...
"Bu yaptığını ödeyeceksin Piç kurusu!"
Piç kurusunun üstüne özel bir vurgu yaptım
aferin bana.Sınıfa bir an sessizlik çöktü. O olduğu yerde 3-4 saniye durdup hızla arkasını döndü ve üzerime yürümeye başladı.
Herkesin ağzı bir karış açık bize bakıyorlardı.Yanıma gelip bileğimi tuttup sıktı. Anansı ne yerdiriyo lan buna kolumu hissetmiyorum. Kızlar gelip beni çekiştirirken Rana ile göz göze geldik bana acıyan ve korku dolu gözlerle bakınca şaşırdım...lan bu çocuk beni nereye götürecek? Ben düşüncelerimle boğuşurke
Rana gelip çocuğun kolunu tutup
"Eren boş ver. Gel lütfen gidelim!"
Diye onu vazgeçirmeye çalışırken adının Eren olduğunu öğrendiğim çocuk Rana yı
öyle bir itti ki arkasında duran çocuk onu tutmasaydı yeri boylardı.Eren
"Arda sen benle gel. Barış,Ömer sizde alın şu kızları!"
Diyince az önce Rana yı tutan çocuk bize doğru gelmeye başladı. Sınıftan dışarı çıkınca debelenmeye başladım. Kolumu daha çok sıkınca sinirlendim. Ne zannediyor bu kendini kolumu sıkmalar,
Bağırmalar,çağırmalar kendini bad boy felanmı zannediyor.
"Hemen bırak kolumu. Ne zannediyosun kendinin? Kötü çocuk felanmı?"
Diyip kahkaha attım.Olduğumuz yerde durup beni Arda ya itti.
"Al şunu Arda, belasını arıyo benden bulmasın!"
Diyince Ardayla yürümeye başladık sonunda okul bahçesine çıktığımızda arka tarafa doğru yürüdük.Önümüzdeki lüks arabayı görünce şaşırdım bu kesimin maddi olarak durumu belliydi.Arda arka kapıyı açıp başıyla binmemi işaret etti.
Bu sırada Emre sürücü koltuğuna oturdu.
Arda da ön koltuğa oturunca araba hareket etti. Ben birden
"Senin ehliyetin varmı?Heyy indir beni "
Diyice Arda ile Emre birbirlerine bakıp güldüler pardon resmen anırdılar.Altı üstü bir soru sorduk ne var bu kadar gülüncek.
...
Cebimdeki telefonumu fark edince hemen sessize aldım tam abime mesaj atacakken araba durdu vazgeçip cebine görünmeyecek bir şekilde koydum. Kapı birden açıldı Arda kolundan tutup beni indirdi.Off nereye geldik böyle önümde koskoca siyah boyaları dökülmüş bir yer var.Ben mal mal depoyu incelerken içeriden iki el silah sesi geldi.Ben çığlık atıp geri geri yürürken Arda gülüyordu pislikler.Geri geri yürümeye devam ederken birine çarpmamla tekrar bağırıp arkamı dönünce Emre olduğunu gördüm.Deponun kapısından ses gelince kafamı oraya çevirdim.İki tane takım elbiseli adamın kanlar içinde kalmış olan adamı arabaya taşıdıklarını görünce oraya baka kaldım. Arkadan biri yaklaşıp birden gözlerimi bağlayınca tam bağıracakken eliyle ağzımı kapattı.
"Ştt sessiz"
Sanırım depoya doğru sürüklemeye başladılar beni.Eren nin sesini duymamla irkildim.
"Sen götür ben geliyorum."
Diyip kolumu bıraktı. Bıraktığı kolumu sanırsam Arda tuttu.Ben kaçmaya çalışırken ki hoş kaçıp ne yapıcam??
Arda konuştu.
"Off be kızım dur bi. Hakan Mert buraya gelin lan. Odaya götürüp hazırlayın geliyoruz."
Diyip kolumu bırakınca iki kişi girdi koluma.Yaklaşık üç dakikadır yürüyoruz ve ben tüm gücümü kullanıp kurtulmaya çalışıyorumdumki bir sandalyeye oturtuldum ben gene kalkınca suratıma inen tokatla ağzıma ılık metalimsi kan tadını hissettim ve başım dönmeye başladı.
Zaten karanlıktı şimdi karanlıktan ziyade farlı bir şey oldu... Puf diye sanki herşey son buldu.
Merhaba arkadaşlar öncelikle okuyucu sayısı çok güzel kesinlikle bu kadar kısa sürede beklemiyodum çok saolun...
Ve yazım yanlışları için üzgünüm:( ve. bir öneriniz varsa iletebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Sözleşmesi
Teen FictionHazal ve üç arkadaşı gittikleri koleje kendilerinin verdiği zarar haricinde birilerinin kolejden atılmalarına sebep olacakları oyununa alet olurken yeni gidecekleri okulda Hazal ın anne ve babasının mesleği ve kendiliğinden oluşan nedenler sayesinde...