part 10 : Sebulan ?

570 29 19
                                    

Aku ingat anggapan aku betul,
Tapi sebaliknye hermm,
Tapi takpe kedudukan nye
Membuatkan aku makin selesa

......................................................................

       Kini sudah seminggu berlalu... ouhh hari yang ku tunggu tidak sangka sampai juga akhirnye.. huhhh hati ku sedikit lega. Tapi...... Hati aku nii rase macam kesepian pulak kalau fikir kan Mamat tu..hermm.. arhh kenape aku nak sedih pulak.. okey alang Alang dye call nii mesti nak suh aku hantar dye dekat air port hihihi Taksabar nye nak ikut..

Dalam Talian

Ali: Aslamualaikum~~ sayang saye ade tak...

Alicia: Wasalam Takde kenape..

Ali: sayang jom keluar..

Alicia: kenape.. bukan nye hari nii awak balik ke.. ??

Ali: balik mane ?? Hahahaha

Alicia: kenape gelak.. ade benda yg lawak ke..

Ali: Takde lah kalau nak ikut kan.. seminggu sayang..

Alicia: dah tu kenape tak balik lagi...

Ali: sayang~~ (suara perlahan
sambil menyeret)

Alicia: kenape.. ??

Ali: ini UK sayang bukan Cyberaya ke KL jerrr..

Alicia: ape!!!

Tamat Talian

        Dengan lekas ku tutup panggilan yang ku jawab tadi.... geram pula apebila mendengar macam tu.. isshhh Mamat nii ade yg aku lempang dye nii karang.. hati Aku dah mula tebakar dah nii Tapi... aduhhh kenape aku boleh senyum pulak niii.. setelah mesej sampai di telifon Aku ter lihat wajah Mamat UK tu.. ishh apahal dengan aku nii dah gila ke ape...

Di dalam Mesej

Sayang jadi tak nak keluar dengan abang nii jangan macam nii sayang... jom lah kita keluarrr 😣😣😣 Sayang buka lah Data payah lah Abang nak mesej-mesej nii.. 😢😢 please sayangg..😘😘

        Hati ku terase gembira pula bila baca mesej tu.. entah kenape jari aku ber gerak sendiri menaip "hermpp😤😤😤" selepas ku menghantar mesej aku dah tersenyum macam org gila.. Tapi dengan pantas juga ku buka Data nak tengok juga ape ade dye WhatsApp ke.. ?? Atau pun nak tengok juga ape dye WhatsApp...

        Fuhh.. dye spam nak dekat 1000 bhai.. "i love u sayang😘😘 jangan buat mcm nii 😣😣😣" dengan lekas aku terus menalifon number nye..

Dalam Talian

Ali: Cayang.. Hai nape Call nii

Alicia: awak tuu kenape.. spam kt
saye nak dekat 1000 mesej yg same

Ali: dah tu kenape.. suke lah tu~~~

Alicia: ishh dah lah..

Tamat Talian

AKU SUKA DIAWhere stories live. Discover now