13.

1.3K 110 182
                                    

Tom sabah kollarının arasındaki kızı uyandırmadan, saçlarına küçük bir öpücük kondurup kalktı. Çok beceremese de kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti. Elinden geldiğince iyi birşeyler hazırladıktan sonra Emma'yı kaldırmak için odaya gitti.

"Aşkım. Uyan güzelim. Kahvaltı hazır."

Emma gözlerini ovuşturarak açtı ve boş gözlerle Tom'a baktı.

"Günaydın." Dedi Tom.

"Günaydın."

Emma kalkıp onun dudağına küçük bir öpücük kondurdu ve yüzünü yıkamak için banyoya gitti. Sonra Tom'u bekletmemek için mutfağa yöneldi.

"Masa harika görünüyor. Eline sağlık."

"Teşekkür ederim. Denedik birşeyler."

"Bizimkiler yakında sorguya başlar. Ne uydurmayı düşünüyorsun?" Dedi Emma gülerek.

"Amerika'ya annemin yanına geldiğimi söylerim."

"Bende düşünürüm birşeyler. Zamanı gelince gerçeği söyleriz."

~

Öğlen saatlerinde ikisi de sıcakladığı için tekrar denize girmeye karar verdiler. Tom Emma'yı zorla çekiştiriyordu.

"Su çok soğuk."

"Amacımız serinleme değil mi zaten."

Tom onu daha sert çekerek kucağına aldı. Biraz daha derine doğru gittiler.

"Nasıl? İyi geldi mi?"

"Evet su iyi geldi. Bulunduğum yer ise daha iyi geldi." Dedi Emma gülümseyerek.

"Öyleyse birazdaha yakınlaşabiliriz."

Tom Emma'yı birazdaha kendine çekti. Aralarında hiç mesafe kalmamıştı. Birkaç dakikalık bir öpüşmenin ardından geri çekilen Tom oldu.

"Tanrım seni hakedecek ne yaptım?"

Emma onun yanağını okşadı ve kıyıya doğru yüzmeye başladı. Tom da onu takip etti.

~

Akşama doğru Emma, elinde bir gitarla geldi ve Tom'un yanına oturdu.

"Uzun zamandır duruyor. Bana çalmayı öğretir misin?"

"Büyük bir zevkle."

First Love  ~Feltson~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin