פרק 4: צד של שטן

3.9K 118 21
                                    

"את לא מבינה כמה אני כועס קטנה שלי"
ג'ייס נכנס סוגר אחריו את הדלת
"תשכבי על הבטן" הוא אמר לי בקול מאיים בזמן שהסתכל עליי במבטים המפחידים שלו, פחדתי להגיד לו שלא קרה שם כלום ,שהוא רק לא הבין לאן אני קמה.
"בייבי, אני רק רוצה לחנך אותך" הוא אומר בזמן שהוא מלטף את פניי "את יודעת את זה נכון?".
החלטתי שאני מנסה להסביר לו מה קרה שם
"ג'ייס שתדע שבאמ..." נקטעתי על ידי ג'ייס
"אני לא מבין את פאקינג רוצה עונש כפול??" הוא שואל בעצבים שמהפחד כמעט מתתי
"אני דאדי לא ג'ייס מה לא מובן??" הוא המשיך לצעוק.
"סל.. סלי.. סליחה" התחלתי לגמגמם מהפחד
"עכשיו אני רוצה לשמוע את התירוץ שלך ואז תקבלי את העונש שלך" הוא אומר בזמן שהוא מושיב אותי עליו.
"אני מבטיחה לך דאדי, אני רק קמתי להביא פופקורן והשומר הזה לא הבין לאן אני הולכת"
אני אומרת מסתכלת לו בעיניים שיבין שאני לא משקרת לו
"ולא קמת בלי לבקש רשות?" הוא שואל מחכה לתשובה שלא מגיעה "בדיוק מה שחשבתי, מה רצית שהוא ינחש שאת מביאה פופקורן" הוא אומר עצבני בזמן שהוא משכיב אותי על הבטן
"אני עכשיו הולך להפליק לך ,10 פעמים , זה רק כי זאת פעם ראשונה שלך" הוא אומר לי ומוריד את המכנס שלי.
"אחד" הוא אומר בקול טיפה שמח מזה שיצאה לי אנחת כאב.
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
"עשר" פאקינג עשר וזה עוד שהוא מרחם עליי
אני אומרת לכם הבן אדם פשוט חולה נפש.
הוא נכנס למיטה לידי "זה מעייף אני יודע, בואי ננוח קצת" הוא אומר ונכנס לידי במיטה ומצמיד אותי אליו ואני כמובן מנסה להתרחק ללא הצלחה.

כשאני קמה ג'ייס לא לידי אני הולכת לכיוון הדלת של החדר ,אני ממש צמאה אז אני ארד למטבח לשתות ואחזור לחדר.
"בייבי שלי טוב שבאת, יש לי הפתעה בשביל הקטנה שלי" הוא אומר בדיוק כשאני מסיימת לרדת את המדרגות, אני מסתכלת על מבולבלת "מה הפתעה דאדי?" "קטנה שלי הצלחתי לסדר לנו שבוע חופשה באמסטרדם" הוא מחייך אליי ומרים אותי, אחרי שהוא מקבל ממני חיוך קטן הוא מרשה לעצמו להניח לי נשיקה הלחי ואני כמובן נרתעת מעט.
"יש מי שימלא את מקומי בישיבות אז אף אחד לא יפריע לנו ,אבל יבואו איתנו חמישה עשר שומרים" כשהוא אומר לי את זה אני מבינה שהוא עוד לא סומך עליי ובצדק "מחר בבוקר נצא" הוא אומר ומתקדם לכיוון המשרד שלו.

אני לוקחת את המים שרציתי מההתחלה ואפילו גונבת לי חטיף אחד ועולה חזרה לחדר כדי לא להכעיס את ה"דאדי" שלי.
אני מדליקה את הטלוויזה ורואה סדרה רנדומאלית בספרדית ,נדמה לי.

ג'ייס נכנס לחדר ,נראה קצת שיכור.
הוא עולה מעליי "בייבי שלי, אולי תפנקי אותי קצת, אני רוצה אותך" הוא אומר ואני מריחה את האלכוהול ממנו , הוא מתחכך בי קצת ,מנסה לגרות אותי ואני כמובן מנסה לחפש דרך להעיף אותו ממני ,אבל הכי חשוב לא להיכנס ללחץ, כי עם לחץ אני בטוחה לא אמצא דרך.
"דאדי מחר אנחנו טסים ביחד, אולי נשאיר את זה לחופשה שלנו" אני אומרת מנסה לגרות אותו שיחשוב שאני רצינית "בייבי שיכנעת אותי ,אני אזכור שהבטחת לי" הוא אומר ומנשק אותי בצוואר.
הוא מכניס את שנינו מתחת לשמיכה ומצמיד אותי אליו, הייתי אומרת שמצמיד יותר מדי.

"נוו קדימה קחו את המזוודות שלנו לאוטו, בסדר אני בא לוודא שהכל מסתדר" ג'ייס מדבר עם כל השומרים שמרימים לנו את הדברים לאוטו, כולם יצאו נשארתי עם שומר אחד, הוא נראה דיי טוב את האמת ,אבל גם ככה אין לי מה לחפש איתו אני תקועה עם הנסיך שלי הרי...
"אין לך מושג כמה דברים אני רוצה לעשות לך, ואני אעשה את הכל ואם אני אדע שאת אומרת חצי מילה על זה לג'ייס, אני גם אעניש אותך אבל בניגוד לג'ייס לי לא אכפת לפצוע אותך"
השומר לוחש לי באוזן ואני נכנסת ישר ללחץ קפאתי, מה אני אמורה לעשות עכשיו?, לצרוח?, לבכות?, להגיד לו שאף אחד לא ידע?.
ג'ייס נכנס לבית ואומר לשומר המטריד לדאוג שאני אכנס לרכב כי הוא עסוק בשיחות אחרונות לפני הטיסה.

נכנסו לרכב "אממ אז אנחנו לבד ,יותר מהר ממה שציפיתי" הוא מכניס אותי לאוטו ואומר, הוא נכנס איתי למושב מאחורה ומלטף את הרגל שלי
"אחח מה אני אעשה לך" הוא מניח נשיקות על גופי ומלטף אותי "דיי תפסיקקק" אני צועקת עליו ,הוא נותן לי סטירה ומסתכל עליי עצבני
"חבל שעיצבנת אותי"
--------------------------------------------------------------
סליחה על הפרק הקצר❤
וסליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות אני פשוט עסוקה עם כל העבודות לבגרות בזמן האחרון,
בכל מקרה ממש מקווה שנהנתם.
ואני אשמח לקבל תגובות והצבעות.
שאלה:
אתן אוהבות את ג'ייס?

La ParcaWhere stories live. Discover now