7

8.6K 341 86
                                    

Yağmur yağıyordu ve kendime kahvaltılık bir şeyler almak için arabadan erken inmiştim. Karşıdan karşıya geçerken biri aniden korna çalınca olduğum yerde sıçradım. Geçerken bacaklarımı da ıslatmıştı biraz. Beni sikine takmayıp sürmeye devam edince sinirle arkasından bağırdım.

"Ulan piç, ulan kahpe ne acelen var lan. Aptal gerizekalı saygısız herif inşallah kaza yaparsın ama ölmezsin araban bozulur sadece. Ohh canıma değsin inşallah duam tutar Allahım amin." Dedim ve yürümeye devam ettim. Etraftaki insanlar bana bakıyordu bense onları takmayıp sinirle simitimi ısırıyordum. Okula girdiğimde direkt lavaboya girdim ve sırılsıklam olan saçlarımın suyunu sıktım. Aynada kendime baktığımda iğrenç göründüğümü fark ettim. Hızlıca yüzümü yıkayıp saçlarımı arkaya attırdım. Biraz daha düzgündüm.

Arkamda birinin güldüğünü duyduğumda aynadan o kişiye baktım.

"Şaftın kaymış biraz." Diyip gülmeye devam eden Pelini dövmeyi ne kadar istesem de tuttum kendimi.

"Haha konikmiş. Sende şaftın kaysın ister misin?" Diyip tehditkar bir şekilde gülünce bir adım geri gidip "Git şurdan be vahşi." Dedi. Ona gözlerimi devirip tuvalettem çıktım ve sınıfa girdim.

Kaan sıraya yayılarak oturmuş sırıtarak beni izliyordu. "Gelirken seni görmemişim kedicik. Kusura bakma." Diyip gülmeye devam etti.

"Sen miydin lan o piç. Arkandan bir sürü beddua ettim. Bi gözün yere bakıyor haberin olsun ." Dediğimde beni takmayıp gülmeye devam etti. "Kankam." Diyip hızla bana doğru yaklaşan Kutaya döndüm.

"Sırılsıklam olmuşsun kız. Hasta olucaksın şimdi." Dediğinde üstüme baktım. Üstümdeki ceket ıslanmıştı. Antalyadaki hava değişimlerine alışamamıştım hala.. "Gel kaloriferin yanına gidelim ısın biraz." Dediğinde Kaan sinirle "Dur bi oğlum." dedi ve üstündeki kazağın eteklerinden tutup yukarı doğru sıyırdı. Hızla ellerimle gözlerimi kapattığımda Kaanın gülüşünü duydum.

"Kaslarımı görmek istemiyor musun kedicik."

"Hayır istemiyorum hiç istemiyorum." Diye hızlıca konuştum. Bileğimden tutulup gözlerim açıldığında tek gözümü açıp Kaana baktım. Okul formasıyla duruyordu. Bana kazağını uzatınca anlamazca ona baktım. "Giysene şunu kızım hasta olucaksın."

"Hee ondan mı." Diyip kazağını aldım ve üstümdeki ceketi çıkarıp kazağını formamın üstüne geçirdim. "Teşekkür ederim." Diyip gülümsedim. Bana iyi davranması garip gelmişti. Gerçi ıslak olmamın sebebi oydu ama olsundu.

Kutaya döndüğümde fotoğrafımızı çektiğini gördüm. Beni fark edince hızla telefonunu kaldırdı. "Gördüm ki salak."

"Kızma Ekin kankam çok tatlı görünüyordunuz." Dediğinde utansamda belli etmedim. "Hadi kendimi anladım da bunun nesi tatlı be." Dediğimde Kaan "Aynen Kutay kardeşim bana daha çok.. ne bileyim yakışıklı, karizmatik, mükemmel gibi sözcükler yakışıyor." Demişti.

"Kıçım yakışıyor sana kıçım." Dediğimde Kutayın kıkırdamasıyla ona döndük. "Ekin ve "Kıçım" lafları" Dediğinde bende güldüm. Çok kullanıyordum bu kelimeyi. Zilin çalmasıyla Kutay "Görüşürüz kankalarım." diyip sınıftan çıktı.

Ders rehberlik olduğu için test çözücektik. Konuları bitirdiğim için kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Her taraf Kaan gibi kokuyordu ve kokusu çok güzeldi. Düşünmeye başladım; Kaanlar zengindi, yani bu kazağı ona geri vermesen yenisini alabilirdi herhalde. Ve kararım geri vermemekti.

. . . . .

Cırtlak bir sesle güzel uykumdan uyanmıştım. Gerinerek sesin sahibi Peline döndüm ve "Lan sabahın körü körü. Kime duyuruyorsun sesini. Bi sus be, yeter artık be." Dedim.

"Bana bak kızım sen fazla oluyorsun ama he." Diye cırladığında başım ağrımaya başlamıştı. Kana dönüp yalvarmaya başladım "Kaan lütfen sustur şunu. Ne olursun sustur bak Allah için." Dediğimde baygın gözlerini Peline çevirdi. "Zil çaldı Pelin, git hadi." Dediğinde biraz üzülmüştüm. Ben Pelini sevmiyordum ama Pelin Kaanı seviyordu.

