Selammmmm bebeqleerrrrrr:)))
Ben geldiiiiimmmmmm. Biraz geç oldu bölümün gelmesi. Kusura bakmayın tekrardan.
İnşallah beğenirsiniz, oy ve bol bol yorum atın. Sizleri seviyorummm♥️♥️♥️
Keyifli okumalarrr^^
------
Kızlarla sınıfa girip duvar kenarının en arka tarafına geçtik. Hazal ve Eylül en arka, ben ve Dolunay da kızların bi önüne geçtik. Bu ders kızlar benden faydalanacaktı, üçününde kimyaları berbattı. Bizim oturmamızla hocamızda geldi.
"Günaydın arkadaşlar, herkes otursun kağıtları dağıtıyorum. Yirmi soru var ve her soru beş puan, başarılar dilerim." Hoca elindeki kağıtları sınıfımızın haylazı, gıdası Samet'e verdi. Samet'te herkese verdi. Bizim yanımızada gelip fısıltıyla konuşmaya başladı
"Gece, hayrına banada verin mi? Annemi gururlandırmak istiyorum. Vallaha düşük not alırsam annem beni çiğ çiğ yer." Bu sefer Samet gerçekten düşük not alırsa Hülya yenge onu maf ederdi. Bende el mecbur tamam dedim. Samet yan sıranın arkanın bir önüne geçti. Sıralarımız yan yanaydı. Kağıda çevirdim gözlerimi. Sorular birazda olsa kolaydı, adımı soyadımı yazıp soruları çözmeye başladım.
Benimki bitince sessizce kızlara da söyledim. Samet desen kendisi gizli gizli bakıyordu. Kızlara İki üç tane de yanlış söyledim. Samet'lede aynı puan almayalım diye kağıdımı kollarımla sarıp beklemeye başladım. Hoca hızlı bitirdiğimi fark etmiş olmalı ki
"Gece, bitirdin mi evladım?" dedi.
"Evet, bitirdim Hasan hocam."
"Sekiz dakikada bitirdin? Tamam getir kaç aldın bakalım."
Masanın altından kağıdımı alıp kibar bir şekilde sıramdan kalktım ve masum masum hocanın masasına gittim. Hoca bukadar hızlı bitirmeme birazcık şüphelenmişti galiba. Benim yerime ve sınıfın inekleri hariç, başka biri bu kısa sürede bitirse hoca onlardan daha çok şüphelenir ama. Ee napalım hocanın doğasında var şüphelenmek
"Ver kızım kağıdını" hocaya kağıdı verip sınıfa yönümü dönüp beklemeye başladım. Sınıfımızın ineği Rümeysa hızlı hızlı çözüyordu soruları, kesin yüz aldı diye içimden geçirdim. Bir insan evladı sabahtan başlayıp geceye kadar soru çözer mi sorarım size? Samet bana bakıp eliyle yedi işareti yapıyordu. göz ucuyla soruya baktım b yapmışım. Kıcıklık değil mi, Samet'e bakıp a dedim.
"Aferin kızım, seksen beş aldın. Söyleyeceklerim zoruna gitmesin tamam mı? Şimdi senden doğru söylemeni istiyorum, kopya çektin mi?" Dedi Hasan hocamız. Kooya çekseydim bile malmıyım söyleyeyim demi ama?
"Hayır çekmedim Hasan hocam, zaten bilirsiniz kimyam iyi. Diyelim ki kopya çekmek istedim," -deyip bizim sırayı gösterdim- "yanımdaki, arkamdakiler, sağımdakilerin kimyaları berbat. Nasıl çekebilirim?" Dedim. Hoca haklısın der gibi bana baktı. Hoca bir şey diyecekti ki Samet'in yanında oturan Arda ayağa kalkıp sevinçle konuşmaya başladı.
"Oleyyy bee. Samet sevinsene lan, bizde seksen beş aldık. Ge-" Samet masanın üstüne çıkıp Ardanın ağzını kapattı. Evet masaya çıktı. Ardanın boyu uzun olunca, Samet'in boyuda kısa olunca çıkmak zorunda kalmıştı. Hoca ayağa kalkıp Arda gilin yanına gitti. Sınıfça herkes bu iki salakla dalga geçiyorlardı. Hangi gerizekalı hocanın yanında böyle der ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ HAYKIRIŞLARIM
ChickLit"Balonlarım vardı benim, içine hayallerimi, umutlarımı koyup gökyüzüne saldığım balonlarım. Ellerimden kayıverdiler, üzülmedim. Güvendiğim yere gidiyorlardı çünkü. bulutların ardına, Uzay'a... Balonlarım patlamıştır şimdi fakat hayallerim ve umutlar...