פרק 6: אתה שלה?

4K 104 8
                                    

"הייתה לי הרגשה שתעשי לי בעיות" ג'ייס התקדם אליי והרים אותי ,חזרנו למקום שלנו
ואני לא הוצאתי מילה אני מפחדת ממה שהוא יעשה לי "תסתכלי עליי" ג'ייס תפס את הפנים שלי בחוזקה "אתה מכאיב לי" אני אומרת לו בקול חלש ואני בספק אם הוא שמע אותי בכלל
"למה עשית את זה?,אני שטן? אם היית אצל מישהו אחר את לא היית נושמת בלי רשות"
הוא ממשיך להחזיק בי ומתעלם ממה שאמרתי
"אם היית נופלת אצל מישהו מהמאפיה הצרפתית או הרוסית, אפילו מישהו אחר מהמאפיה שלי ובמקום להעריך את זה שאני כל הזמן מתאפק איתך את מתנהגת כמו כפוית טובה!" הוא צועק עליי ומעיף לי סטירה
"סליחה" אני מסתכלת עליו ואני מבינה שהוא באמת מתחיל להפחיד אותי.
"את כל הזמן כל כך מכעיסה אותי, אני לא רוצה לכעוס עלייך אני רוצה לאהוב אותך אז תפסיקי עם ההתנהגות הזאת".
אני לא מבינה את זה הוא צועק עליי אבל אני לא מסוגלת להוריד ממנו את העיניים ,העניבה יושבת עליו כל כך טוב והחליפה הזאת "אני מבין שאת אוהבת שאני צועק עלייך" הוא אומר לי ומרים את הפנים שלי אליו "את בוהה בי".
הוא מוריד את הגקט של החליפה ומרים אותי שאני אשב עליו ,הוא מנשק אותי "למה פסלת אותי מהתתחלה אם לא היית פוסלת אותי מהתתחלה כנראה שהיינו מסתדרים יותר טוב"
הוא אומר לי ואני בשוק זה כאילו הוא קרא את המחשבות שלי, אחד מהאנשים שלו מביא לנו יין והולך בחזרה "בואי ננסה הכל מהתחלה, אבל את עדיין תקבלי את העונש שלך על מה שעשית".
הוא מושיט לי את הכוס יין , "גייס סמית,ואת?"
הוא אומר לי בקול רשמי אבל צוחק מעט
"קלואי בלו"
"אז קלואי, מה את אוהבת לעשות"
אנחנו ממשיכים בשיחה שלנו עד שאחד מהאנשים של ג'ייס מודיע לנו שאנחנו לקראת נחיתה ,הוא חוגר אותי ומניח לי נשיקה על השפתיים "את תהיי אישתי" והוא חזר להישען לאחור אבל לפני שהוא הספיק להישען אני נישקתי אותו הוא היה מופתע אבל כמובן נישק אותי בחזרה.

לא אני לא אוהבת אותו אבל לא משנה מה אני אעשה אני אצטרך להישאר איתו, אם אני לא אהיה איתו ואחזור הביתה כמו שאני רוצה תיהיה מלחמה קשה בין המאפיה של אבי לבין המאפיה של ג'ייס והם חזקים אז בטוח מישהו מהאנשים שאני אוהבת יפגע ואני לא רוצה שזה יקרה אני אתן לזה צ'אנס ואולי הוא גם יתחיל להתנהג אליי נורמאלי.

_________________________________________

הגענו למלון ג'ייס נכנס להתקלח אחרי.
ואותי שוב המחשבות תוקפות אותי אם אני עושה את הדבר הנכון בזה שאני נותנת לזה צ'אנס.

ג'ייס יוצא מהמקלחת עטוף במגבת ואני מסתכלת עליו הוא כל כך סקסי "בייב את בוהה בי" ג'ייס אומר לי ונושך את שפתיו ,אני ישר משפילה מבט "אממ סליחה" אני פונה לג'ייס בטון שקט, כי התביישתי כאילו זה כבר הפעם השניה היום שהוא תופס אותי בוהה בו "יפה שלי, את יודעת שזה יותר מבסדר שאת בוהה בבעלך לעתיד"
הוא מתקרב אליי דוחף אותי מעט על המיטה ומנשק אותי "בחרתי לך בגדים לארוחת ערב ,לכי תחליפי במקלחת" ג'ייס אומר לי בזמן שהוא מצביע בשבילי לכיוון הבגדים "טוב, אני כמה דקות אחזור" אני אומרת לג'ייס וקמה המיטה לכיוןן המקלחת כדי להחליף שם ,אבל כמובן שג'ייס חייב לתפוס אותי מהמותניים ולנשק אותי בצוואר ורק אחרי זה לעזוב אותי.

La ParcaWhere stories live. Discover now