~Jae szemszöge~
Izgatottan bámultam ki az autó ablakából, nézve a magunk mellett elsuhanó tájat.
-Eommaa, messze vagyunk méég?
-Már nem annyira, Jae kincsem.
-Kb hány perc?
-Max. fél óra.-szólt közbe apukám mosolyogva.
-Okés. - majd folytattam a természet csodálását.
Egyszer csak a szép, békés környezetből belesuhantunk egy forgalmas nagyvárosba. Ijedten néztem körbe, hogy itt mennyi ember van. Szeretek inkább kint lenni a szabad levegőn, minden járműtől és embertől elzárva.
-Nyugi, Jaehyung. A város szélén fogunk lakni, ott nincs ennyi ember.-nézett rám hátra apum visszapillantóból.
-Huh. Megnyugodtam.-fújtam ki egy nagy adag levegőt.
5 perc sem telt bele és odaértünk. Kívülről egy kis takaros, egyemeletes házról van szó.
-Ez az egész a miénk, vagy ez egy panel?
-Ez egy ikerház.-ölelt át anyum.
-Koreaiul (mivel nem magyarok, ezért nem lehet magyarul XD) (Just kidding) Magyarul rajtunk kívül lakik még benne egy család?
-Igen. Annyit tudok, hogy van egy veled egyidős fiuk.
-Remélem cuki fiú lesz...
-Ahw Jae, nem is te lennél...-puszilt bele hajamba.
-Gyertek! Pakoljunk be! Kb 10 perc múlva a szomszédok is segítenek!
-Oké! Na gyere, pakoljunk.
Nekem nem sok cuccom volt ahhoz képest, csak egy pár doboz, de a legtöbben ruha volt. Körülbelül a második doboznak kerestem helyet a szobában, mikor is hallottam valamit.
-Az az ő szobája! Remélem, hogy jól kijöttök majd!-Én is remélem! Köszönöm!-egyáltalán nem volt ismerős a hang, de nagyon....férfias. Nekem ahhoz képest lágy hangom van, hogy 17 éves vagyok.
Hallottam az ajtónyitódást. Egy röpke pillanat erejéig megijedtem, hogy mennyire fogok neki tetszeni,de utána megfordultam... Ami a szemem elé tárult... El sem akartam hinni... Ő az...
-Younghyun?-ez biztos, hogy 16 éves?!
-Jae? De rég láttalak.-mosolygott rám.
A kurva életbe! Younghyun az általános iskolás szerelmem!!! Igazából a mai napig tetszik, csak nem láttam annyit,mert ők hamarabb elköltöztek, mint mi.
-N-nem hittem volna,hogy ennyire....
-Ennyire mi?
-Hogy ennyire... Férfias lettél...-néztem végig rajta, bár kár volt. Elkezdtem felizgulni. A puszta látványától ruhán keresztül.
-Oh... Szóval szerinted férfias vagyok? - jött egyre közelebb hozzám.
-I-igen...
-Gyerekek! Mrs Kang-ékkal kicsit összeismerkedünk! Kb 1 óra és jövünk! Vagy több! -nevette el a végét anya.-Az általános óta nem zúgtál ki belőlem?-karolta át derekam, miközben folyamatosan a szemeimbe nézett.
-E-ezt honnan?
-A vak is látta.-kuncogott egy kicsit.
-Jézusom, ez annyira égő!-takartam el vörös arcomat kezeimmel, de ő elvette onnan őket.
-Mondtam egy szóval is, hogy engem ez zavar?-arca egyre jobban közeledett az enyém felé, szinte már éreztem leheletét ajkaimon... És egy pillanat alatt következett be az, amire hatodik osztály óta vágyom... Megcsókolt... KANG YOUNG HYUN MEGCSÓKOLTA PARK JAE HYUNGOT!
Ajkai pont olyan mézédesek, mint ahogyan elképzeltem. Sőt... Sokkal finomabbak. Puhák és lágyak... Többet és többet akarok belőle...
-Szerintem használjuk ki,hogy az ősök traccspartiznak...-döntött le az ágyamra. Még jó, hogy legalább egy ágy van. XD.
-Várj! Te szeretsz egyáltalán?-toltam el egy kicsit magamtól.
-Hogyne szeretnélek, te kis butus..-csókolt meg lágyabban, de ebben minden benne volt. Érzelmek, gyengédség, vágy, szenvedély.
A többi eseményt már a ti fantáziátokra bízom~ <3
~Vége~
by:jihayongswifeu
YOU ARE READING
Kpop Yaoi One-Shots
FanfictionNincs életem, ezért kpop yaoi oneshotokat írok, kivéve, ha lemerül a telóm, vagy nincs kedvem. Welcome 2 my world