~Kyungsoo szemszöge~
-Nem, Kai! Nem iszok semmit, valakinek haza kell majd vinnie téged!
-De Kyungsoooooo~~
-Nem! Vita lezárva! Menj bulizni!
-Okééé~~CHANYEOL! MÉG EGYET!-majd már rohant is az előbb említett pultoshoz.
-Hihetetlen...-morogtam magamban, majd leültem egy kissé eldugottabb részre, ahol nincsenek emberek, és nyugodtan kémleltem a tömeget.
Egyszer csak egy velem egyidős srác jött felém. Megijedtem, hogy mi a szent sajtostejfölösfokhagymáslángost akar.
-Sz-szia..Leülhetek ide melléd? Nem zavarlak?
-Szia. Csak nyugodtan, nem zavarsz.-paskoltam meg magam mellett a helyet.
-K-Köszönöm.-majd ezzel le is ült.
-A-amúgy Kim Jun Myeon vagyok, de szólíts csak Suhonak..-nyújtotta felém kezét, mire én viszonoztam a gesztust egy kisebb meghajlás kíséretében.
-Do Kyung Soo. De csak D.O.
-Örülök a találkozásnak. Hogyhogy csak itt ülsz egyedül?
-Egyik haverom elrángatott, én meg vigyázok rá. Valakinek haza kell vinnie.-sóhajtottam egy nagyot, szememmel figyelve Kai-t, aki épp egy tőle magasabb sráccal táncolt... Kicsit erotikusan.
-Nálam is ez a helyzet. Az én barátom ott táncol egy fehér inges fiúval. Kicsit nagyon félreérthetően.
-Akkor pont ők is ketten. Ő az én kis Kaihám.
-Oh. Az enyém mindig eltűnik. Illik is rá etéren a Sehun név.
-Elég vicces ez így.-majd az este további részében Suhoval beszélgettünk. Nagyon jó fej, kedves és rendkívül jóképű is... Csak biztos van barátnője...
Amikor Kai már az alkoholtól fűtve borult le mellém, hogy "Naaagyon szeretlek Kyu-ngsoooooo hyung", akkor voltam úgy vele, hogy ideje menni. Suho mielőtt elmentünk, magához rántott és megölelt.
-Köszönöm a mai beszélgetést, D.O. Remélem még találkozunk.-majd megcsókolt, közben egy papírt tett a kezembe. Miután elváltunk egymástól, rámmosolygott és gondolom ment megkeresni Sehunt.
A papírfecnin egy telefonszám és egy lakcím volt rajta.
"Holnap ha felkeltél, hívj fel, baby, utána pedig gyere át hozzánk❤️~Suho". Ez aranyos... Várjunk... BABY?!
Miután felnyaltam Kait a sarok kanapéról, bedobtam a kocsiba és hazavittem.
-KÖSZII MIIINDENT D.O~~-üvöltözött Kai.
-Szívesen, de miért ordítozol?
-HÁT A ZENE MIATT!
-De hát nem is szól zene.
-Jah... Na miiiinddeeeegy~~~Szijaaa~
-Szia. - majd megvártam, míg épségben bejut a lakásba és hazamentem.
Gyorsan elnyomott az álom, vártam a holnapot. Ajkaim azóta is bizseregtek, hihetetlen érzés volt.
~Másnap~
Reggel amikor felkeltem, ránéztem az órára, ami 9 órát mutatott. Eleget téve Suho kérésének, felhívtam.
📞
-Igen, tessék? Kim Jun Myeon.-Sz-Szia Suho, D.O vagyok.
-Oh, szia D.O. Most ébredtél?
-Igen. És úgy tettem, ahogy írtad.
-Aw, cuki vagy.
-Nem lakok messze. Kb 10 perc és ott vagyok.
-Okés. Várlak.-olyan szinten csábosan mondta ezt, hogy elolvadtam szerintem.
-Szia!
-Szia!
📞Felvettem egy fekete farmert egy sima fehér pólóval, majd már indultam is. Nem kellett sok, ott is voltam. Becsengettem, és pár perc múlva Suho nyitott ajtót.
-Nagyon jól nézel ki. Gyere beljebb.-kacsintott rám. Kim Jun Myeon. MEG AKARSZ ÖLNI??
Levettem a cipőm, majd a házigazda megfogta a kezem és maga után húzott. (gondolom) A szobájába mentünk, ott pedig az ágyra ült, majd az ölébe húzott. Oké, ez fura. Derekamat átkarolta és még közelebb húzott magához, közben pedig folyamatosan a szemeimbe nézett.
Lassan a fülemhez hajolt, és belesúgta a legfontosabb szót.-Szeretlek. Az első pillanat óta beloptad magad a szívembe.
-É-én is szeretlek Suho...
Ekkor rámnézett, majd ajkaimra, és vissza az íriszeimbe. Félve bólintottam, majd érzelmesen megcsókolt. Nyakát reflexből karoltam át, és a lehető legszenvedélyesebben viszonoztam. Kezei egy idő után lejjebb vándoroltak, már fenekemet mardosták hatalmas tenyerei, én pedig egyre nagyobbakat sóhajtottam a csókba, néha már kisebbet nyögtem is.
-Kibaszottul kívánlak Kyungsooh...
-Mire várszh, Junmyeon?
Neki se kellett több, egyből maga alá gyűrt és a csípőmre ült. (lol ez rímelt)
~A többit rátok bízom~
~Vége~
by:jihayongswifeu
YOU ARE READING
Kpop Yaoi One-Shots
FanfictionNincs életem, ezért kpop yaoi oneshotokat írok, kivéve, ha lemerül a telóm, vagy nincs kedvem. Welcome 2 my world