Until We Meet Again On That Rainy Day~JJ Couple

65 0 0
                                    

~Xero szemszöge~

-Köszönök nektek mindent, srácok, de azt hiszem eljött az ideje annak, hogy kilépjek.-Jenissi könnyes szemekkel nézett végig a bandán, de a szeme megakadt rajtam.

-Különösen neked köszönök sokmindent, Jiho. Remélem, hogy sikeresek lesztek a jövőben. Jó volt e családhoz tartozni. Soha nem felejtelek el titeket. Még egyszer köszönöm. Sziasztok.-majd ezt kimondva meghajolt, és lassan kiment az ajtón, de én utánafutottam.

-Taeyang, várj!-kint már csepergett az eső.

-Jiho, ne tedd nehezebbé a búcsút, kérlek...

-De attól, hogy nem leszel bandatag, nekünk örökké az maradsz, és ugyanúgy tekintünk rád, mint a legjobb hyungra, akire mindenki felnéz!

-Elbuktam, mint hyung. Rossz példát mutattam a fiatalabbaknak.-már szállt volna be a kocsiba, de én időben elkaptam és keservesen sírva átöleltem.

-Szükségem van rád, Taeyang... Kérlek ne hagyj el...

-Nekem is szükségem van rád, Jiho, de ennek így kell lennie. Ígérem, hogy majd még találkozunk valamikor a jövőben, és akkor már együtt lehetünk. Szeretlek.-megcsókolt, majd beült a járműbe, és már el is tűnt életemből...

Üresnek éreztem magam. Nincstelennek. Nélküle nem érzem teljesnek magam. Mintha hiányozna egy részem.

Könnyeim egyre csak folytak, folytak és folytak, miközben a hideg, már vizes betonon ültem ugyanott, ahol megcsókolt. Igen, megcsókolt. Pedig nem is tudtam, hogy szeret...

-Xero, gyere be, megfázol, ráadásul tüdőgyulladást is kaphatsz, szakad az eső!-jött ki P-Goon hyung egy esernyővel.

-Nem érdekel, hogy mi lesz velem... Mi lesz vele?

-Figyelj, végignéztem az egészet. Hallottam, amit Jenissi mondott, és nem hülyeség. Találkozni fogtok még, hidd el. És akkor beteljesülhet a szerelmetek bármi akadály nélkül. De most erősnek kell maradnod. Szerinted Jenissi azt szeretné, hogy teljesen magad alatt legyél, és összeomolj?

-Nem...

-Akkor meg? Gondolj arra, hogy ő is azt szeretné, hogy te boldog legyél.

-De én vele voltam boldog. Miatta.-leaderünk vállára dőltem, és ugyanúgy sírtam tovább.

-Sssh, semmi baj, Jiho... Gyere, menjünk be. A többiek is aggódnak érted.

Segített felkelni, de alig bírtam lábra állni. Lehet át is fagytam, meg egyszerűen gyenge voltam Jenissi aurája nélkül.

-Xero, minden rendben?-a tagok körém gyűltek aggódó tekintettel.

-Nem... Rohadtul nincs semmi rendbenh...-a legközelebbi ember, vagyis Yooncheol karjaiba borulva kezdtem újabb sírásba. Csoportos ölelésben forrt össze az újdonsült 9 tagú Topp Dogg...

Nagyon nehéz volt látni, hogy csak 9-en vagyunk a teasereken. Igen, pár nap alatt sikerült megírnom egy egész albumot, az összes dal közben Jenissire gondolva. De nem lehetett minden lehangolóbb hangulatú, így egy kissé jobb hangzásút összedobott a csapat.

Az albumot 'First Street' - nek neveztük el, és a srácok a 'Rainy day'-t választották fő dalnak. Összesen 7 új dal került az albumra, ebből 6-ot én írtam: Rainy day, Perfume, Flower, Blind, Monologue, Good morning.(nem tudom valójában Xero írta e őket, de most így jön ki jól a story)
És ugye a srácok munkája a Sunshine, meg a Good morning-ot egy kicsit jobbá varázsolták. November 1-jén jelentette be az Ent Jenissi hivatalos kilépését, a comebackünk pedig november 7-én jött ki...

Kpop Yaoi One-ShotsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon