|18+|Drunken Night~HwanHak

178 1 0
                                    

-Hwanwoong szemszöge-

Erőszakosan nyomott neki a nyílászárónak, amit előtte gondosan bezárt. Ajkai egy pillanatra se váltak el az enyéimtől. Egyre többet akarva, mohón faltuk egymást a jó kis ittas este után. Felkapott az ölébe, majd ledöntött az ágyon. Amikor puha párnái nyakamat kezdték el tapogatni,akaratlanul is felnyögtem.

-Gunhakhhh...Ahhhmmm...

-Mit szeretnél, édes?

-Szerintemh azt mindkettenh...tud...jukh...

Látványosan megnyalta száját,majd a fülemhez hajolt.

-Imádom,amikor már faszhiányod van...

-Tehetek róla,hogy a világ legjobb pasija az enyém?A napi 3 menet után megkövetelem a megszokottat! Ma csak kétszer csináltuk...

-Most bepótoljukh..-majd rámarkolt a javában éledező tagomra, ami olyan szintűen váratlanul ért, hogy a nyögésemtől zengett szerintem a fél ház...

-Ezt már szeretemh... Csodás hangod van, még sokszor akarom hallani ma este...-majd egy mozdulattal felültetett és levette rólam a felsőt, én is róla.

Ezek után a felsőtestem vette célba, azon belül is a mellbimbóimat és a kulcscsontomat. Miután pedig kellően kiszívta őket (mint ahogy a nyakam is),  nadrágom övjével kezdett bajlódni. Amikor sikeresen leszedte rólam a zavaró anyagot, már eléggé kemény merevedésemre simított. Persze a lehető leggyengébben, hadd szenvedjen Yeo Hwan Woong!

Megelégelve ezt, fordítottam a helyzetünkön, így én kerültem felülre. Úgy vettem észre, hogy tetszett neki,mivel egy perverz mosolyt küldött felém. Én is leszenvedtem róla a teste alsó részét takaró ruhadarabot, egyből belső combjait céloztam meg. Apró puszikat kezdtem el rájuk nyomni, egyre jobban haladva befelé. Amikor már nagyon közel jártam ahhoz a bizonyos ponthoz, egy óvatlan pillanatban ráharaptam.

-Ahhhhhh...Hwan---WOONGH!-ja, nektek elfelejtettem mondani? Idő közben levettem az utolsó textilt is, és utána...hát, hogy is mondjam... Letorkoztam :3

A reakciójából ítélve,biztosan jól csináltam. Amikor megéreztem előváladékát, kiengedtem a számból és alhasára csókoltam. Maga alá gyűrt újra, és az utolsó dolgot is levette rólam. Mivel ma már kétszer csináltuk, nem kellett tágítani, így egyből belém is hatolt.

-Leedoh... loh...lovagh...olnih... akarokh...

-Imádom, amikor így hívszh... Ahogy kívánodh... Hercegnőmh...-ezzel alám nyúlt és az ölébe ültetett, így pedig 100%-ban bennem volt lüktető nemessége.

Hátra bicsaklott a fejem az érzésre,hogy férfiassága épp a prosztatámat nyomja. Nem akartam olyan sokáig ebben a rendkívül izgató (és kicsit kényelmetlen) pozícióban maradni,így elkezdtem mozogni rajta.

Derekamra fogva segített rá mozdulataimra, és ő velem ellentétesen lökött mélyre, ezzel is eltalálva bennem a mennyországot. Ezért nem is kellett sok, megéreztem azt a tipikus feszítő érzést, ami az orgazmus közeledtét jelenti.

-Gun...Hakh...énh...

-Nyugi szívemh... Én...ishh... Sz-SZERETLEKH!-belém élvezett, mire én sem bírtam tovább.

-Én is...SZERETLEKH...!-élveztem hasfalára.

-Ezh...Hihetetlenh...jóh..volth... Még ki ish...józanodtunkh...
-Igenh... De ez akkor is egyh...elégh ittas éjszaka volth...

-Vége-

by:jihayongswifeu

Kpop Yaoi One-ShotsNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