Patlamış Mısır

1.3K 86 14
                                    

Bölüm ithafi:22temmuz
Multi:Savaş

Kapının orada şoka girmiş bir Rana bana bakıyor tabi aynı şekilde bende ona.  Kerem bunun farkına varmış olmalıki şakınlık ve merak içeren bir ses tonuyla konuştu.

"Siz ikiniz tanışıyor musunuz?"

Ben hala şaşkınlık içerisinde susup Rana ya bakarken o cevap vermek zorunda kaldı.

"Evet...biz aynı okuldayız."

Dedi. Rana nın bu sözüyle iki ailede ne olduğunu anlamamıştı. Onlar benim neden orada olduğumu anlamaya çalışırken bizimkilerde Rana nın neden o okulda olduğunu anlamaya çalısıyorlar. Hepsinin kafasında binlerce soru var şimdi tabi benimde öyle. Annemin yere göğe sığdıramadığı avukatların kızı neden o okulda ve bu kız Rana,şaka gibi. Sanırım kimse bu konu hakkında konuşmak istemediği için bir söz söylemediler. Rana annemlere merhaba gibisinden bir bakış atıp merdivenlerden yukarıya çıktı. Annemler sanki az önceki karmaşanın üzerini örtmek istermiş gibi hiç ilgimi çekmeyen konular hakkında konuşmaya başladılar.

Her zaman annemin ve babamın şu davetlerinden nefret etmişimdir özelliklede akşamları olanlardan. Artık sıkıntıdan ağlıycak gibiydim Kerem inde benden bi farkı yoktu tabi. Öyle bir dalmıştımki abimin telefonunun çalmasıyla yerimden sıçradım. Şu ismini hala bilmediğim çocuk gülmeye başlayınca ona birkez daha gıcık olma sebebim oldu.  Abim nezaketen -yanlış yazdıysam söyleyin:)- telefonla konuşmak için izin isteyip odadan dışarıya çıktı. Geri geldiğinde özür dileyip önemli bir işi çıktığını gitmesi gerektiğini felan zırvaladı. Tam kapıdan çıkacakken durup araksını döndü ve konuşmaya başladı.

"Aslında Kerem 'in de yardımına ihtiyacım var."

Diyince Kerem in gözleri parladı resmen. Zaten hep bir kardeşlerinin daha olduğunu unutuyorlar. Kerem de kalkıp gidince artık sıkıntının son evrelerini yaşamaktaydım. Zaten şu çocuk sorunlu gibi rahatsız olduğumu bile bile bana bakıyor. Neyse Rana da sanırım yukarıda psikolojik travma yaşıyor e haklı doğal olarak. Etrafta birden hareketlenme olunca annemlerin

ayağa kalktığını fark ettim ohhh be gidiyoruz artık. Bende tam ayağa kalkacakken annem omuzuma hafifçe baskı uygulayarak oturmamı sağladı.

"Hazalcığım sen burada Savaş la birlikte otur. Bizim büroya geçmemiz lazım dönünce seni buradan alacağız."

Ne! Ben buradamı kalacağım hemde şu Savaş denen çocukla. Hemen durumu kurtarmam lazım.

"Hayır!... Eee yani şey ben eve giderim rahatsızlık vermeyeyim. Buradaki taksi duraklarından birini ararım şimdi yada abimi ararım yani ben her türlü eve giderim. Ne olucakki yani kayıp olmam ben koskoca kızım demi?"

Kahretsin ya iyice saçmaladım ne diyorum ben böyle.

"Hazal çocuklaşma çok az bir işimiz var hemen geleceğiz."

"Tamam anne."

Annemler gidince artık adını bildiğim çocuk Savaş büyük bir odaya doğru yürümeye başlayınca bende onu takip ettim. Odaya girdiğimde Savaş duvarı boydan boya kaplamış olan ünitenin raflarından film seçiyordu. Eline iki film alıp bana doğru döndü ve filmleri başının hizasında tutarak cevap beklercesine gözlerimin içine baktı. Bende başımla sağ tarafındaki macera ve gerilim filmini gösterdim.

O da başıyla onayladı tam filmi paketinden çıkarırken arkadan Rana nın sesini duydum.

"Konuşmama yemini felan mı ettiniz?"

Diyip gülmeye başladı.

"Başından beri sizi izliyorum. İkinizde tam bir salak gibi görünüyorsunuz. Ben çıkıyorum belki gelmem."

Kız resmen bize...banane ondan bana hakaret ediyor ya. Tam ağzımı açıp konuşacakken Savaş konuşmasıyla sözlerimi ağzıma tıkadı.

"Karşında abin var Rana hatırlatırım. Ayrıca gideceğin yeri biliyorum da belki gelmem ne demek geliceksin yoksa biliyorsun ne olacağını."

Rana Savaş ın dediklerini bir yerine takmayarak hızlı adımlarla kapının olduğu tarafa doğru yürüdü gürültülü bir şekilde kapının kapanma sesi gelince gittiğini anladım. Savaşa baktığımda çoktan filmi başlatmıştı. Aklına birşey gelmiş olmalıki filmi durdurdu ve bana doğru yürümeye başladı. Yanıma geldiğinde bileğimden tutup beni mutfak olduğunu tahmin ettiğim yere doğru sürükledi. Bu topuklularla şimdiye kadar düşmemem tamamen şans eseri. Mutfakta olduğumuzu görünce etrafı inceledim. Çok iç açıcı renkler kullanılmıştı ve çok güzel dekor edilmişti.

"Beğendinmi? burayı ben dekore ettim."

Asla burayı onun dekore ettiğini düşünmemiştim. Doğrusu baya şaşırdım.

"Gerçekten sen mi dekore ettin? Ama açıkçası güzel seçim yapmışsın. Neyse sanırım film izleyecektik neden buraya geldik?"

Yüzüne bilerek yapmacıktan bir şaşkınlık ifadesi yerleştirerek konuştu.

"Ciddi olamazsın film izleyeceğiz mısır patlatıp içecek felan hazırlamalıyız."

Diyip dolaptan derin bir tencere çıkarttı. Yardımcıları nerede bunların yani şikayetçi değilim mutfakta çalışmayı severim. Savaşa baktığımda çoktan tavaya sıvı yağı,tuzu ve mısırı eklemişti. Bana çenesiyle en alt çekmeceyi gösterip

"Oradan çerezleri çıkart birde şu küçük olan dolaptan içicek birşeyler al."

Yuh adam resmen emir veriyor neyse diyip bozuntuya vermeden çömeldim. Bu sırada kısa olan eteğim iyice kısaldı ve sanki Savaş ın bakışları üzerimdeydi. Kapıya doğru yürüyüp hala çerezleri çıkartmakta olan bana bakıp konuştu.

"Gel benle."

Dediğini yaparak çerezleri tekrar çekmeceye bırakıp onu takip ettim.

Üst kata çıkınca bir odaya girdik ve dolabı açtı ne yani Rana nın giysilerinimi giyicem?

"Hayır! Ben o çatlak kaşar- yani şey Rana pek memnun olmaz diyorum hem annemler gelmek üzeredir."

Oha yani kızın abisinin yanında kıza çatlak kaşar dedim. Vereceği tepkiyi yüz ifadesinden ölçmeye çalışırken hiç beklemediğim bir anda konuştu

"Ahhahh annemler bu gece gelmeyebilrler bile. Ne güzel sende bana şu kaşar olan kardeşimle aranızda ne var onu anlatırsın."

Kaşarın üzerine vurgu yapması canımı sıkmıştı ve ne demek gelmeyebilirler bu gece asla burada kalmam. Mutfaktan patırtı sesleri gelince ikimizde koşarak mutfakğa gittil. Salak çocuk mısır tenceresinin kapağını kapatmamış ve mısırlar havada break dans yapıyorlar.

Herkese merhaba. Öncelikle 1K olunmuş çok mutluyum hepinize teşekkür ederim bu kadar çabuk beklemiyordum. Sonrasında ise Uzun süredir yazmadığımın farkındayım ama lütfen anlayışla karşılayın sınav haftası ve tatil yüzünden sınavlar üst üste geliyor. Bu bölümü bile anca gece yazabildim ama artık önümüzdeki haftadan sonra düzenli bir şekilde bölüm gelecek. Ve sizden bir ricam var lütfen okuduktan sonra şu vote tuşuna basın lütfen sınır felan koymak hiç güzel değil ama vote çok az ve buna çok üzülüyorum.

Lise SözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin