פרק 12: השטן שלי

2.9K 104 20
                                    

"בוס יש חדירה של אדומים לחצר הרביעית"
(הם מדברים בקודים) אמר אחד מהשומרים שצמודים למרקוס כל הזמן.
"התחלנו" מרקוס לחש לי באוזן ונשך מעט את תנוך אוזני ויצא מהמרתף.

*נקודת מבט בראנדון(האבא)*
"רוי, ג'ון, רוס וגורדן אתם נכנסתם מהשער בשעה 10 (קוד) עם סטיב.
ברוק, נרו, אלכס ודימטרי אתם עם ג'ייס בשעה 8
(קוד).
כל השאר איתי, נכנסים מאזור מכניסה 2.
שאלות?.

יאללה המשחק מתחיל".

אני ואדם סורקים את הכניסה לפני שכולם מצטרפים אחרי סריקה של שתי דקות בערך השאר מצטרפים אלינו ואנחנו מתחילים בכניסה לאזורי הבית.
"בוס אתה שומע?" אדם לוחש שלי "תחכו ,אנחנו צריכים לחכות 4 דקות לפני שאנחנו נכנסים לגיבוי.
התחלנו לשמוע יריות, צעקות וריצות "חכו... חכו..." אני אומר לכולם ואז שומע קול של רימון הלם.
"עכשיו!!!" אני צועק לכולם ומסמן את הכיוון של הדרך.
אני כמובן נכנס ראשון עם גיבוי מכל הכיוונים
ובשניה אחת מורידים את השומרים שלי בזמן שהם מורידים את האויבים.
ובשניה אחרי מוצמד אקדח לראשי
"בחיים לא חשבתי שאתפוס את המנהיג הדגול"
הוא לוחש לי ואני מבין כבר מי זה
"מרקוס, ידידי אני מבין שהגעגועים הם לא הדדים"
" אתה לא מבין כמה אתה טועה, הבת שלך מתה מגעגוע" הוא לוקח את הנשק מידי ואנחנו הולכים למרתף.
אני ממשיך לשמוע את היריות בשיאים.
מרקוס מתיישב בצד החדר על כיסא, מחייך.
אני נעמד מולו, רואים שהוא ילד טיפש הוא ישר נבהל כשאני מתקרב אליו, הוא לא שוכח מי אני אבל הוא שוכח שהשליטה כרגע בידו.
אני מרגיש ידיים קטנות מונחות עליי ואני שומע בכי ואני כמובן מזהה שזאת הנסיכה שלי.
"אני אמרתי לך לקום משם?!" מרקוס צועק עליה.
אני לא מסוגל לראות את זה ואני תופס אותו בגרון ומדביק אותו לקיר "אתה לא תדבר אליה ככה!, היא לא הכלבה שלך, היא לא תהיה אישתך והיא שייכת לג'ייס!" אני צועק עליו לא מסוגל לשלוט בעצמי, אני יודע שכל רגע עלול להיכנס אחד השומרים שלו ולנטרל אותי.
"תראה לה, תראה לה שאתה רוצח, בדיוק כמוני ,בדיוק כמו ג'ייס, בדיוק כמו אחים שלה וכל המשפחה שלה" הוא אומר לי במילים חנוקות בקושי מדבר כי אין לן כניסת חמצן.
אני משחרר אותו הוא נופל לרצפה
"פעם הבאה שתעשה כזה דבר אני ירה בה, ולא אכפת לי מי אתה!".
השומרים שלו קושרים אותי לכיסא, סטיב וג'ייק נכנסים מלווים בשומרים וקושרים גם אותם.
"קלואי! לכאן!".

*נקודת מבט קלואי*
הוא קורא לי אני הולכת אליו מהר מפחדת שהוא יפגע באנשים שאני הכי אוהבת.
למה התקשרתי אליהם, למה ביקשתי עזרה, הייתי צריכה לסבול בשקט וככה הם היו נשמרים.
אני מסתכלת עליהם לשלושתם יש מבט של רצח בעיניים אבל הם לא לחוצים אף אחד.
אולי זה בגלל שהם לא מפחדים אולי כי הם היו במקרים דומים בעבר, אני לא יודעת אבל מהבחינה שמאיימים על החיים שלהם הם נראים רגועים, רגועים מדי.
אני הולכת למרקוס הוא תופס אותי מהמותניים
"תגידי להם למי את שייכת" אני מסתכלת עליהם ואני מתחילה לבכות ,אבל בשקט כדי שמרקוס לא ישמע "עכשיו!" הוא דוחק בי "אני שייכת למרקוס ואנחנו נתחתן".
"ילדה טובה, תחזרי לאיפה שישבת אם תתנהגי יפה אני אקל לך על העונש, כן אני יודע שעזרת להם, וידעתי גם לפני.
כל מה שעובר לי במחשב ,בטלפון אפילו בסוני עוברת ביקורת של האחראי סייבר שלי".
אני הולכת לפינת החדר.
אני מקשיבה מהצד לכל מה שנאמר.
"אני רוצה לשמוע ממכם מידע וחבל אם לא תגידו כלום" הוא אומר להם ומחייך את החיוך השטני שלו.
"מי אחראי על העסקים שלכם ברוסיה"
הוא אומר והכל שקט הם לא מוציאים מילה.
"הבנתי, בואי לכאן דרלינג".
אני באה אליו אבל נעמדת טיפה רחוק.
הוא תופס בשיערי ומדביק אותי אליו
"כשאני קורא לך את תבואי עד אליי, אני מובן?!"
הוא צורח עליי ואני מהנהנת אליו.
הוא מוציא אולר ועושה לי סימן קטן על כף היד.
"אם אתם רוצים שזה ישאר רק הסימן הזה פשוט תדברו!".
"אתה לא שכחת משהו מרקוס?" אבי אומר לו עם החיוך ניצחון שלו ואני לא מבינה מה עובר עליו
"מה שכחתי בלו?" הוא עונה לן בזלזול
"אתה יודע אחי... יש לאחותי פה ארוס , לא שאלת את עצמך איפה הוא?" סטיב אומר למרקוס.
"הוא מנהל לכם את העסקים?" מרקוס שואל מבולבל ולא מבין.
"אתה כל כך טיפש מרקוס, חבל לי עלייך אתה יכול להיות ליצן חצר" ג'ייק אומר לו ואני בהלם הוא מאיים על החיים שלי וחותך אותי והם מדברים אליו כמו חתול רחוב.

יש דפיקות על דלת המרתף
"לא זכור לי שהזמנתי אורחים" מרקוס אומר, זורק אותי חזרה לפינת החדר ומסמן לאחד השומרים לפתוח.
"כמה זמן, מה קרה הם לא שרדו את היריות?"
וזה ג'ייס הוא מסתכל עליי והוא רואה כמה אני שבורה ופצועה ומפוחדת.
השומרים נכנסים ומתחילים לירות.
ובעצם מתחילה מלחמה בתוך המרתף שאני נמצאת בטווח פגיעה ואני לא יודעת מה גורלי או הגורל של האנשים שאני אוהבת...

_________________________________________

טוב אז קודם כל אני מקווה שנהנתם.
וכמו שאתם יודעים כנראה ,מתחילה תקופת בגרויות עכשיו, אני אשתדל להעלות כמה שיותר מבטיחה!
מה אתם חושבים שיקרה עכשיו??

❤בואו ננסה להגיע ל17 הצבעות ו20 תגובות
סומכת עליכם❤

La ParcaWhere stories live. Discover now