פרק 1: המועדון

5K 124 11
                                    

נקודת מבט קלואי:
"קלואי קומי" אני שומעת דפיקות על הדלת
"אבא עשר דקות בבקשה" אני אומרת ושמה את הכרית על הראש בגלל השמש שנכנסה לי לחדר
"לא שאלתי אותך עוד כמה זמן אמרתי לך לקום"
אבא שלי אמר ,זרקתי מעליי את השמיכה וקמתי "מעצבן" מלמלתי לעצמי "את שוכחת שאני יכול לשמוע אותך" אני שומעת מהצד השני של הדלת,
אני צוחקת לעצמי וקמה מתחילה בארגוני הבוקר שלי אני מתלבשת בחולצה חומה, גינס שחור ,חגורה שחורה ונעליים לבנות.👇

אני באה לצאת מהחדר ורואה את ג'ייק בביתוזה ממש מוזר הוא בדרך כלל לא מגיע בבוקר אלא אם כן זה קשור לעסקים והוא נראה דיי רגוע"בוקר טוב ג'ייק" אני מתקרבת לחבק אותך אך נרתעת כאשר הוא עונה לי "בוקר" בטון עצבני "הכל בסדר?" אני שואלת אותו למרות שאני יודעת ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אני באה לצאת מהחדר ורואה את ג'ייק בבית
וזה ממש מוזר הוא בדרך כלל לא מגיע בבוקר אלא אם כן זה קשור לעסקים והוא נראה דיי רגוע
"בוקר טוב ג'ייק" אני מתקרבת לחבק אותך אך נרתעת כאשר הוא עונה לי "בוקר" בטון עצבני "הכל בסדר?" אני שואלת אותו למרות שאני יודעת שהוא לא יענה לי כי זה בדרך כלל ככה "נו אל תחפרי עופי לקומה למטה אבא מחכה לך" אני יורדת לקומה למטה.
אני כבר לא נפגעת מג'ייק כבר התרגלתי לזה שהוא צועק ותמיד יש לו סיבה טובה להיות עצבני.
אני מגיעה לקומה למטה ואמי נמצאת שם מכינה לי אוכל לבית הספר "בוקר טוב נסיכה" היא מברכת אותי ואני עונה לה "בוקר טוב אמא" אני מתקרבת אליה ונושקת ללחיה "אבא שלך מחכה לך בסלון, אם הוא טיפה עצבני אל תיפגעי יש בעיות בעסקים" אני מהנהנת לכיוונה והולכת לכיוון הסלון איפה שאבי מחכה לי.
"אני לא אוהב את זה שכל יום את מאחרת לבית הספר היום זאת פעם אחרונה" הוא צועק עליי ומנסה להרגיע את עצמו.
ואני מנסה לעצור את עצמי מלהחזיר לו כי אמא שלי שהוא עצבני אבל ממש בא לי להחזיר לו
"טוב אבא, סליחה" אני אומרת בשקט ומתקדמת לכיוון היציאה מהבית "אבא אתה לוקח אותי?".
שתינו יצאנו מהבית ואחרי כ10 דקות הגענו לבית הספר
"יום טוב אבא,תודה" אני אומרת לו ויוצאת מהאוטו "יום טוב נסיכה שלי" הוא מחייך אליי ואני סוגרת את הדלת והולכת.
אני ממהרת לשיעור שאליו אני מאחרת.

אני נכנסת לכיתה אריאנה שמרה לי מקום לידה, אני מתיישבת לידה והיא מתחילה לספר על בחור שהיא פגשה אתמול "וואי את לא מבינה אחותי אתמול ישבנו אצל דרק(ילד מהשכבה) ובן דוד שלו היה איתנו ואנחנו רק דיברנו ובסוף התנשקו!!!" היא צעקה וכל הכיתה הסתובבה אלינו "כן אריאנה יש משהו שאת רוצה לשתף את כל הכיתה בו?" המורה פנתה לאריאנה בצעקה אריאנה הסתכלה על המורה וצחקה "מה שאני מספרת מאוד מעניין מה שאי אפשר להגיד על השיעור שלך" היא אמרה הביאה לי כיף וכל הכיתה התחילו לצחוק "זה היה טוב שלך" אמרתי לה בקול כי כל הכיתה צחקו אז לא ישמעו אותי.
המורה השתיקה את הכיתה ופנתה אלינו "יופי אריאנה עכשיו את וקלואי זכיתם בשיחה עם ההורים אצל המנהלת" היא אמרה והסתובבה חזרה ללוח "רגע מה קלואי עשתה?"
אריאנה אמרה למורה "את זה תדעו בשיחה היום, עכשיו תצאו מהכיתה תודה".
אני ואריאנה יצאנו מהכיתה "אחותי את קלטת את זה?" אמרתי חצי צוחקת חצי עצבנית "כאילו שיחה עם ההורים שלי עוד מובן לא הבנתי מה את קשורה" היא אמרה בטון מזלזל "את יודעת שאבא שלי יהרוג אותי" אמרתי לכיוונה "לא נורא את תעברי את זה, הכי חשוב שתזכרי שיוצאים היום"
היא אמרה לי והתקדמנו לכיוון המחששה וישבנו שם.

La ParcaWhere stories live. Discover now