|18+|Call Me Daddy~YeongHoon

279 2 0
                                    

~E:psilon szemszöge~

Most végeztünk a "New Way" albumunk teaser fotóival és kisfilmjeivel. Remélem az Alphák szeretni fogják. De figyelmemet most valami egészen más vonta el a forgatásokon.

~Visszaemlékezés a forgatásra~

-YongHoon! Te vagy a következő!-szólt K:appának B:eta azaz HaYong.

-Jövök már!-és aranyosan kitotyogott hozzánk az öltözőből.

Egy térdénél szaggatott, fekete, szűk csőnadrág volt rajta, ami kiemelte tökéletes combjait és nemesebbik részét.

Egyből beharaptam az alsó ajkam, viszont ezt szerencsére senki sem látta, mert a többiek mögött ültem. Hogy lehet valaki ilyen aranyos és szexi egyszerre? Keményedni kezdtem ott lent, de mivel már úgy is végeztünk az én teaserjeimmel, elmentem azzal a mondattal, hogy "Mindjárt jövök, hazaugrok valamiért!"

Mikor visszatértem a dormba és meggyőződtem arról, hogy senki nincs itthon, bezártam az ajtót és elővettem a laptopom. Van egy mappám, amit elneveztem "Private"-nak, mert egymás privát dolgaiba mi nem szoktunk belenézni, megtartjuk a privátszférát. (Tisztelem is ezért a csapatot.)

Ebben a mappában róla vannak képek. Vörös haját ahogy megláttam, még jobban felállt. Nem bírtam tovább, diavetítésre raktam a képeket és könnyíteni kezdtem magamon. 

Fantasztikus érzés az ő képei látványára elmenni. Ránéztem az órára így láthattam, hogy a jelek szerint 15 perc alatt végeztem mindnennel.

Csak, hogy legyen valami válaszom a "Miért ugrottam haza" kérdésre, felkaptam a PowerBankom. Úgyis merülök...

Felöltöztem, kinyitottam az ajtót, újra bezártam és visszamentem a forgatás helyszínére.

Mikor bementem mindenki rám nézett egyből. De miután látták, hogy csak én vagyok az, nyugodt szívvel fordultak vissza a befejezetlen tevékenységeikhez. Kivéve Őt. Ő csak engem nézett zavarodott fejjel.

Leültem mellé, és fel is tett egy kérdést a sok közül:

-Hol voltál, hyung?

-Hazaugrottam a PowerBankomért.-és elővettem.

-Szólhattál volna nekem is, nálam mindig van minimum 2.-kezdett el aranyosan kuncogni.

Ó, ha tudnád, hogy miattad mentem haza!

-Akkor majd legközelebb neked szólok.-kacsintottam rá a lehető legszexibben. El is pirult.

-Mi a baj YongHoon? Olyan piros az arcod.-simítottam rá arcára.

-S-semmi, megyek és megmosom, hátha elmúlik!-majd elrohant.

~Visszaemlékezés vége~

Már fél órája ment el "arcot mosni". Van egy sejtésem, hogy valami más áll a háttérben. Nemtán felizgult volna a kis K:appa? Amilyen vadítóan kacsintottam rá, nem kizárt.

Ajtónyitódást hallok, és Hoon jön ki az ajtón.

-Nem éreztem jól magam, bocsánat, hogy eltűntem.-hajol meg a leader előtt, aki erre csak bólint egyet mosolyogva.

-Semmi baj, de legközelebb szólj, hátha tudunk segíteni.-veregeti meg a vállát.

-Srácok! Indulunk vissza a dormba!-kiált szét HaYong.

Elindulunk a dormba. JunSu selcákat csinál YeonWoo-val, HaYong insta storykat tesz ki és zenét hallgat, én is az utóbbit teszem, YongHoon pedig csak bámul ki az ablakon.

Kpop Yaoi One-ShotsWhere stories live. Discover now