Bárcsak ne hallottam volna, hogy miről beszélgettek. Olyan rossz volt hallgatni ahogy flörtölnek. Olyan morcos voltam egész nap.
-Miért vagy ilyen morcos?-kérdezte.
-Semmi,semmi.
-Ne hazudj! Féltékeny vagy!!
-Mi?Nem.
-Naaa, rám nem kell, a tiéd lehet nekem nem kell!
- Mi? Várj te nem érted. Haha-feleltem
-Akkor segíts megérteni.-ez a mondat a tudatomba hatolt, mégis mit képzeltem és mit mondjak most?
-Öhmm, semmi. Majd megbeszéljük. Rendben?
-Ha készen állsz rá, akkor majd beszélünk.- és elsétált. Most vajon haragszik, hogy nem mondom el neki, hogy engem nem Austin érdekel? Ő érdekel. Aznap nem is beszéltünk, mit mondjak neki? Hazudjak? Bárcsak nem mondtam volna semmit. Írok neki egy sms-t.
-"Tali ma nálunk?"
-"Bocsi, ma nem jó. Majd talizunk holnap suliba."- miért nem akar velem beszélni? Nem is gondoltam volna,hogy ennyire bántja. Ki kel találnom valamit. Mit csináljak? Tudom is, elmegyek hozzá és elmondom az igazságot. Ő a legjobb barátnőm, mégis mit kellene tennem? Ajhh, utálom ezt. Inkább megcsináltam a házim, ezzel eltereltem a figyelmemet. Várjunk, még azt sem tudom, hogy mi vagyok? Akkor mit mondjak neki? Leszbikus vagyok? Biszexuális? Vannak tesztek a neten, gyorsan csinálok egyet. Első kérdés: Volt már szexuális vonzalmad egy veled egy neművel?- Hát ezért vagyok itt, az igen gombra nyomtam. Második: Most vonzónak találod a veled ellenkező neműt?- Uhh nem, ebben a félévben megváltozott a véleményem a fiúkról. A válaszom nem. *Gratulálok ön homoszexuális!* Hogy mi? És ezt, hogy mondjam el bárkinek is? Elindultam Kira háza felé. Mit mondjak: Szia! Bocsi, hogy hazudtam, de szeretlek. Ez így nem joo! Ajhhh!! 5 perc alatt odaértem, addig elszívtam egy cigit, hogy megnyugodjak. Nem vagyok nagy dohányos de most muszáj volt megnyugodnom. Kopogtattam az ajtón. Vártam, semmi, már indultam el amikor valaki kinyitotta az ajtót. Megfordultam és ő volt ott. Pizsamában és annyira vonzó volt, hogy késztetést érzetem, hogy megcsókoljam.
-Szia, szeretnék veled beszélni.
-Szia, gyere be.- be is mentem. Leültem a kanapéra.
-Szóval? Miről lenne szó?
-Hát...- kezdtem bele.
CITEȘTI
Nem hittem volna
DragosteA nevem Madison és sosem gondoltam volna, hogy ez bekövetkezik. Szerelemes lettem, szerelmes lettem belé. A szeme az arca és az egész jelenléte a viccei még ha nem is viccesek, a teste ahogy a mellkasa megemelkedik mikor levegőt vesz. Igen, szerelme...