1.

2.9K 140 797
                                    

Veda galasının üzerinden üç yıl geçmişti. Ekip sıklıkla toplanıyordu. Rupert, Matthew, Daniel, Bonnie ve Evanna sıklıkla bir araya gelirken Tom ve Emma onlara nadiren katılıyordu.
Emma'nın işleri yoğunken, Tom tüm vaktini sevgilisi Jade'e adamış gibiydi.
Aşklarını göz önünde yaşıyorlardı.

~

"Alo. Nasılsın Emma?"

"Sağol Matthew iyiyim. Sen?"

"İyiyim sağol. Akşam bizimkilerle yemeğe çıkacaktık. Sen de gelmek ister misin?"

"Gerçekten çok isterdim ama biliyorsun ki film işleri falan. Üstelik yeni çıkmışken çok yoğun oluyorum."

"Ah evet. Nuh Büyük Tufan. Gerçekten çok güzeldi."

"Teşekkür ederim."

"Ozaman ben seni daha fazla meşgul etmeyeyim. Görüşmek üzere."

"Görüşürüz."

Emma onlarla birlikte vakit geçirmeyi özlemişti ama kendi için bile çok az vakit buluyordu. Şu sıralar kendini iyice işine vermişti. Bu ona iyi geliyordu. Çalışırken dinleniyordu.

~

"Merhaba Tom. Nasıl gidiyor?"

"Süper. Sizin nasıl gidiyor?"

"Gayet iyi. Akşam bizimkilerle yemeğe çıkacaktık. Sen de gelmek ister misin?"

"Bilmiyorum Rup. Bir dakika bekler misin?"

Rupert birkaç dakikadır Tom'un cevap vermesini bekliyordu. Herhalde şu huysuz sevgilisinden izin alıyordur diye düşündü.

"Jade ile birlikte gelsem sizin için sorun olur mu?"

"Bize uyar. Akşam 7'de boğazda yeni açılan restoranda. "

"Tamamdır. Akşam görüşürüz."

"Görüşürüz."

Rupert ve diğerleri Jade'i fazla sevmiyordu ama ayıp olmasın diye katlanıyorlardı. Jade onu, Evanna, Bonnie ve Emma'dan kıskanıyordu.

~

Herkes sarıldıktan sonra nihayet yerlerine oturdular. Jade herzamanki gibi Tom'un içine girecekti. Tom etrafına şöyle bir bakıp konuştu.

"Daniel ve Emma yok mu?"

"Onlar meşgul olduklarını söylediler." Dedi Rupert.

"Hadi yemekten önce fotoğraf çekinelim." Dedi Matthew.

Evanna ve Bonnie kendilerine çeki düzen verirken Jade gülerek birşeyler söylüyordu Tom'a. Herkes hazır olduğunda Matthew çekti selfiyi.
'Ekip buluşması." Yazarak sosyal medya hesabında paylaştı.

First Love  ~Feltson~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin