Az utálói oldal

253 15 0
                                    

Halli srácok, a mai részt próbáltam egy kicsit komolyra fogni, mivel az internetes zaklatás nagyon komoly dolog és nagyon kihat az ember életére, szóval ha esetleg valakinek segítség kéne az nyugodtan írhat és ne féljetek segítséget kérni, mivel Kira sem kért és az elkövetkezendő pár részben az ő történetét is megismeritek majd. Sok puszi nektek! ( A borítókép fordítása: "A hátam nem egy hangposta mondd az arcomba)

Aznap összehívogattam majdnem mindenkit akinek bármi fogalma is lehetett arról, hogy hol van Kira és kivel. Egy valamit tudtam meg, egy régi ismerősétől, hogy ez a férfi valami régi ismerőse de ő sem pontosan tudja, hogy ki. Bármennyire is tenni akarok valamit, nem tudok, még sosem éreztem magam ennyire tehetetlennek. Segíteni akarok de hogyan? Otthon csináltam egy teát és belevettem magam Kira múltjába, nem akartam kutakodni de nem tehettem mást, remélem később megérti, hogy érte tettem. Facebookon találtam egy "Kira utálói" nevű oldalt, igaz, hogy ez az oldal le lett törölve, de muszáj volt többet tudnom, szóval egy hacker segítségét kértem. Csak a szomszédba kellett mennem, igen, igen, tudom, úristen Austin egy hacker, pedig olyan hétköznapinak néz ki!!-mondaná mindenki. Végülis mi is csak barátoknak nézünk ki Kirával, nem? Szóval, átértem a szomszédba és kopogtattam. Austin egy kicsit lenge öltözetben nyitott ajtót.
-Helló!-mondtam.
-Szia!-pirult ki az arca. 
-Mi az?-kérdeztem.
-Öhmm, nem vártam látogatókat.
-Ohh jaa, hogy a ruhádra gondolsz, nyugi nem baj, csak azért jöttem, mert segítség kéne.
-Mégis milyen segítség?-kérdezte huncutul.
-Te buta.- hagytam rá.
-Na de komolyan, miben segíthetek?
-Szóval fel kéne törnöd ezt a fiókot.- mutattam meg neki az oldalt, mikor beengedett a házba.
-Aha. "Kira utálói"? Ez mégis mi?
-Éppen ez az, én sem tudom és Kira tegnap eltűnt egy férfival délután és suliban sem volt.
-Oké, oké, nyugi. Megnézem mit tehetek.- leültem a gaimer széke mellé és néztem mit is csinál. Valami kódot gépel be, na mindegy fogalmam sincs, hogy hogy kell ezt inkább körülnéztem a szobájában. Tele volt mindenféle játékkal, poszterrel és különféle kupákkal. Nem is gondoltam volna, hogy szereti a Harry Pottert. 
-Szereted a Harry Pottert?-kérdeztem meglepődve.
-Miért, nem nézed ki belőlem, hogy egy kis varázslatos mugli vagyok?
- Hát inkább néznélek, varázstalan muglinak, mivel az a mugli megfelelője.-mondtam és nagyon meg voltam magammal elégedve, hogy okosabb vagyok, mint ő.
-Haha. Rendben.-hagyta rám.
-Szóval jutottál valamire?
-Na mondom, ez egy oldal ahol képek vannak fent Kiráról valószínűleg, leszedem neked a képeket jó? Egy pendrivera rakom és elviheted őket.
-Na jó Austin. Csodálatos vagy!!- és nyomtam egy puszit az arcára. 
-Köszi, Mad?- kérdezte, piros arccal.
-Mi az?
-Mégis mi folyik itt?
-Hát Aust, még én sem tudom.
-De ugye vigyázol magadra?
- Megpróbálok. Köszönöm Austin, majd jövök még.
-Szia Mad!!- kiáltott utánam, mert én már szaladtam le a lépcsőn. Nagyon kíváncsi voltam, mi is lakozik a pendriveon. Átértem és felszaladtama szobába, anyu csak nézett, hogy mégis mi ez a nagy sietség. Gyorsan bedugtam a pendriveot a gépbe és rányomtam a megnyitásra, bevallom egy kicsit izgultam mivel nem tudhattam mi vár rám. Meglepődve néztem az első képet.
-Mi a fasz?- mondtam magamban. A képen Kira volt, alsóneműben és ez mégis, hogy került fel? A következő képen már nem volt rajta melltartó és az utolsó képre minden ruha lekerült róla. Az Istenit. Mégis ki képes ilyenre? Azt hiszem, lesz miről beszélnünk. Miért nem mondta el ezt nekem? Mi folyik Kira életében? Abban a pillanatban, hogy ezt a mondatot befejeztem a fejemben megszólalt a csengő. Lekiabáltam, hogy majd én kinyitom és rohantam le a lépcső a mai nap harmadjára. Kinyitottam az ajtót és a férfi állt benne. Mégis mit keres itt A férfi és hol van mellőle Kira?

Nem hittem volnaWhere stories live. Discover now