibi bekleyen Kaanla Hakanı çekiştirerek aramıza kattık. Çok mutluydum, daha ne isteyebilirdim ki. Sevdiğim insanlarla birlikteydim...



. . . . .

Gece sona ermişti ve arabalara doğru gidiyorduk. Ceydayla birlikte bizim arabanın bagajından çantalarımızı aldık ve Kaanın arabasının bagajına koyduk. Babamla vedalaştıktan ve onun uyarılarını dinledikten sonra Kutaya kaptırmamak için koşarak ön koltuğa oturdum. Kapıyı biraz hızlı kapatmamla çıkan sesten sonra Kutay bu tarafa doğru döndü. Benim sırıtan yüzümle karşılaşınca kaşları çatıldı ve omuzları düştü. O sırada Kaanın kapıyı açıp yanıma oturmasıyla o tarafa döndüm.

"Babanla o kadar uzun ne konuştunuz kedicik." Dediğinde kıkırdadım. "Kendime dikkat etmemi, aşırıya kaçmamamı ve sizinde erkek olduğunuzu söyledi." Dediğimde kaşları çatılarak "E erkeğiz zaten?" Diye bir soru yöneltti.

"Yaani.. sizde erkeksiniz ve sizi ne kadar seviyor olsa bile.. ıı.. erkeksiniz olum işte bişey yapabilirsiniz herhalde." Dediğimde bembeyaz dişlerini göstererek sırıtmaya başladı. "Ne yapabiliriz ki?" Diye sorduğunda cevap vermeme gerek kalmadan Kutay arka koltuğa oturdu. "Kaanaşkım sür hadi sür yoruldum." Dediğinde Kaan arabayı çalıştırıp ilerlemeye başladı, arkamızdan da Ceyda ve Hakolar geliyordu.


Kutayın konuşmaları ve benim gülüşlerimle dolu bir yolculuktan sonra bi evin önünde durmuştuk. Ben "Neden durduk Kaan." Diye sorarken Kaan ve Kutay arabadan indiler. Bende arabadan inip "Lan niye indik." Dediğimde Kaan "Ekin? Geldik çünkü." Dedi.
Safça "Size gitmeyecek miydik?" Diye bir soru sorduğumda sırıtacak gibi oldu.

"Bana gidecektik bana. Benim evim burası."

Sonlara doğru sesimi yükselterek "E-e ben babama size gideceğimizi söyledim sana değil ki. Off olm sen niye söylemiyorsun lan." Dediğimde "Ben babanla konuştum güzelim merak etme." Diyip bagajdan çantaları aldı ve eve doğru ilerledi. Ceydalarda gelmişti zaten.

KEDİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin