Fúúj! Anyu és apu csókolóznak!~Topp Dogg

113 1 0
                                    

Ezt eredetileg beküldős kihívásra írtam, 'Kép alapján novella' cuccra. Hát ez minden, csak nem novella xD A  képet hozzá nem tudom linkelni sajnos, de azért pusza 😗✌

Sangdo és Hojoon csak egy nyugodt délutánt szerettek volna, kettesben. Bár 10 hat-hétéves, és egy 10 éves poronty mellett ez nem könnyű...

-Anyuuu! Yooncheol felrakta a kedvenc bőrdzsekim az asztal tetejéreeeee!-Jiho morcosan ült az asztal alatt.

-*sóhaj* Yooncheollie! Vedd le Jiho bőrdzsekijét az asztal tetejéről, és kérj bocsánatot légyszíves.-Hojoon Xero mellett guggolt, és várta a gyerkőcök közül a legmagasabbat. 7 éves, és 165 centi! Xerora azért ragadt ez a becenév, mert cukorbeteg, így mindig Coca Cola Zerot iszik. Innen származik a Xero.

-Bocsánat, öcsi.-Cheol tette, amit eommája kért, és egy meghajlás kíséretében Jiho kezébe adta tulajdonát.

-Semmi baj, Yoonie. De legközelebb ne csináld ezt!-és megpuszilta bátyját.

Hojoon azt hitte, hogy ennyivel vége a kalamajkának. Természetesen csalódnia kellett, amikor Byungjoo csak azt kiabálgatta, hogy 'WOW'. Magyarázatnak azt mondta, hogy 'hallottam egy videóban és megtetszett'.

-Appa! Majd lehet nekem is olyan sok tetoválásom, mint Minsu hyungnak?-állt meg a táncolásban egy kérdésre Minsung.

-Azt majd te nagykorodban eldöntheted, kicsim.-Sangdo a fejét rázva gondolt bele, hogy temérdek dolgot magára varratott a Teen Top leadere.

Ne felejtkezzünk meg a két legfiatalabbról se. Sangwon és Sanggyun.
Rappeltek és közben málnaszörpöt ittak, cumisüvegből... A Boss Bitch-t rappelték Doja Cat-től, hat évesen!

-I'M A BITCH, I'M A BOSS!-a kis maknaek a szörpikétől bepörögve ugráltak mindenhol.

-Drágáim, örülünk, hogy ilyen jól tudtok angolul, de inkább valami mást énekeljetek, jó?-Hojoon próbálta a gyerekeket lebeszélni erről a dalról.

-Okés.-majd valami random angol számot kezdtek koncertezni.

Elégedetten nézte a szerelmes pár, ahogy Hyunho és Dongsung békésen, csendben kirakósoztak.

Sehyuk édesen szunyókált az ágynak kihúzott kanapén. Hyosang mellé feküdt és betakarta magukat. Át is ölelte Sehyukot, hát nem aranyos?

Hojoonnak feltűnt, hogy a legidősebb sehol sincs a nappalin belül.

-Sangdo, hol van Taeyang?-Taeyang a legidősebb fiuk, 10 éves.

-Nézzünk szét, a többiek ellesznek.

Meg is találták, a szobája ablakában ült. Felhúzott térdekkel, szomorkás arccal bámulta a kinti esőt.

-Drágám, mi a baj?-Hojoon törődően ölelte át Taeyang vállát.

-Nagyon szeretnék zongorázni, de a többiek túl hangosak, nem tudok koncentrálni így, és amúgy sem érdekel senkit... Pedig egy új dalt is megtanultam...-fejét az ablaknak döntötte, majd lefolyt egy könnycsepp az arcán.

-Kicsim, ne mondj ilyeneket! Tudod, hogy a többiek mennyire szeretik, amikor játszol nekik!-Sangdo letörölte az előbuggyant kristálycseppet legnagyobb fia arcáról.

-Fiúk! Szeretnétek, ha Taeyang hyung játszana nektek valami szépet a zongorán?-Hojoon mosolyogva kiabált le a kisebbeknek.

-IGEEEEN!-és mind a 10-en egyszerre szaladtak be Taeyang szobájába.

Letelepedtek a hangszer köré, csendben várva hyungjuk 'előadását'.

Taeyang nagyot sóhajtva leült a kis padra. Nevelőszüleire nézett, akik egymást átkarolva bólintottak bíztatóan.

Lenyomta az első billentyűt, majd egymás után a többit. A Topp Dogg-tól a 'Rainy day' című dalt játszotta el, még énekelte is hozzá a szöveget! (halgassátok meg a dalt, hihetetlen jó)

Hojoon és Sangdo egymásra néztek a dal végén és megcsókolták egymást.

A 11 fiú hangja egyszerre csendült fel:

-FÚÚÚJ! ANYU ÉS APU CSÓKOLÓZNAK!

A nevelőszülők arcára hatalmas vigyor ült ki.

-Gyertek ide mind!-majd egy nagy, 13 tagú családi ölelésben forrtak össze.

Byungjoo törte meg ezt az egészet.

-Jiho hyung, megcsókolhatlaaak?

-Mi?! FÚÚJ, NEM!-Xero szaladni kezdett, B-Joo pedig utána. Végül a fiatalabb nyert és megcsókolta.

-FÚÚJ! JIHO ÉS BYUNGJOO CSÓKOLÓZNAK!-a srácok hangját utánozva nevettek a szülők, a fiaik velük együtt.

-Ez eskü jó érzés... ANYUUU! APUUU! ÖSSZE AKAROK HÁZASODNI BYUNGJOOVAAAL!-Jiho vigyorogva ölelte át a kisebbet.

Mindenki jót nevetett ezen, még a 'XeJoo' páros is. Taeyang futtában így nevezte el őket.

-Már ennyi az idő? Fiúk, fürdés!-Hojoon terelni kezdte a gyerekeket kifele.

-Eommaaaa, fürödhetek Hyosang hyunggal?-Minsung volt az első, aki közös fürdést akart. Majd a többiek is sorba, kivéve Taeyangot.

-Ezek a mai fiatalok...-majd egy zenén kezdett dolgozni.

A többiekkel együtt szeretné majd előadni a nevelőszüleiknek, amiért ennyire szeretik őket.

by: jihayongswifeu


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kpop Yaoi One-ShotsWhere stories live. Discover now