Pelin Kaanı ikiletmeyip sınıftan gidince kolumu sıraya yaslayıp çenemi elime yasladım ve Kaana döndüm "Üzüldüm kıza ya." Diyince şaşkınca bana baktı.

"Lan hani sevmiyordun gitsin istiyordun."

"Orası öyle ama o seni seviyor sonuçta. Neyse ya yapacak bir şey yok." dediğimde güldü ve "Ne zamandır telefona bakmıyorsun." Diye sordu. Sabah okula geldiğimden beri bakmamıştım.

"Bişey mi yaptın lan." Diyip telefonumu çıkarınca bir sürü bildirim geldiğini gördüm. @KaanÖcal hikayesinde senden bahsetti. Hızlıca attığı şeye baktığımda  şaşkınlıkla kalakaldım. Dün yerde yuvarlanırken benim videomu çekmişti ve bunu paylaşmıştı.

"Lan-  lan sen- senin ebeni varya ebeni" sinirle kekelerken kendimi tutamayıp sıranın üstüne dizimi koydum ve Kaana vurmaya başladım. "Geri- zekalı- sapık- mısın- niye - videoya- çektin." Diyerek her lafımdan sonra vuruyordum. Sonunda bileklerimden tutup beni durdurduğunda sırada geriye doğru eğikti ve bende onun üzerine eğilmiş gibiydim. Hızla geri çekildim ve yukarı doğru sıyrılmış eteğimi düzelttim.

Sınıftaki neredeyse herkes bize bakıyordu. Kaanın "Dönün lan önünüze." Demesiyle herkes önüne dönmüştü. Dişlerimin arasından "Rezil ettin bizi Allahım cezası." Dedim ona.

"Benim sayemde ünlü oldun kızım."

Ona "Çok sağol ya." Diyip telefonuma bakmaya devam ettim. Takipçilerim artmıştı gerçekten. Bir sürü mesaj isteği de gelmişti. Abaza erkeklerden ve Kaandan uzak durmamı isteyen kızlardan..

. . . . .

Son zilin çalmasıyla eşyalarımı topladım ve ayakta bizi bekleyen Kutayın yanına gittim. "Nasılsın kankam." diyip kolumu omzuna attığımda "İyi kedicik. Duyduğuma göre ünlü olmuşsun." Diyip gülmeye başladı. "Hımm bazı domuzlar sağolsun." Diyip ters ters Kaana baktım. Oysa beni takmayıp "Koala gibi yapışmışsın kızım bıraksana." Dedi Kutayı kastederek.

"Ne o kıskandın mı?" Dedim gülerek.

"Hayır Kutayın boğulmasını istemiyorum." Diyip beni kendine çekti ve Kutaydan ayırdı. Belimdeki elini omzuma attı ve yürümeye başladı. "Pis elini çeker misin üstümden?" Dediğimde"Hayır." Dedi kısaca.

Onla uğraşmak istemediğim için cevap vermedim. Bahçeye çıktığımızda çoğu kişi şaşkınca bize bakıyordu. Kaanın elini tutup omzumdan ittiğimde "Ne oldu kedicik." Dedi pis pis sırıtarak.

"Beni senin takıldığın kızlardan sanmasınlar." Dediğimde sinirlenmişti.

"Sana bir şey söyleyeyim mi Ekin. Bir gün sende o kızlardan olucaksın." Dedi sinirle.

"Rüyanda falan galiba." Dedim rahat bir şekilde. "İstediğin kadar dalgaya al beni. Ama sende bir gün onlardan biri olucaksın." Dedi ve kelimeleri bastırarak "Er yada geç." Diye ekledi. Söylediklerine sinir olmuştum.

"Şunu iyi anla Kaan Öcal. Ben senin ucuz kızlarından olmam. Senin altına girmek için can atan sürtüklerden olmam. Bunu o aptal kafana sok." Dedim sinirle ve hızla onun yanından geçip çıkışa doğru yürümeye başladım. Sinirle nefes alıp verirken etrafta bizi izleyenlere dönüp "Siz de dönün önünüze be." Diye çıkıştım.

Görünmez olmaya çalışırken herkesin dikkatini çekmeyi başarıyordum.

Kutayın koşarak yanıma gelmesiyle ona doğru döndüm. "Ekinaşkım  kızma tamam mı?" Diyip yüzümü ellerinin arasına alınca "Sinir oldum gerizekalıya, herkeste bize bakıyor zaten." Dedim.

Yanaklarımı sıktırarak konuştu "Tamam biliyorum ama takma onu zaten kıpkırmızı olmuşsun." Diyip kıkırdadı. "Baban seni bekliyordur hadi git istersen akşam konuşuruz." Dediğinde "Tamamdır. Sağol yardım ettiğin için, görüşürüz." Dedim ve çıkış kapısına yöneldim.





Hay gays
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir ve hikayeyi beğeniyorsunuzdur. Yeni bölümler yakında. Kendinize iyi bakınnn. Görüşürüz💖

KEDİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin