Neden deli gibi gülüp hala koştuğumuza anlam veremediğimden koşarken aniden durdum. Benim durmamla kızlarda durunca üç dört saniye birbirimize bakıp tekrar gülmeye başladık. Sokağın ortasında mal mal gülüyoruz bu duruma birinin el atması gerektiğinden iki elimi omuzlarımın hizasında kaldırarak konuştum.
"Tamam. Yeter. Niye koştukki?"
Melis bana bakıp sırıtarak konuşmaya başladı.
"Kaçtık demek istedin herhalde. Emre nin o yüz ifadesinden sonra en önde giden sendin."
Off Melis haklı yani evet ürkütücüydü aman boşver ne güzel okula gitmedik.
"Ee şimdi ne yapıcaz eve gidemeyiz gidersekte ne diyeceğiz?"
Dedim. Bu sözlerime karşı Ada gözlerini devirip ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.
"Eve gideceğimizi kim söyledi canım? Hadi taksi çağırıp AVM ye gidelim."
Maya ve Melis te onayladıklarını belirten mırıltılar çıkarınca bende kabul ettim. Bu arda Ada çoktan karşıdaki büfeden taksi numarası almaya gitmişti bile.
⚫⚫⚫⚫⚫
Melis paketteki son peçeteyede burnunu silip mısır yemeye devam ederken filmdeki sahneyle yeniden ağlamaya başladı ve arkadan gür bir ses melise doğru bağırarak konuşmaya başladı.
"Yeter lan yeter AMK filim başlayalı ağlıyo-"
Melis adam sözünü bitirmeden ayağa kalkıp koltuğun üzerine çıktı. Adamın gür ve kalın sesine karşıt çattallaşmış ince ve cırtlak ses tonuyla elini kolunu sallayarak konuşmaya başladı.
"Lan! sen neyden bahsediyorsun hiç aşk acısı çektinmi? Sana diyorum lan sana noldu dilini götünemi soktular? Heyooo ban- "
Arkamızdaki adam Melis in sözünü kesip kahkaha atarak konuşmaya başladı.
"Hahah sen hahah liseli ergen aşklarını diyorsun hahaasdf."
Ovv şimdi neler olacak acaba.Melis sanki adamın dediklerini beyninde tartarmış gibi bir süre düşündü bu sırada adam canına susamış gibi konuşmaya devam etti.
"N'oldu kimin dili götüne gitti anladınmı şim-."
Adamcağız sözünü tamamlamadan Melis koltukların üzerinden adamın üzerine atladı. Etraf bağırış çağırış içerisindeyken güvenlik görevlileri salona girerek kalabalığı dağıttı tabi Melis adamın yüzünü tırnaklamakla meşguldü görevliler Melisle adamı ayırdıktan sonra bizi nazik bir dille salondan kapı dışarı ettiler. Melis direk lavaboya girip ağlamaya devam etti. E tabi az önce o adamı öyle tırnaklayınca kimsenin birşey demeyede bir yeri yemiyor. Ürkekçe tuvalet kapısına gidip tıklattım .
"Iıı...Meliscim canım hadi çık artık."
Dememle kapı açıldı ve içeriden az önce ağlamaktan makyajı akmış saçı başı dağılmış Melis yerine normal Melis çıktı salak bu kız yemin ederim niye çıkıp dışarıda yapmamış makyajını???
Hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya başladı.
"Ya ben çok yoruldum eve gidiyorum. Yarın görüşürüz."
Diyip apar topar çıktı. Bizde Maya ve Ada ile biraz daha dolaştıktan sonra evlerimize gittik.
⚫⚫⚫⚫⚫
"Size afiyet olsun. Ben odama gidiyorum."
Diyip masadan ayrılacakken annemin hızlıca ağzındaki lokmayı yutup söyleyeceği sözlere odaklandım.
"Hazal. Hazır hep birlikteyken söylemek istiyorum. Yarın akşam ailecek bir kokteyle katılacağız şimdiden hazırlıklı ol tatlım."
Anneme onayladığımı belirtip odama çıktım ve yatağıma uzandım. Bir dakika şimdi yarın kokteyle gideceğiz ve bu kokteyle annem ile annesi beraber katılır. Uzun bir aradan sonra ve bana dediklerinden sonra nasıl... Onu görmeye hazırmıyım???
Merhaba. Uzun süredir bölüm yazamadım hatta son bölümü hatırlamak için yeniden okudum:)). İki hafta sonra sınavlarım başlayacak ve bu iki hafta içerisinde çoğunlukla bölüm paylaşacağım sonrası malum sınavlar: ((
Hoşçakalın...;))
#OZGECANASLAN
#OZGECANASLANUNUTULMAZ
#OZGECANIMIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Sözleşmesi
Teen FictionHazal ve üç arkadaşı gittikleri koleje kendilerinin verdiği zarar haricinde birilerinin kolejden atılmalarına sebep olacakları oyununa alet olurken yeni gidecekleri okulda Hazal ın anne ve babasının mesleği ve kendiliğinden oluşan nedenler sayesinde...