(18+ Saját felelőségre olvassátok, de nem is muszáj elolvasnotok. A történést még ugyanúgy követni, és érteni fogjátok. köszönöm uwu)
Zack érzékien csókolt, mi közben a keze felderítő hadműveletet végzett a felső testemen. Fejbe lövöm magam szerintem. Tudom, hogy marhára nem normális az, amit csinálunk, de.. de szégyen, vagy nem, élveztem. Sírok saját magamon...
Ekkor elhajolva tőlem, vissza tért a nyakamra. Apró puszikat hagyva maga után, kereste az érzékenyebb bőr felületet. Nem kellett sokat nyomoznia. Azt megharapta, és finoman szívni kezdte. Keze pedig a nadrágomtól kezdett megfosztani. Majd egy egyszerű mozdulattal le rántotta rólam.
Felemelkedve tőlem, lekapta magáról a pólóját. Azta kurva... Khm.. hogy én eddig miért nem bámultam meg az öltözőben.. mármint. Izé. Jo, nem hazudok, kibaszottul szexi volt. Elnézést, de hol lehet kötelet venni?
Vigyorogva nézte a kivörösödött arcomat, amit egyből el is fordítottam. Nem nézünk rá. Nem nézünk rá. Kántáltam magamba, de ekkor megfogta az államat, és maga felé fordította a fejemet.
- Levehetem?- mutatott a felsőmre. Kissé szorongva, de bólintottam. Fél percen belül, már csak egy alsóban feküdtem alatta. Kínosan éreztem magam. Senki nem látott így, nem hogy hozzám ért volna. Mármint úgy...
Mosolyogva legeltette a szemét rajtam. Aha. Hol itt az igazság? Én kis híján meztelen vagyok, rajta pedig csak póló nincs. Csessze meg..Ekkor mintha olvasott volna a gondolataimba, elkezdte levetni magáról a nadrágját. Vagy ennyire az arcomra lett volna írva? Mert az gáz. Nagyon.. mikor rajta is csak egy alsó volt, vissza mászott felém. Akár mennyire taszított eleinte a dolog, a testem egyáltalán nem ezt mutatta. Ugyanis.. eléggé reagáltam a tetteire.
- Tudod. Mióta megláttalak, már azóta fantáziáltam erről.- mosolygott rám pimaszul.
- Képzeld, én nem.- ráztam a fejem kicsit nevetve. Rosszallóan megrázta a fejét, majd közelebb hajolt.
- Akkor memorizáld jól ezt a pillanatot, mert sok ilyen lesz még.- kacsintott rám, kezét bevezette az alsómba, és rá fogott tagomra. Hirtelen ért érzéstől folytottan felnyögtem, amitől csak jobban mosolygott. Aztán lassan mozgatni kezdte karját. Szorosan össze szorítottam a számat, nehogy bármi hangot is kiadjak. Attól csak kínosabban érezném magam...
Kulcs csontomhoz hajolva, most azt kezdte el ostromolni. A végén teljesen foltos leszek. Jajj nekem. Pont ez lenne a legnagyobb bajom? Idióta vagyok..
Kezét lassan elvette a tagomról, és megfogva az alsónadrágom szélét, lerántotta rólam. Eme tette miatt, vadul ellenkezni kezdtem.- Ne. Izé. Én erre nem vagyok kész. Zack. Én.. félek...- motyogtam el a végét, mire mosolyogva rám emelte tekintetét.
- Nyugalom, Markie.- fogta le a lábaimat.- Vigyázok rád. Ha olyan lesz, úgy is szólok. Jó?- kérdezte lágyan.
- J-jó.- mondtam ki kicsit habozva. Újra megcsókolt, amolyan biztatás ként.
- Viszont. Ez most picit kellemetlen lesz.- szólalt meg, és mire bármit reagálhattam volna, két ujját éreztem magamban. Ijedtemben egy aprót ugrottam, és hatához kaptam, amit erősen megszorítottam. Viszont nem mozdult a keze. Gondolom várta, hogy ne fájjon annyira. Sírni tudnék.
És ez csak két ujja. Az ember nem is gondolná, hogy fájdalmat tud okozni vele. Zack aranyos dolgokat kezdett suttogni, és próbált megnyugtatni. Lassacskán kezdtem ellazulni. De a pánik továbbra is bennem bujkált.
Ekkor lassan megmozdította az ujjait, amire egy aprót felnyögtem. Magamban imádkoztam, hogy anya ne hogy haza jöjjön. Nem tudtam ezen sokat agyalni, ugyanis mikor észre vette, hogy ellazultam, folyamatosan mozgatni kezdte a kezét. Én pedig kicsiket nyögdeltem.Pár percig még mozgatta bennem az ujjait, majd kihúzta belőlem. És én itt már kishíján pánik rohamot kaptam. Tudtam mi jön.
