¦7¦

6.8K 237 28
                                    

"- Felhívtál a szobádba, de már volt bent valaki? Te jó ég, még jó, hogy nemet mondtam! - háborodtam fel teljesen, majd kimasíroztam az ajtón.

Az utcán még hallottam, ahogyan azt kiabálja, nem csak nemet mondtam, de semmi pénzért se mennék a szobájába.

És milyen igaza volt!"

Szombat este van.

Már órák óta próbálom az agyamba vésni a francia szavakat, de egyszerűen nem megy. Nem akarnak engedelmeskedni nekem.

Halk kopogás jelzi, hogy valaki belépni készül a szobámba, mire felülök, így pontosan látom, ahogy anyu bedugja a fejét az ajtómon.

- Szia drágám - mosolyog kedvesen majd belép a helyiségbe.

- Szia - köszönök én is.

Álmosan dőlök el oldalra, és lehunyom a szemeimet. Legszívesebben elaludnék, és még holnap se kelnék fel.

- Mi újság angyalom? Hogy ment reggel a korrepetálás? - kérdezte, nekem pedig grimaszba rándult az arcom az emlékek hatására. - Ajjaj, na mesélj - nyaggatott én pedig becsapva a füzetemet, idegesen a hajamba túrtam.

- Mindegy nem nagy szám, csak Reed hozta a szokásos formáját - válaszoltam, a lehető legfinomabban fogalmazva.

Anyu elhúzta tökéletes ajkait -amiket persze nem örökölhettem-, mintha pontosan tudná mire célzok.

Elnyomott egy ásítást, és intett a kezével, hogy menjek arrébb.

Amint helyet adtam neki, becsusszant mellém a takaró alá, és felém fordulva pislogott a párnámról.

- Milyen szép nyakláncot hozott neked apád - jegyezte meg, a nyakamban lógó ékszerre pillantva.

Halványan elmosolyodva bólintottam egyet, és msgtapogattam az említett tárgyat.

- Na, jól van kincsem, lefekszem aludni, holnap korán kelek - búcsúzott pár perccel később.

- Rendben, jó éjszakát - köszöntem el én is, és a földön heverő füzetemre pillantottam.

Hangosan nyöszörögve vettem fel, majd tettem le az asztalra és a fürdőbe lépve alaposan megnéztem magam a tükörben.

A szemeim alatt halvány karikák húzódtak, az orromon néhány szeplő kirívóan feszített. Világos bőrömet sötét hajam még jobban kiemelte, íriszeim durcásan pillantottak vissza rám a tükörből.

Egy hatalmas sóhajtás kíséretében megengedtem a kádamba a forró vizet, és beleültem.

Néhány vizes tincs a nyakamra tapadt, az ujjaim perdig már teljesen szétáztak.

Halk zene ütötte meg a fülemet, én pedig összeráncolt homlokkal meredtem magam elé, és tudatosult bennem, hogy a szomszédban már megint szétcsapják magukat az emberek.

Bebugyoláltam magam egy törülközőbe, és besétáltam a szobámba. Rápillantottam az órára.

8:24

Kinéztem az ablakon a szembeszomszéd házára, de abban a pillanatban az arckifejezésem megváltozott semlegesről mérgesre.

Reed az ablakban állt, és egyenesen a szemembe nézett, aztán egyre lejjebb, a csupasz nyakamra és kezeimre.

Gyorsan elrántottam a függönyt, és lehúztam a redőnyt is.

Felvettem a pizsamámat, ami egy fekete rövidnadrágból és egy vajszínű trikóból állt.

The FuckboyWhere stories live. Discover now