|18+|Perfect Body~JBJ95

159 0 0
                                    

EBBEN A ONESHOTBAN SANGGYUN NEM TOPPDOGG TAG!

~Kenta szemszöge~

Az ügynökségem megköveteli, hogy eljárjak edzeni, ha komolyan idol akarok lenni. Most is épp az edzőpályára tartok. Nyár van, így nincs hűvös még így délután 6-kor sem, és a Nap is bőven fent van. Mire odaérek, már viszont este 8 óra van és lassan félhomály lesz úrrá a városon.

Ahogy egyre jobban közeledek egy pad felé, annál inkább rajzolódik ki egy alak a pálya közepén. Kár, hogy háttal van nekem... Ahogy nézem, épp súlyzózik, így láthatom, hogy milyen izmos a háta és karjai. Nem vallom magam melegnek, inkább biszexnek, de hátulról rohadt jól néz ki ez a srác.Barna haja van, látszólag magasabb nálam.

Leveszem pólóm és beállítom a hajam. Nem sima a hasfalam, vannak kisebb kockáim, de nem is vagyok kigyúrva. Elkezdek kihívóan menni felé és beharapom alsó ajkam. Lépteimre felém fordul, mire rákacsintok és még mindig párnáim mardosva mérem végig lassan, és látványosan megnyalom számat. Ő is hasonlóan tesz,miután leteszi a súlyokat elém lép, és elkezdi simogatni a hasam és a mellkasom felváltva.

-Kit tisztelhetek e szexi csoda személyében?-emeli rám sötét szemeit.

-Takada Kenta. De neked bárki lehetek.-veszem elő legcsábosabb hangom.

-Túlságosan is kívánatos vagy... Cicafiú... -markol rá derekamra.

-És én kibe bolondultam bele? - kezdek el kis köröket rajzolni kidolgozott mellkasára,nem megszakítva a szemkontaktust.

-Kim Sang Gyun. Neked csak oppa... Vagy daddy...

-Okés.. Oppa..-és ráharapok kulcscsontjára.

-Huh... Messze laksz innen cica?

-Kicsit... *utca, házszám*

-Én közelebb lakom. *utca, házszám* Mit szólnál hozzá, ha felmennénk hozzám? Legalább senki se zavarna minket.-simít végig oldalamon.

-Legyen.-karolom át nyakát, mire felkap az ölébe.

-Tőlem így is mehetünk, nem vagy nehéz.-csap rá fenekemre, mire felnyögök egy kisebbet.

-Fhú, már így is beindítasz.-tesz le a padra és felveszi a pólóját meg én is, majd újra elkezd cipelni, mint az előbb. Tudom, hogy már így is fel van izgulva, így elkezdek ringatózni az ölében.

-Ezt most direkt csinálod?-dob rajtam egyet, hogy ne legyek rossz helyen.

-Hmmmm... Lehet.-lehelem nyakára.

-Ha nem hagyod abba, akkor lehet, hogy itt a járdán kaplak le!-morogja idegesen.

-Jólvan na, oppa.-mondom neki a legaranyosabb hangon kislányosan.

-Ahj.... Hogy vagy ilyen kawaii és szexi egyszerre?-kezdi el rázni fejét.

-Itt vagyunk, bébibogyó.-puszil arcomra.

-Leszálljak?

-Nem kell.-nyitja ki az ajtót.

Miután bezárja a nyílászárót, egyből letámadja ajkaim, amit ahogy tudok, próbálok viszonozni. Hátsómat elkezdi szorongatni, ezzel jelezve, hogy már egy kicsit türelmetlen és szükségletei vannak. Csípőmet előre lökve adom tudtára, hogy ha szeretné, akkor kezdhetjük. Lassan letesz a földre és elkezdi felhúzni a pólóm, majd egy pillanatra elszakadva tőlem le is veszi azt. Én is ugyanezt teszem csak gyorsabban, ami úgy látszik, hogy tetszik neki, ugyanis combjaimra markolva kényszerít arra, hogy felugorjak ölébe és valószínűleg a hálószobába megyünk. Ledob az ágyra, majd felém támaszkodik.

Kpop Yaoi One-ShotsWhere stories live. Discover now