♡18♡

2.5K 101 14
                                    

Október 21, hétfő

Hogy is volt? Jah igen. Kurvára dühös vagyok!!!! Tegnap Zack egészen estig maradt nálunk. Rettentő kellemetlenül éreztem magam, és ezt ő tökéletesen tudta. De nem szekált vele, csak csendesen mosolygott rajtam. Kibelezem.

Mindent, és mindenkit szidva öltöztem fel, majd a fürdőbe mentem. Fogmosás közben is csak szidtam az egész világot. Morogva ballagtam a konyhába, és kivettem 3 hellt. Anya persze értetlenül nézett rám, hogy miért motyogok káromkodásokat. Vagy más esetben átkokat. De nem szólt érte semmit.

Felszenvedtem a bakancsomat, és magamra kapva a kabátot, majd a táskámat, indultam ki az ajtón. Egy 'elmentem' kiáltás után már be is csuktam az ajtót. 2 hellel a táskámba, egyel pedig a kezembe kullogtam a járda felé.

- Hülye én. Hülye Zack. Hülye minden. Kinyirom magam. Kinyirom Zack-et. Kinyírok mindenkit.- így motyogtam halkan, amikor is valakinek neki mentem. Dühösen néztem az illetőre. Kinyírom!!!!

- Jó reggelt.- mosolygott rám Zack. Némán néztem rá, majd folytattam.

- Dögölnék meg. Dögölnél meg Zack. Dögölne meg minden.- és azzal a lendülettel elindultam a suli felé. Gyorsan mellém lépett, és vigyorogva nézett rám. Már éppen nyitotta volna szóra a száját, de én megelőztem.- Meg ne szólalj.- de nem hallgatott rám.

- Bal lábbal keltél fel?

- Bárcsak fel sem keltem volna.- motyogtam.

- Tegnapi miatt vagy ilyen?- kérdezte pimaszul.

- Kilökhetlek egy kocsi elé?- mosolyogtam rá ártatlanul, mire felnevetett.

- Most haragszol?

- Én magamra haragszom!

- Miért?- kérdezte halványan mosolyogva.

- Mert nem normális! Meg alapból is... anyám kiakadna ha megtudná...- mondtam zavartan, mire csak át karolt, és közelebb húzott magához.

- Hidd el nem akadna ki. És már letisztáztuk, hogy ez is normális. Apropó. Hogy viseled, hogy vagy?- kérdezte gyengéden.

- Kicsit fájósan, de tűrhető.- vontam vállat.

- Mondtam én, hogy vigyázok rád.- adott puszit a fejemre.

- Nem hanyagolhatnánk ezt a témát?- dünnyögtem feszengve, mire csak kinevetett.

- Ha szeretnéd. Áá alig várom a hétvégét.- vigyorgott rám, mire bele ütöttem egyet a vállába.

- Én nem! Kellett nekem fogadnom...

- Már tudom is milyen színű lesz. És hogy milyen fazonú.

- Feketén, max szürkén kívül mást nem veszek fel.- szögeztem le.

- Sötét szürke lesz, ne aggódj.- helyezte kezét a fejemre, és össze borzolta a hajamat. Amit persze vinnyogva fogadtam.

¤¤¤

Aha. Hát én azt hittem könnyű lesz a nap. Marhára nem! Egyik dolog, hogy fájt az ülés. Idióta Zack.. a másik pedig, hogy 2 dogát is írtunk. Jó, nem voltak valami eget rengető nehezek, csak nem számítottunk rá. Remélem azért egy 4-es meg lesz.

Magamnak Akarlak~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora