Emma başlarda eğlense de bu olayla sonradan içine bir sıkıntı doğdu. Kendini suçlu gibi hissetti. Onların arasına girmiş gibi hissediyordu. Yakın arkadaşını üzmek istememişti. Sadece o kendini beğenmiş kadına haddini bildirmek istemişti.
Durumun ne olduğunu öğrenmek için akşam üzeri Tom'u aramaya karar verdi.
'Alo. Meraba Tom."
"Meraba." Dedi Tom. Sesi biraz sıkıntılı ve sanki sarhoş gibi geliyordu.
"Ben nasılsın diye sormak için aramıştım. Bir ihtiyacın var mı?"
"Yoksa benim için üzülüyor musun? Çok iyiyim." Dedi Tom kahkaha atarak.
"Şey iyi olduğuna emin misin? Sesin biraz tuhaf geliyor."
"Sadece birkaç kadeh (!) içtim. Baya iyiyim."
Açıkçası Emma onun için endişelenmişti. Kimseye görünmeden bir ziyaret etsem iyi olacak diye düşündü. Hemen hazırlanarak çıktı.
~
Kapıyı dört beş kere çalmıştı. Tom sonunda açabilmişti ama yerinde zor duruyordu. Gülmüyordu. Suratı asıktı.
"Gelebilir miyim? Konuşuruz."
Tom geçmesi için geri çekildi. Karşılıklı koltuklara oturdular. Tom boğazını temizledikten sonra Emma'ya beklemediği bir soru sordu.
"Jade'e ne söyledin?"
"Anlamadım."
Tom telefonu açıp Jade'in attığı mesajı gösterdi. Emma ne dese bilmiyordu.
"Bana, Tom'u platonik olarak seviyorsun gibi şeyler söyledi. Bende o an sinirlenip sen Tom olmadan hiçsin dedim. Eğer sorun bensem özür dilerim."
"Hayır. Sorun o. Herşeyi sorun hâline getiren o. Sana bulaşmaması lazımdı."
"Tom. Artık içmeyi bıraksan mı? Kötü görünüyorsun."
"Ah bu bana iyi geliyor. Sende ister misin?" Dedi gülümseyerek.
Emma onun yanında giderek şişeyi ve bardağı aldı. Şişeyi çöpe attı."Hey ne yapıyorsun?"
"Yatman gerek. Sana yatağına kadar yardım edeyim." Dedi Emma ve Tom'un kolundan tutarak kalkmasına yardımcı oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love ~Feltson~
FanfictionEmma ve Tom'un çocukluklarından başlayan bir aşk hikayesi...