- Ne már Noah! Engedj már legalább egy gólt rúgni!- nyöszörögtem. Éppen FIFA-zunk, és 4-1 az állás. Noah javára. Igazságtalan.
- Dolgozz meg érte.- nevetett ki nemes egyszerűséggel. Morcosan meglöktem a vállát, mire a rúgás mellé ment.- Hé! Ez csalás volt!
- Csak figyelem elterelés.- vigyorogtam vadul nyomogatva a kontrollert.
- Gonosz vagy. És amúgy. Hogy megy a suli?- kérdezte a szemet le sem véve a tévéről.
- Tűrhetően. Csak úgy.. bosszant.
- Mi idegesit benne?
- Az emberek.- nevettem fel, mire mosolyogva megcsóválta a fejét.
- Egyébként.. Liam mondta hogy van valami haverod. Mióta? Nekem a bátyád mindig azt mondta magányos farkas vagy.
- Az is vagyok. Zack-kel csak egy hete vagyunk barátok.- rántottam vállat. Aha.. barátok extrákkal...
- Értem.- bólintott.- És hogy állsz a csajokkal? Biztos rengeteg lány olvadozik érted.
- Áá.- ráztam a fejemet.- Persze mondták páran hogy tetszem nekik, de engem hidegen hagynak.
- Miért? Talán nem a csajok jönnek be?- kérdezte halkabban, mert anya a másik egységben pakolászott. A kérdéstől lefagytam. Egy ideig csak a képernyőt néztem, majd habozva válaszoltam.
- Nem vagyok meleg.- mondtam egyszerűen.
- Aham.- bólogatott. Csak remélni tudom hogy el is hitte amit mondtam...
¤¤¤
Anya szolt hogy menjünk kajálni. Lehuppantunk az asztalhoz, és elkezdtünk enni. Anyám istenien főz. Hozza képest az ilyen-olyan szakácsok elbújhatnak. Ássák el magukat.
Liam váltott pár szot Noah-val mielőtt elment. Azt mondta nekem, hogy novemberben egy hetet lesz itt. Aminek persze örülök.
Az eszem egy dolgon kattogott. Én most melyik nemhez is vonzódok? Barátnőm nem volt, valahogy nem tartottam fontosnak, hogy legyen. De mióta Zack bele sétált a monoton életembe, mindent felforgatott. Csak nem tudom, hogy jó, vagy rossz dolog ez...
A délután további részében LoL-oztunk, beszélgettünk, meg megnéztünk valami gagyi filmet. Noah tényleg iszonyú jó fej gyerek. Mivel ő tudott mindenről hogy mi történt a családommal, simán eltudtam vele komolyan is beszélgetni. Szinte már most olyan mint egy második testvér.
¤¤¤
Noah egészen este 7-ig maradt nálunk. Akkor viszont bejelentette, hogy haza kell mennie. Persze megértettem, így kikísértem a házból. Fehér BMW-je a házunk előtt díszelgett.
- Szép autó.- jegyeztem meg.
- Köszi. És ezt a szuper napot is. Jól éreztem magam.- mosolygott rám, mire vizsonoztam.
- Én is.
- Majd megismételjük valamikor?
- Kifogásom nincsen ellene.
- Adhatok egy ölelést?- tárta ki a karját, mire nevetve engedtem hogy megöleljen. Viszonoztam a kedves geztust. Aham.. De ekkor azt éreztem, hogy egy apró csókot lehel a fülem mögé. Lesokkolódva álltam a karjai közt. Mit is mondott Zack..?
- Na, akkor én megyek.- engedett el, és mosolyogva beszállt az autójába. Még mindig lefagyva ácsorogtam, és integetni kezdtem. Vissza intett, és lassan elgurult.Magam elé, az aszfaltot néztem. Ugye.. Ugye nem lesz igaza Zack-nek? Neeem. Az nem lehet. Aha... Vagyis csak remélni tudom. Gondolkodásomból egy köhögés ébresztett fel. A hang irányába kaptam a fejemet, és egy pöppet haragos tekintet nézett rám. Zack...
- Szia.- köszöntem neki kínosan, mire egy másod perc alatt előttem termett.
- Még hogy nem mászik rád. A tekintetével megtudott volna erőszakolni.- nézett le rám bosszúsan.
- Csak megölelt! Nincs ebben semmi. Amúgy meg. Te mit keresel itt?
- Tudod. Írtam neked még kábé hatkor. De annyit ért, mintha a süket- vakhoz beszéltem volna.
- Bocsi. Nem néztem a telomat.- vakartam kellemetlenül a tarkómat.
- Hajh. Semmi baj.- legyintett, és közelebb hajolt hozzám.- Mellesleg. Hiányoztál.- nézett rám boci szemekkel. Már éppen nyitottam a számat válaszra, amikor egyszerűen ajkait az enyémhez nyomta. Már ellenkezni nem volt erőm, így csak hagytam magam. Aztán elhajolt tőlem.
- Ha anyám meglátott, felakasztom magam.- motyogtam pirosodva. Mosolyogva össze borzolta a hajamat.
- Engem nem zavarna ha meglátna.- vont vállat.
- Gondoltam.. Nem jössz be?- mutattam a házra.
- Ha nem gond.- mosolygott féloldalasan.
- Miért lenne?
- Aranyos vagy.- tért ki a válasz elől, majd megindultunk az ajtó felé...
Haliiiii. Itt lenne a kövi rész. Nincsen át olvasva, szóval elnézést. ♡♡♡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Magamnak Akarlak~
Любовные романыFhúha. Remélem tetszeni fog ez a sztori. Felhivom a figyelmet, hogy yaoi! Szóval ha homofób vagy, ne kezdj bele.🌵🖤