Akşam Yemeği

1.5K 109 19
                                    

Abim hemen koltuktan kalkıp yanıma geldi ve kollarımdan tutarak hafifçe sarstı endişeli bir ses tonu kullandığında gerçekten nasıl bir açıklama yapacağımı şaşırdım.

"Hazal ne oldu yüzüne? Kim yaptı? cevap versene."

Ağzımdan çıkacak kelimeleri merakla beklerken ne diyeceğimi şaşırdım.Eğer gerçekten olanları anlatırsam kızlar gibi o da abartıcak ki buna hiç gerek yok. Güzel ve inandırıcı bir senaryo lazım.

"Yaa bi dur. Bu arada beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum hem önemli bir şey değil Melis birden çelme taktı düştüm felan işte of neyse benim işim var. Dışarı çıkıcam."

O kadar hızlı konuştumki bir adım gerileyince boş anına geldi ve kollarımı bıraktı abim pek inanmışa benzemiyordu ama üstelemedi. Merdivenlerden çıkarken abimin arkadaşlarına baktım. Selim bana alayla göz kırpınca bende dil çıkardım ve koşarak merdivenlerden çıktım. Aslında abimin arkadaşlarını bana bulaşmadıkları sürece seviyorum. Neyse odama girip direk yüzüstü yatağımın üzerine atlayınca kafamı mobilya yatak başlığına çartım ve bu yatak başlığını yapan kişiye bir güzel sövdüm. Cebimden telefonumu çıkartım

rehberden Ada nın numarasını bulup aradım üçüncü çalışta açtı.

"Hazal. Kahretsin! bir dakika ne oldu?"

Arkadan bir kırılma sesi geldi. Sanırım gene yemek pişirmeye çalıyor salak.

"Şey diyecektim kızlarada haber verip dışarı çıkalım."

Sanki bunu dememi bekliyormuş gibi direk cevapladı.

"Evet çok iyi olur. Derya abla izinliymiş. Makarnada yandı aç kaldım."

Beceriksiz işte bir makarna yapmayı biliyor onuda yakmış.

"Tamam o zaman bir saate hazır ol kızlara ben haber veririm."

Diyip cevap vermesini beklemeden kapattım. Yataktan kalkıp dolabıma doğru giderken kızlara gideceğimiz yerin ismini mesaj attım. Dolabımdan kot pantolan ve gömlek çıkartıp yatağın üzerine fırlattım. Üzerimdekileri çıkartırken Emre nin t-shirt nü giydiğimi hatırladım. Abim nasıl fark etmedi acaba. Neyse direk üzerimdekileri çıkartıp kirli sepetine attım.

Gömlek ve kot pantolonumu giyip aynanın karşısına geçtim çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra ayağıma siyah botlarımı geçirip yeniden dolabın yanına geçerek montumu ve çantamı alıp aşağıya indim.

Abimler oyun oynamayı bırakmış birşeyler konuşuyorlardı. Beni görüce sohbeti bırakıp benimle konuştu.

" Nereye Hazal?"

İçimden sanane benim nereye gittiğimden demek istesemde diyemedim.

"Kızlarla dışarı çıkacağız. Bu arada Kerem geldimi?"

"Seninkiyle dışarı çıkmış."

Diyince birden duygu patlaması yaşadım.

Benimle o günden beri konuşmadı Piç işte.

Kapı çalınca merakla açtım kimseyi beklemiyorduk yani. Karşıma Ada çıkınca şaşırdım buraya gelmiş salak.

"Hadi Hazal çok acıktım ya. Acele et biraz"

"Tamam hazırım çıkalım."

Diyip kapıyı kapattım. Kapının önünde taksi beklediğini görünce gülümsedim. İnsanın düşünceli arkadaşı olunca böyle oluyor işte. Tam taksinin kapısını tutup açacakken biri benden önce davrandı. Kapıyı açan kişiye baktığımda bizim yaşlarımızda kıvırcık saçlı biri olduğunu gördüm. Birbirimize mal mal bakarken

Lise SözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin