8.

1.4K 104 217
                                    

1 Hafta Sonra

Emma bir haftadır Tom'u ne arıyor ne de yanına gidiyordu. Tom da o gece Jade geldikten sonra bozulmuş olmalı diye düşünüyordu ama Emma böyle şeyleri pek takmazdı. Onu merak etmişti. Başına birşey gelse illaki haberi olurdu zaten.

Emma onu aramayı sormayı bırakmış olmasına rağmen düşünmeden edemiyordu. Düşündüğü şeyler arasında yeni bir kızla tanışıp tanışmadığı da vardı. Herhalde bu kadar kısa sürede yeni birini bulmamıştır diye düşünüyordu. Gerçi onunla olmak isteyecek birçok kız vardı. Ama Emma onları kıskanmıyordu çünkü bu saçmaydı.

~

'Selam! Nasılsın?'   Diye bir mesaj aldı o akşam Tom'dan. Başta cevap vermek istese de sonradan vazgeçti. Film izlemeye devam etti.

Yarım saat sonra tekrar bir mesaj aldı.

'Bilmeden seni kıracak birşey yaptıysam özür dilerim.'  Diyordu.

Emma buna da cevap vermemeyi tercih etti. Ararsa diye de telefonunu kapattı. Film de bitince erkenden yatmaya gitti. Yarın yine sıkıcı davetlerden birine gidecekti.

~

"Günaydın Bonnie. Akşam sende gelecek misin?"

"Günaydın. Maalesef gelemiyorum. Erkek arkadaşımla randevum var. Ama Evanna ve Scarlett geliyor sanırım."

"Tamam. Size iyi bir akşam diliyorum. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Emma giyeceği kıyafete karar vermek için yukarı çıktı. Kıyafetlerle bakışıyordu resmen. Kararsız kalınca rastgele birşeyler çıkardı.

~

"Hay aksi." Dedi Emma sessizce. Tom neden onunla aynı yerlere gelmek zorundaydı ki?

"Birşey mi oldu Emma?" Dedi Evanna.

"Yok. Birşey yok."

"Emin misin? Birşeye canın sıkılmış gibi." Diye ekledi Scarlett.

"Yo. Gayet iyiyim. Ben bir kokteyl almaya gideyim." Dedi Tom'un onlara doğru geldiğini görünce.

Tom kızlara selam verdikten sonra Emma'nın peşinden geldi. Omzuna dokununca Emma arkasını dönmek zorunda kaldı.

First Love  ~Feltson~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin