◇6◇

2K 95 6
                                    

Beléptem a lakásba, és a sürgő- forgó anyával találtam szembe magam. Charlie a mostohám pedig a kanapén ült, sörrel a kezébe tévézett. Egy 'sziasztok' után, felballagtam a szobámba.

Lehuppantam az ágyamra, és egyik füzetemet a kezembe véve kezdtem rajzolgatni.

Nem hiszem el ami ma történt. Zack, akit csak három napja ismerek, megcsókolt. Istenem! Mond hogy ez egy rossz álom. Mindketten fiuk vagyunk. Ez teljesen természet ellenes. Nem mintha bele mennék egy ilyen kapcsolatba. Nem. Soha.

Hajh.. De legalább annak örülök, hogy meglátogat a bátyám. És hozza az egyik haverját. Biztos jó fej. Remélem jól kijövünk majd egymással.

Török ülésbe a puha ágyikómon dekkoltam, amikor felcsendült a telóm. Unottan halásztam elő, amikor megint csippant egyet. Itt vagyok már!

Liam: Sziaaa. Kábé 10 perc és otthon leszek

Me: Oké. Vigyázzatok az úton.

Pötyögtem be a választ. Megnézve a másik üzenetet, fáradtan fel sóhajtottam. Ne már..

Kémény🚬
Haliii

Alpakám🦙
Nem rég köszöntünk el!

Kémény🚬
Attól még írhatok, nem?🥺

Alpakám🦙
Idióta vagy :D

Kémény🚬
De te így szeretsz :DDD

Alpakám🦙
Nagyon elhitted :)

Kémény🚬
Gonyosz vagy.. :c

Alpakám🦙
Most jöttél ?

Kettőt kopogtak az ajtómon, és anya lépett be rajta.
- Itt van, Liam.- mosolygott, mire felpattantam, és rohantam a nappaliba. A bátyám és az ismeretlen srác ott állt.

- Szia öcsi!- köszönt mosolyogva, majd megölelt.- Hallod.- tolt el magától.- Te mész össze?- kérdezte kuncogva.

- Kapd be!- löktem meg a vállát nevetve.

- Na. Ő itt a drága látos legjobb haverom, aki minden napjaimat teszi tönkre.- karolta át röhögve a srácot.- Ő Noah. Noah, ő itt az öcsém, Mark.

- Szia.- nyújtotta felém a kezét, mire halványan mosolyogva megráztam.

- Hali.

- Azt kell hogy mondjam nem is hasonlítotok a tesóddal.- mért végig.

- Igen, sokan mondják.- legyintettem.

- Gyerekek. Gyertek enni. Biztos éhesek vagytok.- szolt hozzánk anya, mire mind hárman már az asztalnál ültünk.

Noah nagyon jó fej. Picit morbid a humora, de lehet vele hülyülni. Noah 25 éves, de ennek ellenére, mintha egy gyerek lelke élne benne.

A kajálás egész kellemesen telt. Sok mindenről beszélgettünk. Szó volt bandákról, filmekről, még a felesleges politika is feljött.

***

Befejeztük az  étkezést, és mindenki elvonult lepihenni. Charlie és anya felvonultak a szobájukba, míg a két idősebb fiú a tévéhez huppant le. Én pedig megint felbattyogtam a szobámba.

14 olvasatlan üzenet.

Jézusom. És mindegyik Zack-től van. Ez hülye.

Alpakám🦙
Itt vagyok már! ._.

Kémény🚬
Aggódtam🥺

Alpakám🦙
Rögtön gondoltam. *^-^*

Kémény🚬
Úr isten!!! Ez egy mosolygó emoji???😱kaybdueoyndheiwn

Alpakám🦙
Rosszul látod..

Kémény🚬
Egyelek meeeeeg. Eskü várom, hogy holnap talizzunk.🥺😄

Alpakám🦙
Jajj. Hirtelen rosszul érzem magam. Nem megyek suliba.😂

Kémény🚬
Majd én ápolgatlak😋😊

Alpakám🦙
Mégis jól vagyok ._.

Kémény🚬
Akkor holnap megint eléd megyek.

Alpakám🦙
Van választási lehetőségem?

Kémény🚬
Hmmmm, nincsen :D

Alpakám🦙
Miért is vártam mást 🙄😑

Kémény🚬
Hihi. Na nekem mennem kell. Akkor holnap talaaa🦙

Alpakám🦙
Sziaaaaa🚬

Fárasztó ez a gyerek...





Bocsánat az ilyen gagyi, és rövid részért, de esküszöm jövök majd a hosszabbakkal, és izgalmasabbakkal.🖤🦙

Magamnak Akarlak~Where stories live. Discover now