Közös hétvége

263 16 0
                                    

Sziasztok, ez a rész a második amiben +18 tartalom található, remélem tetszeni fog és nagyon szeretlek titeket. Amikor elkezdtem írni sosem gondoltam volna, hogy 2000 olvasója lesz ennek a kis történetnek, köszönöm nektek ez az élményt. <3
Kirát lassan hazaengedték a kórházból és együtt töltöttünk egy csodálatos hétvégét lent a parton ketten. Austinnal nem beszéltem már egy ideje és lassan esélyt kell szereznem erre a beszélgetésre.
-Szerinted mit mondjak neki?- kérdezem.
-Nem tudom baba. Ez majd jön amikor abban a helyzetben vagy, nem írhatod meg előre a forgatókönyvet, aztán tátott szájjal nézel majd ha valami nem úgy sikerül.
-Igazad lehet. Lehet, nem kellene erre gondolnom és majd akkor gondolkozni csak.
-Okos vagy szerelmem, tudod te a dolgod.- nyomott egy puszit az arcomra. Ez az utolsó napunk itt a parton és nagyon izgatott vagyok miatta. Már régen voltunk együtt ketten bárhol is.
-Mit csinálunk ma este?- kérdezem.
-Meglepi.
-Naaa, csak valami infót.-kérleltem.
-A szobában töltjük majd az éjszakát.- kacsint rám, nekem pedig az arcomat elöntötte a pír.
-Rendben, majd meglátjuk.
Délután már a hasam is görcsölt a meglepi miatt. Nem is tudtam elképzelni mit tervez. Este megkért, hogy nézzem a tévét egy órát neki dolga van és szól ha végez. Beegyeztem, mert tudtam, ez boldoggá teszi őt és ha ő boldog én is az vagyok. Átöleltem a térdem és csak vártam, fél óra, háromnegyed és 10 perc, 50 perc, mindjárt és akkor betoppant. Rám nézett és mosolygott a szeme.
-Gyere.- kért meg. Felálltam és elindultam a fürdőszoba felé és láttam, hogy a kád szélén gyertyák égnek és világítják meg gyönyörű bőrét.
-Kira, ez gyönyörű.
-Olyan mint te.- mondta és elkezdett csókolni. Egyre vadabbul és erőszakosabban, majd így szólt.
-Levetkőztesselek vagy sikerül egyedül is?- kikerekedtek a szemeim, de beegyeztem a játékba.
-Megoldom.- kacsintottam rá és elkezdtem levenni a pólóm és a nadrágom. Ő is elkezdett vetkőzni és mire észbekaptam, már mindketten meztelenek voltunk.
-Csüccs a kádba.- és beeült a kádba én pedig utána.
-Szóval..- kezdtem.
-Szóval..- mondta és megfordított, hogy ne az ölében üljek, hanem vele szemben.
-Mad, nagyon szeretlek.
-Én is nagyon szeretlek.- és megcsókoltam. Egyre hevesebben csókolóztunk amikor elkezdte a nyakam csókolni, majd a mellemre tért át, mire felfogtam a dolgok történését már nyögve suttogtam a nevét. Ahogy láttam élvezi, mert egyre gyorsítja a tempót és egyre lejjebb vándoroltak nyelvével. A kád szélére ültetett ki, és a csiklómmal kezdett játszani, amikor éreztem, hogy ujjai becsúsznak a lábam között és az eszét elvesztve kezdi mozgatni bennem. Életem legizgalmasabb percei voltak amiket bennem töltött. Majd én viszonoztam szívességet, még szívesebben. Amikor elértem a hasához a nyelvemmel, belemarkolt a hajamba és lassan és fokozatosan betűről betűre nyögte ki a nevem. Sosem hallottam ilyen gyönyörűen a nevem ezelőtt. Ő is gyönyörű volt, ahogy élvezi, ahogy a nyelvem cikázik a legintimebb részén és arcán kiül a legbeindítóbb gyönyör. Most volt az ideje az ujjaim bevetésének, meg is tettem és ő is válaszolt rá teste mozgásával. Egy ritmusban mozogtunk egész este és sosem tapasztaltam ennél kielégítőbb élményt. Kielégítette az igényeim de csak még többet akartam, mint a drog. Kira, ő volt az én drogom ezen az estén és az íze tett függővé. Miután ő is elélvezett, elaludtunk egymás karjaiban, a kádban, meztelenül és egymásról álmodva egy másik éjszaka társaságában. Sosem akartam kiszabadulni ebből az érzelem zuhatagból de a nap már kelt és az éjjel tűnt el körülöttünk.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Aug 03, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Nem hittem volnaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