Ezt akkoriban beküldős projektre küldtem, 'Zenére fanfiction' cuccra. Ez a Jimin-Filter alapján íródott.
Fekete-fehérnek látok mindent születésem óta. És nem, nem színvak vagyok, szimplán nincs senki, aki meghozná életembe az élénkséget. Ezért ilyen meghallgatásszerűséget tartok, hátha találok valaki olyat, akitől egy pillanat alatt színesnek látok mindent.
Ki is vagyok? Lee Seung Hoon, egy profi maffiavezér. Kerestem magam mellé azt a valakit, aki tökéletesen kiegészít.
-Küldjed a következőt...-sóhajtottam egyet.Egy tetoválásos, piercinges srác jött be.
-Hogy hívnak?-néztem a szemeibe. Nagyon fakón láttam picit színeket, semmi több.
-Song Minho, uram.
Tartotta a szemkontaktust, amit nem bántam, mivel így láthattam a lelkét. Kissé domináns, menő és laza. Egynek jó.
-Köszönöm, hogy befáradtál.
-Megtiszteltetés volt.
-Következőt...
Amint megláttam, wow. Tapadós farmer, kivágott ing, csábos tekintet.
-Mi a neved, te félisten?-néztem rajta végig.
-Kang Seungyoon, daddy.-kacsintott rám.
Vele is farkasszemeztem egy sort. Teljes mértékben passzív, kihívó és szexizős. Még több szín, de nem elég.
-Öröm volt megismerni, Yoon.
-Viszont, Hooney~
-Next...
Amilyen édes volt ez a fiú, az valami hihetetlen. Hatalmas mosollyal a száján jött be, enyhén elpirulva.
-És te ki vagy, kis cukicsomag?
-N-Nam Taehyun, oppa.-lesütötte szemeit.
-Nézz a szemembe, kérlek.-tette amit kértem.
Soft, uke, aranyos, vicces, mosolygós és bújós. Már csak egy kevés szín hiányzott.
-Nagyon édes vagy.-simogattam meg arcát.
-K-köszönöm..oppa...-meghajolt,majd ki is ment.
Leültem a székembe, hátradőltem és becsuktam a szemeim.
-Ennek a három fiúnak a keveréke kéne... Össze kéne mixelni őket, mint a színeket egy palettában...Több ne is jöjjön be.
-Adj egy esélyt annak, aki most következne.
-*sóhaj*Legyen. De ő az utolsó, a többit küldd is el.
-Rendben.-én még mindig becsukott szemekkel támaszkodtam az asztalnak.
Egy kezet éreztem meg látószerveimnél.
-Készen állsz, hogy láss?-egy lágy, mégis kihívó hang ütötte meg füleim.
-Miért ne állnék készen?-erre a kérdésre válaszként csak elvette a kezeit.
-Nyisd ki a szemeid.
Kinyitottam, és ennél élénkebben még soha nem láttam semmit.
-Te vagy az. Te vagy az, aki egy új világba visz el.
Arca akár egy angyal, szemei, mint egy őzikének, ajkai csábítóan vörösek. Rózsaszín, kivágott póló van rajta egy fekete szakadt farmerral. Lazacszínű haja még jobban dob a kinézetén.
-Hogy hívnak, hercegnőm?-nyaltam meg a szám szélét.
-Kim Jin Woo, de neked bármi lehetek. Lehetek cicus, vagy akár hercegnő is.-kacsintott rám mosolyogva. Ő kell nekem.
-Seunghyun!
-Igen, uram?
-Megtaláltam. Gondoskodj róla, hogy senki ne zavarjon minket.
-Parancs értettem.
-Gyere, édes.-tenyerembe simította az övét, és felmentünk a szobámba.
-És, ma melyik énemet szeretnéd?-harapta be ajkait.
-Legyél kicsit gyerekes...
-Oké. De minden nap más leszek. Unalmas ugyanolyannak maradni mindig.
Alig telt egy 2 másodperc, már az ágyon ült terpeszülésbe és vigyorgott. Én pedig kábulva néztem ezt a csodát.
-Opppaaaa~ Minél tovább nézel, annál cukibb leszeeeek~-de én ennek ellenére tovább stíröltem.
-Naaa, érzed máár? Egy pillanat alatt változtam gyerekké. Még mindig nem eléég?~-csücsörített felém.
A másodperc tört része alatt ugrottam oda hozzá és gyűrtem magam alá.
-Csak engem akarsz, mert te alkottál meg engem azért, hogy megváltoztassam a világod... Egy vadonatúj szűrő vagyok, amit még soha nem láttál ezelőtt. Bízd rám magad.-fordított a helyzetünkön és a csípőmre ült.
-Őrizz meg mélyen a szívedben, hogy egy teljesen új 'mi' lehessünk. Úgy ölelj majd meg, mint az álmaidban.-majd megcsókolt.
És felébredtem.
-Kim Jinwoo... Meg kell találjam. Seunghyun! Egy embert kell felkeressünk. Most.-néztem a szobám sarkában álló emberre, aki háttal volt nekem.
-Valóban megőriztél, szóval nem kell, hogy megtalálj.-megfordult az alak.Kim Jin Woo volt az, aki az életem szűrője, akit én alkottam...
~Vége~
by: jihayongswifeu
YOU ARE READING
Kpop Yaoi One-Shots
FanfictionNincs életem, ezért kpop yaoi oneshotokat írok, kivéve, ha lemerül a telóm, vagy nincs kedvem. Welcome 2 my world