Lassan elkezdte levenni magáról az utolsó textilt, amikor is én félve hunytam be a szemem, és vártam.- Marky. Tudom, hogy most félsz. De mondtam, vigyázok rád. Ha nagyon fáj, azonnal szólj.- mondta biztatóan Zack, mire csak bólogatni voltam képes. Továbbra is csukva volt a szemem. Éreztem, ahogy Zack ad egy szájra puszit, majd továbbra is vártam idegeskedve. Ekkor megéreztem magamban makkját, amitől már szorosabban hunytam be a szemem.
Óvatosakat, és kicsiket mozdult, egyre jobban belém férkőzve. Végül megéreztem egész hosszát. Finoman mondva. Rohadtul nagy!- Markie.- szólalt meg gyengéden Zack.- Nézz rám, kérlek.- szabálytalanul véve a levegőt kezdtem kinyitni a szemeimet, és kicsit könnyezve néztem a fiúra. Aggódó tekintetével szembesültem.- Nagyon rossz?- kérdezte lágyan letörölve az éppen kicsorduló könny cseppet.
- Csak.. Csak várj még... légyszi..- válaszoltam nehézkesen. Megértően bólintott, és újra ajkaimra tapadt.
Nem értem miért pont engem nézett ki magának Zack. Rohadtul nem vagyok tapasztalt, és kétlem, hogy egy félősre akar várni. Egyáltalán hogy lehet ő meleg? Tisztára olyan tipikus csajozó gépnek néz ki. A fene sem gondolná róla. Hihetetlen.
Pár perc várakozás után egy nagyon kicsit mozdult, mire szinte egyszerre nyögtünk fel.
- Mehet?
- Azt hiszem... i-igen..- bólintottam egy aprót, mire lassan és óvatosan elkezdte lökni magát. Őszintén fájt, és feszített, de már kevésbé. Már el tudtam kezdeni élvezni. Nem elég, hogy az arcomba vándorolt az összes létező vérem, eléggé fel is forrósodott a levegő. Hogy én ezt holnap mennyire megbánom...
A fájdalom lassan szerte foszlott, helyébe pedig élvezet, és kéj lépett a helyébe. Zack hátába néha bele karmoltam, de nem szolt érte semmit. Tudta, hogy ez az első alkalom, hogy lefekszem bárkivel, főleg úgy, hogy sokáig heteronak véltem magamat, így nem akart fájdalmat okozni nekem. Amit őszintén köszönök neki.
Mozgása bátrabb, és egyre gyorsulóbb lett, ezzel együtt a hangom is növelte az erelyét. Olykor Zack-et is hallottam nyögni, amit végülis jónak véltem. Lökései nem csak gyorsabbak lettek, hanem mélyebbek is. Az élvezetet az fokozta leginkább, amikor Zack rá fogott újból tagomra, és mozgatni kezdte kezét is. Hirtelen azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Még pár lökés után, valami igazán jó pontot talált el, amitől az eddigieknél sokkal hangosabban nyögtem fel. Zack mosolyogva hajolt a fülemhez.- Meg vagy, Markie.- suttogta kicsit lihegve, és arra az egy pontra koncentrált. Minden lökésnél éreztem, hogy már az élvezet határán vagyok. Szerintem Zack sem volt másként. Kezét tökéletesen egy ütemre mozgatta mint a csípőjét, én pedig már csillagokat láttam. Ekkor már éreztem, hogy fél másodperc, és elmegyek.
- Zahck...
- Tudhom, tudomh..- mosolygott rám, és belém lökött egy nagyot. És itt volt nekem végem. Egy nagy nyögés kíséretében engedtem ki élvezetemet. Zack nem állt le a mozgással, hiszen ő még hátra volt. De nem sokkal később ő is követte a példámat, csak annyi különbséggel, hogy magamban éreztem elélvezését. Keze továbbra is mozgott, ezzel kicsikarva belőlem az utolsó cseppet is.
Hogy én mennyire megfogom bánni ezt holnap. Ki fogom nyírni magamat...
Jézusom. Hú. Elhoztam a részt. Remélem tetszik, habár picit hosszúra sikeredett. ^-^
YOU ARE READING
Magamnak Akarlak~
RomanceFhúha. Remélem tetszeni fog ez a sztori. Felhivom a figyelmet, hogy yaoi! Szóval ha homofób vagy, ne kezdj bele.🌵🖤