"lepaskan dia Uncle!"arah Jimin apabila melihat keadaan Seo Hyun yang terikat di kerusi. Dua orang lelaki memegang Jimin untuk menghalangnya dari bergerak.
" Uncle? Jadi mereka ni..?" Seo Hyun pula yang bingung melihat adegan di depanya.
"boleh je nak suruh aku lepaskan dia, tapi sign surat penyerahan syarikat ni dulu. Lepastu kau boleh bawa balik budak ni" balas Haesik sambil menghulurkan sekeping surat.
"no way! Saya takkan sign surat tu!" kata Jimin. Gila ke apa dia sign surat penyerahan syarikat keluarganya kepada Uncle Haesik.
Dengan segera 2 lelaki tadi memukul perut dan muka Jimin sehingga terjatuh di atas lantai. Darah mengalir keluar dari hidungnya.
"sanggup kau buat macam ni kat anak saudara sendiri. Kau takde otak ke? Dia tu darah daging kau tau tak?! Banyak sangat makan semut sampai tak boleh fikir dengan waras ke?!" marah Seo Hyun sambil berusaha merungkaikan ikatanya.
Namun Haesik hanya diam, tak mempedulikan kata-kata Seo Hyun.
"please lepaskan dia Uncle. Saya tak boleh sign surat tu, ini wasiat Appa" pujuk Jimin.
"Ooo, tak nak sign. So, kau tak kisah la kalau apa-apa terjadi dekat dia ni kan?" ucap Haesik dengan sinis sambil memegang dagu Seo Hyun. Seo Hyun meronta-ronta ingin melepaskan diri.
"don't you dare to touch her! If you touch even her finger, Aku bunuh kau nanti!" Jimin mula naik angin.
Haesik ketawa terbahak-bahak, umpannya dah mengena.
"sign cepat! kalau tak, kau takkan jumpa dia lagi!" arah Haesik
"tolong Uncle, jangan babitkan dia dalam hal ni. Dia takde kaitan pun! Ini antara kita!" pujuk Jimin sambil berusaha untuk bangun. Namun sekali lagi anak buah Haesik menghayun kayu di kepalanya membuatkan dia jatuh kembali. Darah mula membasahi kemeja yang dipakainya.
Seo Hyun pula yang rasa geram dan tercabar melihat Jimin dipukul.
"Kalau kau tak sign surat tu, aku patahkan kaki dia ni! Bawa perempuan tu ke sini!" arah Uncle Haesik sambil memegang sebatang kayu.
"nak sign ke tak nak?!" Haesik memberi pilihan.
"Tolong Uncle saya merayu, jangan apa-apakan dia. Uncle boleh buat apa sahaja dekat saya tapi tolong jangan sakiti dia. Kita..kita bincang" rayu Jimin
"sayang betul kau kat perempuan ni. Kau suka dia kan?" kata Haesik. Seo Hyun yang sedang meronta-ronta terdiam sekejap mendengar kata Haesik.
Namun Jimin hanya diam membuatkan Haesik semakin marah.
"arghh!! Sakit!!"jerit Seo Hyun sekuat hati apabila Haesikmemukul kakinya dengan kayu. Jimin ingin meluru ke arah Seo Hyun namun masih dipegang erat oleh anak buah Haesik
"Sign cepat! Kalau tak aku patahkan tangan dia pulak!"arah Haesik.
Melihat Seo Hyun yang menahan kesakitan, Jimin tak sampai hati dan mula mencapai pen dan ingin sign surat tersebut.
"Jangan sign! Koyak surat tu cepat!" arah Seo Hyun, mukanya berkerut menahan sakit.
"Jangan pedulikan aku! Koyak jelah!" jerit Seo Hyun. Jimin terus mengoyak surat tersebut.
YOU ARE READING
[C] Mr. Right [PARK JIMIN : 박 지민]
FanfictionRupanya, dia Mr. Right yang selama ni aku cari......